pøbelsara Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5921 Del Skrevet 25. mai 2009 *raus vinner* Gratulerer! Jeg har akkurat snakket med pøbelgemalen, og han påsto at det var veldig velfortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mai 2009 #5922 Del Skrevet 26. mai 2009 Pøbelsara Innom med litt etter kampen i går. Så ikke hele kampen, men av det jeg så var Ålesund best. Tenkte på deg da. Stabæk sliter nå, får håpe de kommer seg. Så vil jeg også krysse fingre for gode karakterer og penger. Det går nok bra, så flink som du er Husker jeg feil, eller har pøbelprinsessen bursdag samme dag som lille N? Ha en fortsatt fin dag Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5923 Del Skrevet 26. mai 2009 Pøbelsara Innom med litt etter kampen i går. Så ikke hele kampen, men av det jeg så var Ålesund best. Tenkte på deg da. Stabæk sliter nå, får håpe de kommer seg. Så vil jeg også krysse fingre for gode karakterer og penger. Det går nok bra, så flink som du er Husker jeg feil, eller har pøbelprinsessen bursdag samme dag som lille N? Ha en fortsatt fin dag Pøbelsara Takk, Ulva! Stabæk er ikke helt på topp, nei. Men - det er jo bare fotball. Du husker helt riktig - både pøbelsara og lille N har bursdag samme dag. Og jammen er det ikke særlig lenge til heller. Gulp. Jeg får se å bli ferdig med denne dumme oppgaven, så jeg kan feire litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5924 Del Skrevet 26. mai 2009 Har noen sett arbeidslysten min? Arbeidsgleden? Flyten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 26. mai 2009 #5925 Del Skrevet 26. mai 2009 Den har sikkert gjemt seg sammen meg min. Og jeg har eksamen I MORGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5926 Del Skrevet 26. mai 2009 Den har sikkert gjemt seg sammen meg min. Og jeg har eksamen I MORGEN!!! HEI!!! Du som har tatt arbeidslysten til både Faerie og stakkars meg....KOM HIT MED DEN MED EN ENESTE GANG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 26. mai 2009 #5927 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har ikke tatt den? Min har nemlig også stukket av, dvs. sammen med evnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 26. mai 2009 #5928 Del Skrevet 26. mai 2009 Arbeidslystkonferanse i Gokk, antakeligvis. De har en tendens til å bli arrangert på innmari kort varsel når det passer som dårligst. Jeg har mest lyst til å legge inn årene selv om jeg burde gjenlest minst en håndfull noveller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 26. mai 2009 #5929 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har alles evner og lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2009 #5930 Del Skrevet 26. mai 2009 HEI!!! Du som har tatt arbeidslysten til både Faerie og stakkars meg....KOM HIT MED DEN MED EN ENESTE GANG!! Jeg har ikke tatt den. Jeg har ikke sett snurten av noe som heter arbeidslyst på flere uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5931 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har alles evner og lyst. KOM MED DEN!! Jeg har ikke tatt den. Jeg har ikke sett snurten av noe som heter arbeidslyst på flere uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5932 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg fant arbeidslysten min! nå har jeg jobbet siden 07.15, og nå tar jeg meg fri resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. mai 2009 #5933 Del Skrevet 27. mai 2009 Så fint! Jeg strever litt, for jeg leter etter noe jeg nylig har lest, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 #5934 Del Skrevet 27. mai 2009 Til oppmuntring: Thesis advice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. mai 2009 #5935 Del Skrevet 27. mai 2009 Enda flere råd om oppgaveskriving! Nå blir du nok glad! Glossary for research reports Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 27. mai 2009 #5936 Del Skrevet 27. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 27. mai 2009 #5937 Del Skrevet 27. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 27. mai 2009 #5938 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) pøbelsara Ser du har fått arbeidsgleden tilbake, håper den varer leeenge... Herlig! Jeg fikk vite av en venninne at Rosauraen var bedre i år, men jeg angrer definitivt ikke på mitt forsøk på å tømme stedets lokale pol for il Mimo. Mye bedre,men noen Il Mimo eller I borboni er den ikke. Jeg fikk tips av vennlig poldame om Torre Beratxa da de var utsolgt for Il Mimo? :klø: Til oppmuntring: Thesis advice Fantastisk! En oppmuntring som kan brukes til så mangt, ikke bare oppgaveskriving. Nå leder Barcelona 2-0... Endret 27. mai 2009 av mariposa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5939 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kan bare si: Og Dere jentene som stikker innom her, er virkelig verdt vekten deres i gull, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. mai 2009 #5940 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kan bare si: Og Dere jentene som stikker innom her, er virkelig verdt vekten deres i gull, alle sammen. Dæven, det hadde blitt et helt gullslott for mitt vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå