Fresi Skrevet 13. februar 2009 #5201 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg for min del tar skruppelløst i mot blomster enten det er Valentines eller fredag den 13. Det samme gjelder champagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 13. februar 2009 #5202 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikke le! Jeg spyr av valentines og vil ha meg frabedt at slikt skal feires i skoletiden. Som om ikke det er ille nok med halloween. Snart innfører vi vel 4. juli og Thanksgiving også. Kunne ikke sagt det bedre selv! God tur på fjellet, Pøbelsara. Det er sikkert knallfint skiføre nå, og med sol i helga blir det nesten som påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. februar 2009 #5203 Del Skrevet 14. februar 2009 Enig med Donpedro og Mummi(og flere her). Hvorfor skal man feire kjærligheten en spesiell dag? Kjærligheten er der hele tiden den hvis man er så heldig å ha møtt, og her i huset gir vi hverandre oppmerkesomhet og kjærlighet til hverdag og fest. Sånne dager blir for dumme, og er big buissnis. Ja til Kjærligheten, men nei til Valentinedag God tur til fjells Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 14. februar 2009 #5204 Del Skrevet 14. februar 2009 Iiiiiik! Jeg har glemt å huke deg opp på Mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 14. februar 2009 #5205 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg sendte noe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. februar 2009 #5206 Del Skrevet 17. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5207 Del Skrevet 18. februar 2009 Hjemme igjen! Det var utrolig deilig med en Referat fra vinterferien: :måke-snø-smiley: :varme-opp-iskald-hytte-smiley: :sette-utfor-fjellsiden-smiley: :spille-kort-smiley: :spille-yatzy-smiley: :alle-var-enige-om-det-hadde-vært-en-fin-tur-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5208 Del Skrevet 18. februar 2009 Velkommen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. februar 2009 #5209 Del Skrevet 18. februar 2009 Fint å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. februar 2009 #5210 Del Skrevet 18. februar 2009 Velkommen hjem. Godt å ha deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. februar 2009 #5211 Del Skrevet 18. februar 2009 Fint å ha deg hjemmme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. februar 2009 #5212 Del Skrevet 18. februar 2009 Velkommen hjem! Det hørtes ut som en god, gammeldags hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2009 #5213 Del Skrevet 18. februar 2009 Så fint å ha deg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. februar 2009 #5214 Del Skrevet 18. februar 2009 Velkommen hjem! Herlig referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2009 #5215 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg begynner å glede meg til påskeferien, kjenner jeg. Første påske på egen hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5216 Del Skrevet 18. februar 2009 Kom hit og se. Jeg burde vel egentlig bli oppgitt, men det er ganske underholdende å se hvilke påstander enkelte kan lire av seg uten visshet om at det får dem til å fremstå som komplette idioter (unnskyld sproget). Særlig med tanke på hvor lite research som skal til for å være litt mer informert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2009 #5217 Del Skrevet 18. februar 2009 Det der var sjokkerende lesning, Rosalind. Tydeligvis kan "alle" studere i Norge. Man trenger ikke engang kunne lese; det eneste kravet er å kunne stikke fingrene i ørene å nekte å se fakta i øynene. Denne er fra Blackadder: If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5218 Del Skrevet 18. februar 2009 Det der var sjokkerende lesning, Rosalind. Tydeligvis kan "alle" studere i Norge. Man trenger ikke engang kunne lese; det eneste kravet er å kunne stikke fingrene i ørene å nekte å se fakta i øynene. Denne er fra Blackadder: If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through. Ja, dypt sjokkerende. Jeg likte særlig setningen som skulle underbygge og rettferdiggjøre den håverende tonen; "jeg studerer selv ganske høyt opp i systemet." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 18. februar 2009 #5219 Del Skrevet 18. februar 2009 Denne er fra Blackadder: If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through. For øvrig er det sjokkerende hva noen klarer å lire av seg. Den påtatte, oppstyltede troverdigheten gjør det hele enda morsommere. Og tristere. For je gtror det er alvorlig ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 18. februar 2009 #5220 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, dypt sjokkerende. Jeg likte særlig setningen som skulle underbygge og rettferdiggjøre den håverende tonen; "jeg studerer selv ganske høyt opp i systemet." Hun mener nok høyskole. Pøbel: Herlig og kortfattet referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå