MellonCollie Skrevet 14. mai 2009 #5801 Del Skrevet 14. mai 2009 Så flink du er pøbel! Shopping og is fortjenes i massevis, du har jammen stått på de siste ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 14. mai 2009 #5802 Del Skrevet 14. mai 2009 Her inne blir man jo rent av å være! Gratulerer med oppgavekontroll og superflink storepøbelprinsesse, og kos deg masse med is, shopping og bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5803 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå har jeg kjøpt nye sko (sandaler som passer til vielse og lystsejlas), ny, søt selskapveske, ny tunika fra Ti-Mo til halv pris, og nydelig champagnekjøler i skikkelig hamret tinn til brudeparet. (Ja - vi gir alltid bort champagnegreier i bryllupsgave. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mai 2009 #5804 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hm, man skulle jo ha giftet seg en gang til, nesten, med tanke på hva du gir bort. ikke for det, jeg har jo fått sjampis allerede fra deg i år: Endret 14. mai 2009 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #5805 Del Skrevet 14. mai 2009 Høres virkelig ut som om livet ditt går "knirkefritt" nå. Er så herlig å lese her. Heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. mai 2009 #5806 Del Skrevet 14. mai 2009 Hm, man skulle jo ha giftet seg en gang til, nesten, med tanke på hva du gir bort. ikke for det, jeg har jo fått sjampis allerede fra deg i år: Jeg vurderer å stikke ut for å lete etter en som vil gifte seg med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 14. mai 2009 #5807 Del Skrevet 14. mai 2009 Siden øynene mine går i kryss og jeg er på vei hjem til pannekakesteking, nøyer jeg meg med denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mai 2009 #5808 Del Skrevet 14. mai 2009 Siden øynene mine går i kryss pga. handletur på Smart Club, leste jeg "pannekakekasting". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 14. mai 2009 #5809 Del Skrevet 14. mai 2009 Og jeg angrer nesten på at jeg ikke gifter meg i år i stedet for i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 14. mai 2009 #5810 Del Skrevet 14. mai 2009 Og jeg angrer nesten på at jeg ikke gifter meg i år i stedet for i fjor. Godt noen av oss har beregnet riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mai 2009 #5811 Del Skrevet 14. mai 2009 Godt noen av oss har beregnet riktig. Er velværekurvene i orden, eller? Og når kommer bryllupsdagboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 14. mai 2009 #5812 Del Skrevet 14. mai 2009 Bryllupsdagbok! Spør du meg er den "generelle" dagboken til engelen et gedigent skalkeskjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 14. mai 2009 #5813 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Er velværekurvene i orden, eller? Og når kommer bryllupsdagboka? Jeg tenkte å hyre inn Fresi til å ordne med utedasskurvene, som det kommer til å bli i dette tilfellet. Fresi! Hører du! Bryllupsdagbok! Spør du meg er den "generelle" dagboken til engelen et gedigent skalkeskjul. I'm the 'zilla in disguise. Endret 14. mai 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. mai 2009 #5814 Del Skrevet 14. mai 2009 Så flink både du og den store pøbelprinsessen har vært Kose deg i bryllup. Hørtes ut som en veldig fin bryllupsgave Slapp av og nyt turen, det fortjener du virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2009 #5815 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg tenkte å hyre inn Fresi til å ordne med utedasskurvene, som det kommer til å bli i dette tilfellet. Fresi! Hører du! I'm the 'zilla in disguise. Endret 14. mai 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. mai 2009 #5816 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg tenkte å hyre inn Fresi til å ordne med utedasskurvene, som det kommer til å bli i dette tilfellet. Fresi! Hører du! I'm the 'zilla in disguise. Jeg er her, jeg er her! Utedasskurver: et helt nytt konsept! Nå kommer jeg ikke til å få sove i natt. Men pøbel: :duskedame: Håper du får slappet litt av i bryllup, kost deg med chamapgne og det hele. Det ser ut som du har stålkontroll, jeg er imponert (sånn så det ikke ut her i gården da jeg skulle levere. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 15. mai 2009 #5817 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er her, jeg er her! Utedasskurver: et helt nytt konsept! Nå kommer jeg ikke til å få sove i natt. Det ante meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2009 #5818 Del Skrevet 19. mai 2009 Innom og litt jeg også. Både for oppgaven din, storepøbelprinsessa og for livet generelt. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5819 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er i sommerhuset for å skrive. Jeg kan opplyse om at jeg har to utedokurver her. Men innholdet er ikke særlig spennende - doruller i den ene, og ukeblader i den andre. Men de kan jo alltids oppdateres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. mai 2009 #5820 Del Skrevet 19. mai 2009 Med sånne champagneflasker med håndleddsrem. Og kjøleelement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå