Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5061 Del Skrevet 6. februar 2009 Kudos for et at de få saklige innleggene i håpløs tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5062 Del Skrevet 6. februar 2009 Kudos for et at de få saklige innleggene i håpløs tråd. Flere natteranglere! Og den tråden - - hjelpes og trøstes og bæres, som pøbelprinsessen sier. Eller himmel og hav, som du sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5063 Del Skrevet 6. februar 2009 Flere natteranglere! Og den tråden - - hjelpes og trøstes og bæres, som pøbelprinsessen sier. Eller himmel og hav, som du sa. Enig med pøbelprinsessen. Og hvor kommer alt hatet i den tråden fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5064 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke vært på KG i dag. Barn og familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5065 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke vært på KG i dag. Barn og familie? Generell debatt. Men over halvparten hører nå hjemme på Snikk snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5066 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke vært på KG i dag. Barn og familie? Enda flere natteranglere? Generell debatt er stedet. Det er noen fantastiske innlegg der om gullbæsj. Og et fint et til Deception om at hun sikkert kommer til å la enhver antydning til folkeskikk og sunn fornuft fare når hun også trer inn i Den Hellige Moderstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5067 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har forresten ikke sett så mye dårlig og utilslørt hersketeknikk på lenge - det er tydeligvis ikke noe som er forbeholdt menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5068 Del Skrevet 6. februar 2009 *skrytealarm* Jeg må for veiledningen i dag. Min kjære professor roste feltnotater pg synes at refleksjonene mine er "amazing". Og at jeg har noen fantastisk gode ideer. jeg tror jammen at jeg skal klare dette, jeg. Jeg er så glad!! *ferdig med å skryte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5069 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har forresten ikke sett så mye dårlig og utilslørt hersketeknikk på lenge - det er tydeligvis ikke noe som er forbeholdt menn. Helt utrolig. Latterliggjøring og patronisering over en lav sko. Eller kanskje matronisering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5070 Del Skrevet 6. februar 2009 *skrytealarm* Jeg må for veiledningen i dag. Min kjære professor roste feltnotater pg synes at refleksjonene mine er "amazing". Og at jeg har noen fantastisk gode ideer. jeg tror jammen at jeg skal klare dette, jeg. Jeg er så glad!! *ferdig med å skryte* Så fantastisk flott å høre! *hopper for flinkesara* Helt utrolig. Latterliggjøring og patronisering over en lav sko. Eller kanskje matronisering? Matronisering er nok ordet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5071 Del Skrevet 6. februar 2009 Generell debatt. Men over halvparten hører nå hjemme på Snikk snakk. Jeg har akkurat lest. Enda flere natteranglere? Generell debatt er stedet. Det er noen fantastiske innlegg der om gullbæsj. Og et fint et til Deception om at hun sikkert kommer til å la enhver antydning til folkeskikk og sunn fornuft fare når hun også trer inn i Den Hellige Moderstand. Jeg har lest om gullbæsj. Gullbæsj??? Den var ny for meg. *skrytealarm* Jeg må for veiledningen i dag. Min kjære professor roste feltnotater pg synes at refleksjonene mine er "amazing". Og at jeg har noen fantastisk gode ideer. jeg tror jammen at jeg skal klare dette, jeg. Jeg er så glad!! *ferdig med å skryte* Så flink du er, pøbelsara! Det er digg å få ros, ta alt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5072 Del Skrevet 6. februar 2009 Små gull produserer bakteriefri gullbæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5073 Del Skrevet 6. februar 2009 Tipper det blir litt moderering i morgen, forresten. Jeg har selvfølgelig lyst til å henge meg på gullbæsjforkjemperne bare for å fyre opp litt ekstra, men er ikke helt i humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5074 Del Skrevet 6. februar 2009 Små gull produserer bakteriefri gullbæsj. Luktfri, bakteriefri, god som gull. Mor til gull gjør i grunnen alle en tjeneste ved å spre godene. Eiegode gullbæsjmor. Men serriøst: Gull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5075 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg for min del må legge meg - i går. Men så at du ikke lot til å miste matlysten i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5076 Del Skrevet 6. februar 2009 Luktfri, bakteriefri, god som gull. Mor til gull gjør i grunnen alle en tjeneste ved å spre godene. Eiegode gullbæsjmor. Men serriøst: Gull? Var det ikke Lillelørdag eller Åpen post som opererte med Gullsnørr for noen år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5077 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg for min del må legge meg - i går. Men så at du ikke lot til å miste matlysten i hvert fall. Jeg er mor vettø. Sånne som oss lar oss ikke affisere av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5078 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er mor vettø. Sånne som oss lar oss ikke affisere av noe. Dere har noe spesielt. Skikkelig spesssielt. Jeg kan visst matronisere, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5079 Del Skrevet 6. februar 2009 Var det ikke Lillelørdag eller Åpen post som opererte med Gullsnørr for noen år siden? Åfysjda. Det har jeg gått glipp av, heldigvis. Og apropos gullbæsj: kan love at min lillebror, dengang i tenårene, ikke syntes det var så innmari stas å bli oversmurt med gull en gang han holdt min yndige, lille, gullproduserende nyfødte på fanget. De kan nemlig produsere uhorvelige mengder gull og kvitte seg med den på en temmelig eksplosiv måte. Bleier har ikke sjans. Og :gullbæsjen lukter ikke gull! Ikke roser heller! :sjokk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5080 Del Skrevet 6. februar 2009 Små gull produserer bakteriefri gullbæsj. Det var faktisk mye nytt og revolusjonerende i innlegget fra den brukeren. Er det virkelig mulig? Jeg synes tråden tok seg opp skikkelig når jens Stoltenberg ble trukket inn. *full av beundring* Tipper det blir litt moderering i morgen, forresten. Jeg har selvfølgelig lyst til å henge meg på gullbæsjforkjemperne bare for å fyre opp litt ekstra, men er ikke helt i humør. Så dumt. En god Fresikommentar hadde vært på sin plass både her og der i den tråden. Jeg er så glad for at de lot meg beholde vettet mitt da jeg fødte de to jentene mine. Etter å ha lest den tråden, oppdaget jeg jo at det slettes ikke er tilfelle for alle. Lurer på hvor mange det er som må legge igjen vettet på barselavdelingen i bytte mot de fantastiske gullungene sine? :klø: Hva tror dere? 20 %? 30%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå