Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med Den Syke? Håper du har fått noe Vidundermedisin av legen i dag, for det er jo for seint å ringe til Snåsamannen.... :fnise: Mente ikke å tulle med deg - uansett hva du har fått av legen, så smaker cognac bedre! :)

Her spretter sidetallet i været mens jeg tror du sitter isolert i Ødemarken! Imponert over skrivelysten og innsatsen med oppgaven. Det bare MÅ bli en toppkarakter med slik entusiasme! (Tror ikke innsikt og kunnskaper er helt borte heller...!)

God bedring, Pøbelsara! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Pøbelsara

Innom for å ønske god bedring, og tvi,tvi til flinke iherdige deg med masterskriving. :tommelopp:

Tar noen :hoppe: også for 250 sider ! :hoppe:

Ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: og :sjokolade: til den flittige studenten.

Takker både kaffe og godterier!

Hvordan går det med Den Syke? Håper du har fått noe Vidundermedisin av legen i dag, for det er jo for seint å ringe til Snåsamannen.... :fnise: Mente ikke å tulle med deg - uansett hva du har fått av legen, så smaker cognac bedre! :)

Her spretter sidetallet i været mens jeg tror du sitter isolert i Ødemarken! Imponert over skrivelysten og innsatsen med oppgaven. Det bare MÅ bli en toppkarakter med slik entusiasme! (Tror ikke innsikt og kunnskaper er helt borte heller...!)

God bedring, Pøbelsara! :troest:

Hei Mummi! Jeg er hjemme fra ødemarken - denne uken er det studier i asfaltjungelen. :lur: Sykdommen er heldigvis på retur, og i kveld skal jeg helbrede meg selv litt ved hjelp av enten hvitvin eller konjakk, tror jeg. Ellers takker jeg ydmykt for at du har slik tiltro til mine evner. :blomst:

:hallo: Pøbelsara

Innom for å ønske god bedring, og tvi,tvi til flinke iherdige deg med masterskriving. :tommelopp:

Tar noen :hoppe: også for 250 sider ! :hoppe:

Ha en fin kveld. :klem:

Takk, snille Mariposa! Og :hoppe: og :skaal: og :danser: for 250 sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 250 sider!

Også kan jeg tenke meg du er litt skuffa for at Alanzinho drar, selv om det vel var ventet. Men fotballspammingen kan vi vel ta inne hos Ulva :ler:

Ha en fin kveld med de helbredende drikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen og takk for den virtuelle ingefærbiten jeg fikk i går. Tror den må ha hjulpet, for i dag kjennes halsen bedre ut :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Jeg må bare atter en gang gi kudos til deg for dine bidrag i vold-mot-kvinner-debatten. :klem: Jeg har selv skrevet noen ganske lange rapporteringer både av innlegg og visse profiler, men har ikke engang mottatt svar. Det virker som at jo flere brukere, jo bedre er det for KG-uansett. :roll: Jeg får vondt i magen av hele tankegangen, og da kan man jo bare forestille seg hvordan folk som faktisk har vært utsatt for denslags selv må føle det på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen, da? Jeg gjentar: Formen, da?

Jeg foreslår at noen sender oss på sanatorium. Champagnesanatorium. Så vi kan samle krefter til Fresi kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg foreslår at noen sender oss på sanatorium. Champagnesanatorium. Så vi kan samle krefter til Fresi kommer.

Skal det tømmes rett i blodet, slik man gjorde for å fremprovosere insulinsjokk på gamledagers sanatorium? Rimelig effektivt det.

Champagnesanatorium var forresten et vanvittig vakkert ord. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagnesanatorium var forresten et vanvittig vakkert ord. :hjerte:

:Nikke: Det bærer liksom i seg at champagne er helsebringende og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen, da? Jeg gjentar: Formen, da?

Kan man drikke champis på institutt for sjelesorg? :lur:

Ellers er formen litt bedre. Jeg var litt oppesen hos legen tirsdag, fordi jeg følte meg så mye bedre enn dagen før, at vi ikke målte hverken CRP eller lyttet på dumme lunger. Da jeg begynte å føle meg mye dårligere igjen på kvelden, angret jeg på det.

Men på den annen side tok jeg opp manglende futt og fart med henne, og det ble konstatert behov for en liten Levaxin-økning. Legen min foreslo også at jeg kunne være kommet i overgangsalderen, men det ble sjekket, og resultatet som forelå i går, sa at jeg fortsatt er ung, smellvakker og fruktbar. :sjarmor:

Forøvrig synes jeg også at champagnesanatorium var et utrolig vakkert ord! Det bringer med seg vakre bilder av rekreerende damer med pledd over knærne, sittende i vakre kurvstoler, mens de drikker champagne. Selvsagt i billedskjønne omgivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man drikke champis på institutt for sjelesorg? :lur:

Vel - trokke det, dessuten er det langt inni skauen, så vi lager jammen meg vårt eget institutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...