Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

:troest: *raus vinner*

Gratulerer! Jeg har akkurat snakket med pøbelgemalen, og han påsto at det var veldig velfortjent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

:vinke: Pøbelsara

Innom med litt :troest: etter kampen i går. Så ikke hele kampen, men av det jeg så var Ålesund best. Tenkte på deg da.

Stabæk sliter nå, får håpe de kommer seg.

Så vil jeg også krysse fingre for gode karakterer og penger. Det går nok bra, så flink som du er :tommelopp:

Husker jeg feil, eller har pøbelprinsessen bursdag samme dag som lille N?

Ha en fortsatt fin dag Pøbelsara :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pøbelsara

Innom med litt :troest: etter kampen i går. Så ikke hele kampen, men av det jeg så var Ålesund best. Tenkte på deg da.

Stabæk sliter nå, får håpe de kommer seg.

Så vil jeg også krysse fingre for gode karakterer og penger. Det går nok bra, så flink som du er :tommelopp:

Husker jeg feil, eller har pøbelprinsessen bursdag samme dag som lille N?

Ha en fortsatt fin dag Pøbelsara :klem:

Takk, Ulva! :)

Stabæk er ikke helt på topp, nei. :( Men - det er jo bare fotball.

Du husker helt riktig - både pøbelsara og lille N har bursdag samme dag. Og jammen er det ikke særlig lenge til heller. Gulp. Jeg får se å bli ferdig med denne dumme oppgaven, så jeg kan feire litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Har noen sett arbeidslysten min? Arbeidsgleden? Flyten?

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har sikkert gjemt seg sammen meg min.

Og jeg har eksamen I MORGEN!!! :kjefte:

:rope: HEI!!! Du som har tatt arbeidslysten til både Faerie og stakkars meg....KOM HIT MED DEN MED EN ENESTE GANG!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerie

Arbeidslystkonferanse i Gokk, antakeligvis. De har en tendens til å bli arrangert på innmari kort varsel når det passer som dårligst.

Jeg har mest lyst til å legge inn årene selv om jeg burde gjenlest minst en håndfull noveller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: HEI!!! Du som har tatt arbeidslysten til både Faerie og stakkars meg....KOM HIT MED DEN MED EN ENESTE GANG!! :kjefte:

Jeg har ikke tatt den. Jeg har ikke sett snurten av noe som heter arbeidslyst på flere uker... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alles evner og lyst. :sjarmor:

:rope: KOM MED DEN!!

:fnise:

Jeg har ikke tatt den. Jeg har ikke sett snurten av noe som heter arbeidslyst på flere uker... :sukk:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Jeg fant arbeidslysten min! :strix: nå har jeg jobbet siden 07.15, og nå tar jeg meg fri resten av dagen. :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! :strix: Jeg strever litt, for jeg leter etter noe jeg nylig har lest, men husker ikke hvor. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hallo: pøbelsara

Ser du har fått arbeidsgleden tilbake, håper den varer leeenge... :duskedame:

:hug:

Herlig! Jeg fikk vite av en venninne at Rosauraen var bedre i år, men jeg angrer definitivt ikke på mitt forsøk på å tømme stedets lokale pol for il Mimo.

Mye bedre,men noen Il Mimo eller I borboni er den ikke. ;)

Jeg fikk tips av vennlig poldame om Torre Beratxa da de var utsolgt for Il Mimo? :klø:

Til oppmuntring: Thesis advice

Fantastisk! En oppmuntring som kan brukes til så mangt, ikke bare oppgaveskriving. :hoho:

:ball: Nå leder Barcelona 2-0...

Endret av mariposa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si:

Og :klem:

Dere jentene som stikker innom her, er virkelig verdt vekten deres i gull, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jeg kan bare si:

Og :klem:

Dere jentene som stikker innom her, er virkelig verdt vekten deres i gull, alle sammen.

Dæven, det hadde blitt et helt gullslott for mitt vedkommende :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...