Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Dæven, det hadde blitt et helt gullslott for mitt vedkommende :filer:

:fnise: Og for noen av de aller minste småttisene, ville det ikke blitt stort annet enn litt gullstøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...stikker innom som snarest for å melde om nydelig vær :sol: og sakte, men sikker fremgang i skrivingen.

Dessuten har pøbelprinsessen :hjerte: bursdag i dag, og det er feiret med pakker på sengen, frokost i det grønne og 17 gjennomhøringer av den nye platen til Alexander Rybak, som var gave fra mormor og morfar.

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

Gratulerer med dagen til pøbelprinsessen!

Her er det også nydelig vær og sakte framgang. Kaffepauser på trappa sammen med mannen, hvor vi planlegger og diskuterer hage og blomsterbed er dessuten helt herlig! Løytnantshjerte og peon til hagen og oppstammet rose til en krukke skal kjøpes inn såsnart eksamen er overstått. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, og god bursdag til prinsessen. :hjerte: Tipper det blir liv i heimen utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i sommerhuset, og barneinvasjon og ellevill feiring blir det derfor ikke før på tirsdag. Vi har imidlertid invitert naboen på båttur med innlagt bursdagslunsj på et fantastisk flott fyr ytterst i skjærgården her. Det blir fint.

I mellomtiden sitter jeg og oppgraderer teorikapitlet mitt. Bricolage er dagens tema. Når jeg har skrevet ferdig det kapitlet, vil jeg anse meg selv som to hakk nærmere akademiker enn jeg var før. Ikke enkelt, men ganske morsomt, fordi jeg tror jeg har skjønt det, faktisk. (Og til alle dere som ikke har peiling på hva det er - det hadde ikke jeg heller før i går. Jeg tror det må karakteriseres som å være for spesielt interesserte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.

Gratulerer med dagen til pøbelprinsessen! :strix: (Og jeg fniser litt av de 17 gjennomhøringene, hoho, gøy for mor, tenker jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Flinke du som leser oog skriver, er i sommerhuset og feirer pøbelprinsessen. Masse gratulasjoner til sistnevnte. Lillemor har sett bilde av henne på kortet jeg fikk og synes hun har det kuleste navnet i verden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsinket :bursdag: til Pøbelprinsessen, og sympati :klem1: til hennes mor som jeg vil anta kjenner på at fristen nærmer seg? :) LYKKE TIL!

Hold ut, det finnes et liv etter innlevering! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått prinsessebursdag. :) Og ha en fin feiring på tirsdag, midt oppi alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Jeg er fortsatt ved godt mot, fortsatt ikke helt ferdig, men det begynner å nærme seg.

..og i morgen er det barnebursdag. Hjelpe meg. :blink:

:natti:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sitter med beina høyt og champisglasset innen rekkevidde, enda det ikke er fredag...? :fnise:

Er spent på om du har levert oppgaven i dag, (det har Mumriken) men uansett så pleier barnebursdag i seg selv å kvalifisere for en ørliten forfriskning etterpå! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Chabils, Frustrerte fruer og Privare Practice på meg etter bursdagen i går. :)

Jeg er fortsatt ikke ferdig, men satser alt på levering en gang før 15. juni. Det må jeg jo klare? :blink: Det er utrolig mye arbeid sånn på slutten. Og nå føler jeg endelig at jeg har en slags oversikt over hva jeg har gjort, og ikke minst hvorfor jeg har gjort det, så jeg skriver og skriver og leser og skriver og håper at det blir bra. Det går bra, men det er jammen ikke enkelt. Man må jo tenke, gruble, argumentere og ressonere hele tiden. Det er jammen ikke mange transportettapper i en slik oppgave. Jeg blir nok ferdig og det går nok bra. Men det har jammen kostet både blod, svette og tårer. Nå har heldigvis trangen til å bli ferdig blitt sterkere enn presatsjonsangsten, men det var en periode i forrige uke hvor jeg sloss veldig med mine indre små og store demoner, gitt. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...