Fresi Skrevet 24. februar 2009 #5241 Del Skrevet 24. februar 2009 Og selvsagt: for tilbakemeldinger! Flinkesara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5242 Del Skrevet 24. februar 2009 Og selvsagt: for tilbakemeldinger! Flinkesara! Det er egentlig en forferdelig berg-og-dal-bane-kjøring dette her. I det ene øyebikket tenker jeg -Dette går så bra!! Og i det neste tenker jeg -Jeg kan jo ingenting, har ikke lest noe om noen ting, og hjelpe-meg-hvordan-skal-dette-gå. Men det er veldig gøy med hyggelige tilbakemeldninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. februar 2009 #5243 Del Skrevet 24. februar 2009 Så fint med hyggelige tilbakemeldinger Og du: Hold fast ved tanken på at dette skal gå bra, og jag den andre tanken vekk. For det stemmer ikke det, at flinke Pøbelsara ikke kan noenting. Du er jo kjempeflink og får stadig positive tilbakemeldinger Ha en fin dag Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5244 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjære alle sammen!! Dere er en helt fantastisk heiagjeng!! og til dere alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 24. februar 2009 #5245 Del Skrevet 24. februar 2009 Når det gjelder det andre anbefaler jeg takeaway-pizza og vin. Da får du helt sikkert overskudd til å tirsdagsskravle! Det var en knakende god idé, inkl det med vinen. *fristet selv* Grattis med god tilbakemelding, pøbelsara - ta det til deg! Det er egentlig en forferdelig berg-og-dal-bane-kjøring dette her. I det ene øyebikket tenker jeg -Dette går så bra!! Og i det neste tenker jeg -Jeg kan jo ingenting, har ikke lest noe om noen ting, og hjelpe-meg-hvordan-skal-dette-gå. Og dette hørtes meget gjenkjennelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. februar 2009 #5246 Del Skrevet 24. februar 2009 Hurra for gode tilbakemeldinger til superflinke PS. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2009 #5247 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette går så bra så. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: *hermer etter Skravla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 24. februar 2009 #5248 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har lagt merke til at du har vært påfallende lite her i det siste, ergo må du ha jobbet hardt. Gratulerer med velfortjent skryt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. februar 2009 #5249 Del Skrevet 24. februar 2009 Men jeg kan jo melde om at jeg stadig får hyggelige tilbakemedlinger på arbeidet mitt. Min emeriterte slektning på fagfeltet ditt kommer på fredag, forresten - da skal jeg presentere dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5250 Del Skrevet 24. februar 2009 Min emeriterte slektning på fagfeltet ditt kommer på fredag, forresten - da skal jeg presentere dere! Så gøy! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5251 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) ...og til Shaun og Skravla må jeg bare si at dere er helt rå til å heie!! Og Bodillen - det at jeg ikke er her, betyr ikke nødvendigvis at jeg er så himla flink - men det betyr i alle fall at jeg prøver... Det er dessverre ikke alltid jeg helt får til å være så veldig produktiv... Å skive denne oppgaven er litt som den berømte ketchupflasken... det går i rykk og harde napp - noen ganger kommer det ingenting selv etter store anstrengelser, mens andre ganger kommer det massevis ad gangen - uten at anstrengelsene står helt i forhold til det... Endret 24. februar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 24. februar 2009 #5252 Del Skrevet 24. februar 2009 Og Bodillen - det at jeg ikke er her, betyr ikke nødvendigvis at jeg er så himla flink - men det betyr i alle fall at jeg prøver... Det er dessverre ikke alltid jeg helt får til å være så veldig produktiv... Å skive denne oppgaven er litt som den berømte ketchupflasken... det går i rykk og harde napp - noen ganger kommer det ingenting selv etter store anstrengelser, mens andre ganger kommer det massevis ad gangen - uten at anstrengelsene står helt i forhold til det... Kjenner til det der...om enn i en annen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 24. februar 2009 #5253 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjenner til det der...om enn i en annen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 24. februar 2009 #5254 Del Skrevet 24. februar 2009 nextlife!!! Du, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 24. februar 2009 #5255 Del Skrevet 24. februar 2009 nextlife!!! Du, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 24. februar 2009 #5256 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om dette er første gang jeg har forvillet meg inn i dagboken din. Har "sett deg omkring" og tenkte det var på tide å hilse på Lykke til videre med oppgaveskrivingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5257 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om dette er første gang jeg har forvillet meg inn i dagboken din. Har "sett deg omkring" og tenkte det var på tide å hilse på Lykke til videre med oppgaveskrivingen! Anne Shirley! Hyggelig å se deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 24. februar 2009 #5258 Del Skrevet 24. februar 2009 Kommer som alltid hoppende etter. Trøst deg med at dette sannsynligvis er den verste fasen, Pøbelsara. Det skal gå litt opp og ned. Går det bare opp, er sannsynligheten stor for at det egentlig går ned. Sagt på en annen måte; at en reflekterer rundt både ferdigheter og tema og tilnærming er som regel et kvalitetstegn. Og kanskje blir du også, hvis jeg leser deg rett, tryggere etter å ha tvilt? Jeg gleder meg forresten til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5259 Del Skrevet 25. februar 2009 Jge gleder meg også til fredag! Innimelloom dagens metodelesning og -betraktninger, så har jeg prøvd en haug med antrekk. Velget står mellom: 1) Rosa blondekjole. Kjolen er søt, men fargen er litt feil. Typisk NoaNoa-rosa, og jeg kler best babyrosa. 2) Smalt sort seleskjørt med høyt liv. Ekte vintage - jeg har hatt det i sikkert 10 år. Egentlig OK, men det er feil lengde på det - det er nedenfor midt på leggen - og jeg er i det kritiske hjørnet idag. OG kanskje litt vel sekretær/lærerinne-på-pikeskole-aktig. 3) Svart, knekort kjole. Alt var feil med den kjolen. Kjedelig fasong, kjedelig, kjedelig. (Men sikkert helt grei for dem som liker enkle, nøytrale plagg.) 4) Eks-brudekjolen. Den er også grei. Men kanskje litt kjedelig. Funker veldig fint med blondemansjetter til, forresten. 5) Hippie-inspirert linskjørt i burgunderfarget lin. Litt bohemaktig, er glatt over hoftene, korsettsnøring bak, seler over skuldrene og to kapper. Rekker til midt på leggen. Litt ballettskjørt møter Raja - på litt pøbelaktig vis. Var ikke så verst med hvit topp og svart bolerojakke til. Men muligens litt vel outrert...? Hjelp. Har ikke peiling. Null bimbokompetanse. Alle kjoler/skjørt ble forresten prøvd med svarte tights og høye ankeltstøvletter til. Innimellom kjoleprøvingen har jeg faktisk både skrevet og lest. Litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2009 #5260 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har ingenting å ha på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå