Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Slik er dagens barnevognmafia, om jeg har forstått det rett ?!

*enda eldre*

Jeg tviholder på at ikke alle er sånn, altså. Men spør dagbokeierinnen, hun er ferskere i faget enn det jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tviholder på at ikke alle er sånn, altså. Men spør dagbokeierinnen, hun er ferskere i faget enn det jeg er.

Nei. Heldigvis er ikke alle slik. Men det er nok de samme som hevder sin rett til å skifte gullbæsjebleiene på kafe som også synes de har rett til å bli dypt såret og forbanna hvis noen ber pent om å få komme forbi barnevognen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hilser pent tilbake til Toro i natten*

Tråden er en utrolig sak inne på Generell debatt.

Read and weep. :fnise:

Beklager at jeg tramper inn sånn uten videre.. :sjenert:

Til den aktuelle tråd, så må jeg si at det er trist at man i det hele tatt tenker tanken på å bytte bleie på nevnte sted.

Barriærer brytes stadig .. men dette er i feil rettning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg tramper inn sånn uten videre.. :sjenert:

Til den aktuelle tråd, så må jeg si at det er trist at man i det hele tatt tenker tanken på å bytte bleie på nevnte sted.

Barriærer brytes stadig .. men dette er i feil rettning.

Jeg blir kjempeglad for besøk jeg, Toro! :biggrin:

Men nå er det virkelig på tide å :natti: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Heldigvis er ikke alle slik. Men det er nok de samme som hevder sin rett til å skifte gullbæsjebleiene på kafe som også synes de har rett til å bli dypt såret og forbanna hvis noen ber pent om å få komme forbi barnevognen deres.

:hoho:

Natta, pøbelsara! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skulle du ønske du visste om barseltiden?

At jeg ville miste all folkeskikk, all evne til logisk argumentasjon og alle kunnskaper om hygiene. Og at for enkelte kan dette forbli en permanent tilstand.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ville miste all folkeskikk, all evne til logisk argumentasjon og alle kunnskaper om hygiene. Og at for enkelte kan dette forbli en permanent tilstand.

;)

Hhehe. Ja, med tanke på dette, så gruer du deg vel bare mer og mer. Husk; NÅ har du ikke lvo til å uttale deg, for du har tross alt ikke barn, og om et par år er det alt for lenge siden du hadde barn, så da kan du heller ikke uttale deg. Du får benytte sjansen til å bli ekstra introvert og navlebeskuende i ukene og månedene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Det er ganske morsomt når en bruker med et nick som sier sitt, forsøker seg med hersketeknikker mot meg. Det preller av som vann på gåsa, for å si det sånn. Men bare vent, jeg mister nok også all dømmekraft og folkeskikk om et halvt år. :skratte: At jeg knapt går på kafé, gidder jeg ikke å nevne, engang.

KG er et merkelig sted, rett og slett. Jeg tror jeg heller skal dra på jobb og få brukt noen hjerneceller (eller på KG-språk: gjerne seller). ;)

Fikk du PMen min for noen dager siden, PS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerne seller!

Slikt er undervurdert. hvem trenger gjerne seller, når man er Mor? Da er det kun InstinkteneTM man trenger, de feier uansett det meste annet til side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Instinkter er overvurderte, man trenger vett i knollen i tillegg. Jeg trodde det, i tillegg til språkevnen, var det som gjorde oss menneskelige? Men nå legger jeg muligens et premiss til grunn jeg kanskje ikke burde lagt....:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instinkter er overvurderte, man trenger vett i knollen i tillegg. Jeg trodde det, i tillegg til språkevnen, var det som gjorde oss menneskelige?

Det er hva du tror, ja. Men det er fordi du ikke er Mor, slik at du ikke Forstår det alle vi andre Mødre har Forstått, forstår du Bare vent, du vil snart se lyset og Den Ene Sanne Virkelighet. *klappe på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

*har sjekket gullbæsjtråden*

Har det vært natt, og har jeg sovet, eller var det bare noe jeg trodde? :klø: Alt er jo nøyaktig ved det samme der inne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica
*skrytealarm*

Jeg må :hoppe: for veiledningen i dag. Min kjære professor roste feltnotater pg synes at refleksjonene mine er "amazing". Og at jeg har noen fantastisk gode ideer. jeg tror jammen at jeg skal klare dette, jeg. :biggrin: Jeg er så glad!!

*ferdig med å skryte*

Så bra! Ta det til deg. Jeg leste i Magasinet forrige lørdag at vi er flinkere til å ta til oss kritikk enn ros. Skammelig.

Det var faktisk mye nytt og revolusjonerende i innlegget fra den brukeren. :overrasket: Er det virkelig mulig? Jeg synes tråden tok seg opp skikkelig når jens Stoltenberg ble trukket inn. *full av beundring*

Jens gikk jeg glipp av i den tilsnekne morgenstunden på kg. Jeg må visst inn igjen.

Hehe. Jeg får nesten lyst til å fyre opp en sigg ned i vognen til en bruker her. Men bare nesten, såklart.

:hoho:

Jeg blir meg, selv om jeg ikke røyker. Dette er verdt å gjøre et unntak for.

;)

:skratte:

Dette burde inn i rett tråd, Fakse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Gullbæsj! :ler:

Selv i perioden etter at jeg hadde sett lyset, og dermed var kvalifisert for å uttale meg, var jeg fullt på det rene med at min sønns bleier verken var fylt med gull, roser eller parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
*skrytealarm*

Jeg må :hoppe: for veiledningen i dag. Min kjære professor roste feltnotater pg synes at refleksjonene mine er "amazing". Og at jeg har noen fantastisk gode ideer. jeg tror jammen at jeg skal klare dette, jeg. :biggrin: Jeg er så glad!!

*ferdig med å skryte*

Amazing :hoppe: Du er strrålende, Pøbel :klem:

Jeg var inne i den tråden i går kveld, hjelpes altså. Mammamafien fornekter seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Følte et akutt behov for litt intelligent motvekt til café-trådens "bare vent til du får barn"-nivå, og regtnet med at jeg ville finne den her. Sånne tråder gjør meg nesten redd for å få barn, det virker jo som om tap av intelligens og sosiale antenner er en mulig bivirkning av fødsel, og den sjansen vet jeg ikke om jeg vil ta...

Da er det betryggende å høre at det finnes mødre som som har begge deler i god behold, og i tillegg har et realistisk forhold til avkommets etterlatenskaper. Gullbæsj, faktisk... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrytealarm*

*ferdig med å skryte*

:hoppe: Du har all grunn til å skryte litt Pøbelsara. Kjempeflink er du :smilyblomst: Og du er da ikke den som skryter av deg selv, men litt må være lov synes jeg.

Ha en fin helg og kos deg masse :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...