Daria Skrevet 2. april 2009 #5581 Del Skrevet 2. april 2009 Dette var definitivt ikke boka å forville seg inn i når man var ute etter distraksjon fra det faktum at jeg er sulten og har en drøy halvtime igjen på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. april 2009 #5582 Del Skrevet 2. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. april 2009 #5583 Del Skrevet 2. april 2009 Her er det bare til å notere ned, ja. Jeg har fortsatt ikke funnet min faste "kake" som skal bringes med til diverse kakebord, men her var jo flere kandidater! Prøvebaking i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. april 2009 #5584 Del Skrevet 3. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2009 #5585 Del Skrevet 3. april 2009 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 3. april 2009 #5586 Del Skrevet 3. april 2009 Heisann og god morgen. Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. april 2009 #5587 Del Skrevet 3. april 2009 Du må forresten hilse Pøbelprinsessen og si at vi syntes babyklærne var nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5588 Del Skrevet 3. april 2009 Du må forresten hilse Pøbelprinsessen og si at vi syntes babyklærne var nydelige. Det skal jeg gjøre - da blir hun glad. De kan forøvrig byttes (hvis hun ikke klarte å ta av merkelappene i et ubevoktet øyeblikk da hun beundret og brettet i går morges). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. april 2009 #5589 Del Skrevet 3. april 2009 Gop påskeferie! Her blir det bobler i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. april 2009 #5590 Del Skrevet 3. april 2009 Her er det også bobler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2009 #5591 Del Skrevet 3. april 2009 Bobler her også - i Farris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. april 2009 #5592 Del Skrevet 3. april 2009 Har smakt en ny crémant i dag som jeg tror du vil like: Crémant du Jura. Extra brut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 4. april 2009 #5593 Del Skrevet 4. april 2009 Skal du sørover til ditt herlige sommerhus i påsken? Boblene smaker sikkert minst like godt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. april 2009 #5594 Del Skrevet 4. april 2009 God påske Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5595 Del Skrevet 4. april 2009 God påske! Jeg er egentlig nettløs. Mannen min fjernet masse gamle ledninger og det han trodde var en gammel analog telefonkabel igår, men det viste seg å være nettkabelen vår - så hvis jeg ikke er å se på KG på en stund, så er det kombinasjonen ferie og manglende internett. Akkurat nå er vi koblet til naboens nett. Nå har jeg malt 1 1/2 strøk i stuen. Jeg er dødssliten, men det blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. april 2009 #5596 Del Skrevet 4. april 2009 God påske! Jeg er egentlig nettløs. Mannen min fjernet masse gamle ledninger og det han trodde var en gammel analog telefonkabel igår, men det viste seg å være nettkabelen vår - så hvis jeg ikke er å se på KG på en stund, så er det kombinasjonen ferie og manglende internett. Akkurat nå er vi koblet til naboens nett. Nå har jeg malt 1 1/2 strøk i stuen. Jeg er dødssliten, men det blir fint. Så flink og effektiv du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5597 Del Skrevet 4. april 2009 Så flink og effektiv du er! Takk. Men jeg er helt kake - jeg tåler tydeligvis ikke kroppsarbeid - jeg er nok en sart tenker mer enn en staut kroppsarbeider, ja. Men det blir kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. april 2009 #5598 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg er stuemisunnelig. Trass i alle gode forsetter har jeg bare surret bort dagen. Flinke pøbel! Hvordan står det til sånn ellers? Endret 4. april 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5599 Del Skrevet 4. april 2009 Jo, takk - ganske bra. Slitenheten jeg klaget sånn over på torsdag ga seg litt etter veiledning. Jeg fikk ros for den mailen jeg hadde rasket sammen til veiledning, og fikk beskjed om at mye av det som sto der, måtte inn i oppgaven. Så nå slapper jeg av et par dager, så kommer vel panikken igjen i løpet av påsken, tenker jeg. Men at mannen faktisk kuttet internettkabelen vår, var virkelig litt dumt. Jeg som skal søke elektronisk om midler til å fortsette å tenke fine tanker rett over påske. Men når jeg endelig kom meg på nett, så var ikke det elektroniske søknadskjemaet tilgjengelig. Og moren min er hjemme fra sykehuset - alt er greit med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. april 2009 #5600 Del Skrevet 4. april 2009 Hurra for veiledning, og godt at moren din er hjemme. Og dødsimponert over stuemaling, det må jeg si. Får nesten lyst til å gå løs her også, bortsett fra at jeg MÅ tapetsere over fiskebenstrien først. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå