pøbelsara Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5821 Del Skrevet 19. mai 2009 Med sånne champagneflasker med håndleddsrem. Og kjøleelement. Selvsagt. Håndleddsremmen er helt essensiell. Man vil vel ikke akkurat miste småflaskene i do, heller. Den ene utedokurven min er forresten en gammel, dansk sykkelkurv - en slik som man henger på styret og har grønnsakene stikkende dekorativt opp av når man sykler. Altså slik hyggelig dansk sykling, men høyt styre, sittende opprett, gjerne med flagrende sommerkjole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #5822 Del Skrevet 19. mai 2009 Håndleddsremmen er helt essensiell. Man vil vel ikke akkurat miste småflaskene i do, heller. Den ene utedokurven min er forresten en gammel, dansk sykkelkurv - en slik som man henger på styret og har grønnsakene stikkende dekorativt opp av når man sykler. Altså slik hyggelig dansk sykling, men høyt styre, sittende opprett, gjerne med flagrende sommerkjole på. Og til sykkelkurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 19. mai 2009 #5823 Del Skrevet 19. mai 2009 Det høres ut som en flott dokurv. Og jeg ser for meg syklingen i flagrende gevanter, men jeg vil heller ha piknikmat enn bare grønnsaker i kurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #5824 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg kunne skrevet side opp og ned om hva jeg ville hatt i en sånn sykkelkurv. Men ikke hvis den står på do, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. mai 2009 #5825 Del Skrevet 19. mai 2009 Selvsagt. Håndleddsremmen er helt essensiell. Man vil vel ikke akkurat miste småflaskene i do, heller. Den ene utedokurven min er forresten en gammel, dansk sykkelkurv - en slik som man henger på styret og har grønnsakene stikkende dekorativt opp av når man sykler. Altså slik hyggelig dansk sykling, men høyt styre, sittende opprett, gjerne med flagrende sommerkjole på. *plystrer brelettsangen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 19. mai 2009 #5826 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg kunne skrevet side opp og ned om hva jeg ville hatt i en sånn sykkelkurv. Men ikke hvis den står på do, altså. Sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #5827 Del Skrevet 19. mai 2009 Sikker? Helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. mai 2009 #5828 Del Skrevet 19. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 19. mai 2009 #5829 Del Skrevet 19. mai 2009 Hører jeg snakk om utedasskurver? Jeg trenger flere tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5830 Del Skrevet 19. mai 2009 Hører jeg snakk om utedasskurver? Jeg trenger flere tips! Det er vanskelig, det der. Har man utedassbryllup så kan jeg liksom ikke forestille meg at neglelakk-mot-raknede-strømper er det mest vesentlige, lizzm. Hva med en neverlur? Slik at man kan underholde seg selv og andre - evt. lokke dyrene/gjestene/brura tilbake til setra? Og hva med en tollekniv? Så kan man spikke fine ting mens man utfører sitt ærend. Hm... :klø: Tom for rustikke dokurvideer, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 19. mai 2009 #5831 Del Skrevet 19. mai 2009 Gummistøvler og tykke gensere. Fyrstikker og tyrived. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 19. mai 2009 #5832 Del Skrevet 19. mai 2009 Noteres bak øret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. mai 2009 #5833 Del Skrevet 19. mai 2009 Dasskrutt selvsagt! Er dere helt noviser, eller? http://www.hyttebutikken.no/netthandel/pro...roducts_id=1090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 19. mai 2009 #5834 Del Skrevet 19. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. mai 2009 #5835 Del Skrevet 19. mai 2009 Dasskrutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #5836 Del Skrevet 19. mai 2009 Dasskrutt selvsagt! Er dere helt noviser, eller? http://www.hyttebutikken.no/netthandel/pro...roducts_id=1090 Og fyrstikker da, eller? *avslører novisetendenser* KAPOFF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. mai 2009 #5837 Del Skrevet 19. mai 2009 (Det verste/beste er visst at den skal funke ganske bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 19. mai 2009 #5838 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det nå jeg skal bli genuint intrisert og vurdere å teste produktet til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mai 2009 #5839 Del Skrevet 19. mai 2009 Kompostering er jo ellers en vakker ting, altså, bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. mai 2009 #5840 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det nå jeg skal bli genuint intrisert og vurdere å teste produktet til sommeren? Jepp. Faren min er selvutnevnt utedoekspert, fordi moren min stadig truer med at de (han) skal bygge innedo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå