Gjest Faerie Skrevet 17. april 2009 #5661 Del Skrevet 17. april 2009 Dette minner meg på at jeg burde rydde sybordet sånn at jeg kan få lagt opp jeansen min, som ikke lenger er så ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. april 2009 #5662 Del Skrevet 17. april 2009 Helt enig i det med buksene. Hvor lang og tynn skal man måtte bli, lzm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. april 2009 #5663 Del Skrevet 17. april 2009 Helt enig i det med buksene. Hvor lang og tynn skal man måtte bli, lzm? Det er helt drøyt. Vel er jeg lav, men er det veldig mange over gjennomsnittshøyde som bruker xxs? Samme gjelder for alle størrelser, forresten, de aller fleste (muligens med unntak av nextlife) må jo starte opp tilleggsutdannelse i søm for å få noe som passer. Jeg kan ikke huske at det var sånn for tyve år siden. Alt var bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 17. april 2009 #5664 Del Skrevet 17. april 2009 @eilan: Klesprodusenter tror at alle er to meter høye. Før (da jeg var litt tynnere) kunne jeg kjøpe bukser i str xxs som var en halvmeter for lange. Hvem i svarte er de beregnet på? Ingen som er en nitti og veier førti kilo vel? Nesten. Ellers signerer jeg alt som har med håpløse bukselengder å gjøre og hopper litt for flinke-Pøblis. Håper du har noe å kose deg med i kveld som belønning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. april 2009 #5665 Del Skrevet 17. april 2009 Nesten. Vræl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. april 2009 #5666 Del Skrevet 17. april 2009 @eilan: Klesprodusenter tror at alle er to meter høye. Nei det gjør de ikke. De tror at alle er bittesmå og tynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. april 2009 #5667 Del Skrevet 17. april 2009 Nesten. Ellers signerer jeg alt som har med håpløse bukselengder å gjøre og hopper litt for flinke-Pøblis. Håper du har noe å kose deg med i kveld som belønning? Gode gud. Nei det gjør de ikke. De tror at alle er bittesmå og tynne Haha, nemlig, man ser jo uansett hvordan man er skapt at det er umulig å få fine klær som passer. HVORFOR???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. april 2009 #5668 Del Skrevet 17. april 2009 Konfeksjon er et vanskelig felt! Før i tiden hadde folk sydamer som kom innom og sydde opp garderobe for kommende årstid. Jeg har flere grandtanter som drev i bransjen. Dere skulle ha sett alt det lekre vi fant i Bestas skap da vi ryddet etter at hun var død! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. april 2009 #5669 Del Skrevet 17. april 2009 Og for hun skrinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5670 Del Skrevet 17. april 2009 Hjelpe meg - er det rart at unge jenter tror de er fete hvis de er 160 og veier 50 kg?! Apropos klær. Min lille pøbelprinsesse er helt nydelig i dag - nylig hjemkommet fra bursdag i Monsoonkjole, med hvit strømpebukse, svarte blondetights og kjempesøte ballerinasko med kraftig ankelrem i str. 32. :rødme: Og heldigvis har hun arvet pappaens smekre ben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 17. april 2009 #5671 Del Skrevet 17. april 2009 Monsoonkjoler er jo bare nydelige. Men jeg er furt fordi butikken på Aker Brygge er 90 % jenteklær. Gutter trenger også klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. april 2009 #5672 Del Skrevet 17. april 2009 for fine fine toppe, Pøbel! Jeg kunne tenke meg å dra på sosialantropologisk shoppingekspedisjon på det senteret ditt, jeg har aldri vært der. Nå ble jeg nysgjerrig på hvilket senter vi snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5673 Del Skrevet 17. april 2009 Nå ble jeg nysgjerrig på hvilket senter vi snakker om Det store i Sandvika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. april 2009 #5674 Del Skrevet 18. april 2009 Skulle ønske du kunne blitt med Skravla og Daria på togtur til Trondheim i dag jeg. De er på veg hit nå. Så i ettermiddag og kveld skal vi kose oss med god mat på restaurant og Chicago på teateret. Det hadde vært fin avkobling for den hardtarbeidende studenten det. Håper du finner rom til masse kos i tillegg til studiene i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. april 2009 #5675 Del Skrevet 18. april 2009 Det store i Sandvika. Der har jeg ennå ikke fått vært - det må jeg gjøre noe med snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. april 2009 #5676 Del Skrevet 18. april 2009 Der har jeg ennå ikke fått vært - det må jeg gjøre noe med snart Ikke vært!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. april 2009 #5677 Del Skrevet 19. april 2009 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. april 2009 #5678 Del Skrevet 19. april 2009 Synd med fotballen! Jeg er bare mellomfornøyd med mitt lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. april 2009 Forfatter #5679 Del Skrevet 19. april 2009 Takk for klemmer! Jeg vil melde om kun sporadisk tilstedeværelse her inne for tiden. Noen skal lever oppgave om alt for kort tid. Dessuten er det usatbil tilgang på internett her fortiden. men det er kanskje akkurat det som skal til for at jeg faktisk blir ferdig med den oppgaven min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. april 2009 #5680 Del Skrevet 19. april 2009 Du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå