Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elastica
Il Mimo 2008

"Farge som engelske badeturister i Brighton. Men duften er flott,ren og bærfruktig. Rips,rabarbra,markblomster og et lite innslag av anis. Stor fyldig smak med strålende syrlighet og mer trøkk og stil enn på mange år."

Herlig! Jeg fikk vite av en venninne at Rosauraen var bedre i år, men jeg angrer definitivt ikke på mitt forsøk på å tømme stedets lokale pol for il Mimo.

Jeg ser hagen din for meg, Pøblis. Det er nydelig der, og sikkert enda vakrere nå når det er midt i vårblomstringen. Jeg ble så forundret selv da jeg så hvor fantastisk det blomstrer på denne tiden på sommerhytta. Det var syreblomster, nattogdag og liljekonvall overalt. Vakkert og stemningsfullt.

*snøvler i vei med masse Dopf & Irion innabords*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes så utrolig idyllisk ut på sommerstedet deres. Må være det perfekte stedet for sommeren.

Har du tid til å feire Pøbelprinsessen til helga da? Ikke bare bare med innlevering og 7 årsdag i samme momanget. mamma er veldig glad for at hun er ferdig med eksamen før lillegutts 1 årsdag :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes så utrolig idyllisk ut på sommerstedet deres. Må være det perfekte stedet for sommeren.

Har du tid til å feire Pøbelprinsessen til helga da? Ikke bare bare med innlevering og 7 årsdag i samme momanget. mamma er veldig glad for at hun er ferdig med eksamen før lillegutts 1 årsdag :biggrin:

Målet nå er å bli ferdig med alt i løpet av tirsdagen. :nigo: Så sende avsted til siste gjennomlesing. Det blir nok bursdagsfeiring i helgen, ja - men barneselskapet venter vi med til tirsdagen. Mannen min har bestukket henne med besøk på Hoppeloppeland (helvetes forgård, spør du meg - men jeg slipper å være med...) sammen med bestevenninnen en dag til uken, og det var nok til at hun aksepterte barneselskap på etterskudd.

Åh. Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg på dine vegne til du blir ferdig :kose:

Takk! Hvis jeg a) får god karakter og b) får penger til videre forskning, har jeg planer om utstrakt feltarbeid i din landsdel. :nigo: Og da skal det legges inn tid og ressurser til mer utagerende skravling!

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Takk! Hvis jeg a) får god karakter og b) får penger til videre forskning, har jeg planer om utstrakt feltarbeid i din landsdel. :nigo: Og da skal det legges inn tid og ressurser til mer utagerende skravling!

:hoppe:

Jeg håper virkelig du får penger, det er et viktig område som trengs å forskes på.

At det skal foregå i min landsdel ser jeg på som en bonus.

Jeg har rikelig både hus,- og :hjerte: rom

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :biggrin:

Her sitter jeg med :kaffekopp: og frokost ute. Strømforsyning er sikret via lang skjøteledning, og jeg har en diger bunke litteratur ved siden av meg.

Fuglene synger og :sol: skinner. Jeg har vasket opp, ryddet, redd sengen pent opp, klippet noen krokete grener med et vell av blomster på av epletreet og satt dem i en gammel, dansk emaljemugge. Nå er jeg klar til innsats!

*bretter opp ermene og kjører på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Det hørtes stemningsfullt ut, pøblis. Her er det ikke sol, men jeg må brette opp ermer og komme meg på jobb jeg også. Selvom det er fridagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Det høres ut som om du er i det reneste skriveparadis. :)

Selv er jeg så heldig at jeg har fått sur traktekaffe og kan nyte solen gjennom vinduet på bøttekottkontoret. :sur:

Ha en produktiv og strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det snakk om rabarbra ja. Jeg har fått lov til å plukke så mye rabarbra jeg vil i hagen hos husverten. Så snart blir det smuldrepai her også. :nigo:

Setter igjen en :kaffekopp: til studenten. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ball: Jeg ser på web-tv. :lur: Foreløpig er det uavgjort og målløst. Men sånt har du nok ikke tid til å tenke på i disse dager......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ball: Jeg ser på web-tv. :lur: Foreløpig er det uavgjort og målløst. Men sånt har du nok ikke tid til å tenke på i disse dager......

Åh! det hadde jeg ganske riktig helt glemt. Måtte det beste laget vinne. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målet nå er å bli ferdig med alt i løpet av tirsdagen. :nigo: Så sende avsted til siste gjennomlesing. Det blir nok bursdagsfeiring i helgen, ja - men barneselskapet venter vi med til tirsdagen. Mannen min har bestukket henne med besøk på Hoppeloppeland (helvetes forgård, spør du meg - men jeg slipper å være med...) sammen med bestevenninnen en dag til uken, og det var nok til at hun aksepterte barneselskap på etterskudd.

Åh. Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig!!

Greit med bestikkelser :)

Og ekstra god grunn til å feire når du er ferdig med oppgaven også.

Tror nok du får god karakter :jepp: Er imponert over pågangsmotet ditt :biggrin:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med bestikkelser :)

Og ekstra god grunn til å feire når du er ferdig med oppgaven også.

Tror nok du får god karakter :jepp: Er imponert over pågangsmotet ditt :biggrin:

Ha en fin kveld :klemmer:

Takk, snille du! :klemmer: Akkurat nå er jeg skikkelig sliten og lei og synes at oppgaven min er bare ræva. Men jeg håper jeg tar feil. :lur:

*krysser fingre for god karakter og mer arbeidslyst*

Skal dere feire dagen til lillegutt med brask og bram? Det er skikkelig gøy med den første bursdagen, selv om bursdagsbarna vanligvis ikke forstår så mye av det. Jeg har noen fine bilder av begge mine på den første bursdagen - overlykkelige, med kake i hele ansiktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste føler at oppgaven er bare ræva når de står på som verst. En blir jo drit lei på slutten!!!

Men du virker så engasjert og er så flink til å skrive, så den oppgaven er nok alt annet enn ræva :jepp:

Ja, her blir det feiring. får hele familien hit på lørdag, da tenkte vi også å fortelle at lillegutt skal bli storebror til de som ikke vet det enda.

Så blir det kanskje noen venner på søndag. Ellers blir det bare kos.

Blir nok kake til lillegutt også. Spent på om han vil ha det da. Sist han fikk det, i bursdagen til ei venninne, spyttet han det bare ut igjen. Men ellers får vi ordne en bursdagsis til han. Han fikk dele en kroneis med meg i går, og det var meget populært :ler: Me var veldig opptatt av at jeg også skulle få da. Dyttet hånda mi med isen fra den ene til den andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 - 0! Enn så lenge.... Og Reka hoppet og smilte og laget "jess-bevegelser". Verden står ikke til påske. :overrasket:

Endret av eilan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
1 - 0! Enn så lenge.... Og Reka hoppet og smilte og laget "jess-bevegelser". Verden står ikke til påske. :overrasket:

Følger overhodet ikke med, men ser dette du beskriver veldig levende for meg. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger overhodet ikke med, men ser dette du beskriver veldig levende for meg. :hoho:

Følger ikke med jeg heller - men det er jo typisk at hvis Reka endelig skal smile på tv, så er det fordi han har slått Stabæk. :grine:

Hver gledesstund du har på jord betales med en sorg, ble ett så brennende aktuelt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...