Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2009 #4981 Del Skrevet 27. januar 2009 og til den flittige studenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 27. januar 2009 #4982 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan går det med Den Syke? Håper du har fått noe Vidundermedisin av legen i dag, for det er jo for seint å ringe til Snåsamannen.... Mente ikke å tulle med deg - uansett hva du har fått av legen, så smaker cognac bedre! Her spretter sidetallet i været mens jeg tror du sitter isolert i Ødemarken! Imponert over skrivelysten og innsatsen med oppgaven. Det bare MÅ bli en toppkarakter med slik entusiasme! (Tror ikke innsikt og kunnskaper er helt borte heller...!) God bedring, Pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 27. januar 2009 #4983 Del Skrevet 27. januar 2009 Pøbelsara Innom for å ønske god bedring, og tvi,tvi til flinke iherdige deg med masterskriving. Tar noen også for 250 sider ! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4984 Del Skrevet 27. januar 2009 og til den flittige studenten. Takker både kaffe og godterier! Hvordan går det med Den Syke? Håper du har fått noe Vidundermedisin av legen i dag, for det er jo for seint å ringe til Snåsamannen.... Mente ikke å tulle med deg - uansett hva du har fått av legen, så smaker cognac bedre! Her spretter sidetallet i været mens jeg tror du sitter isolert i Ødemarken! Imponert over skrivelysten og innsatsen med oppgaven. Det bare MÅ bli en toppkarakter med slik entusiasme! (Tror ikke innsikt og kunnskaper er helt borte heller...!) God bedring, Pøbelsara! Hei Mummi! Jeg er hjemme fra ødemarken - denne uken er det studier i asfaltjungelen. Sykdommen er heldigvis på retur, og i kveld skal jeg helbrede meg selv litt ved hjelp av enten hvitvin eller konjakk, tror jeg. Ellers takker jeg ydmykt for at du har slik tiltro til mine evner. Pøbelsara Innom for å ønske god bedring, og tvi,tvi til flinke iherdige deg med masterskriving. Tar noen også for 250 sider ! Ha en fin kveld. Takk, snille Mariposa! Og og og for 250 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. januar 2009 #4985 Del Skrevet 27. januar 2009 for de 250!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. januar 2009 #4986 Del Skrevet 27. januar 2009 for 250 sider! Også kan jeg tenke meg du er litt skuffa for at Alanzinho drar, selv om det vel var ventet. Men fotballspammingen kan vi vel ta inne hos Ulva Ha en fin kveld med de helbredende drikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. januar 2009 #4987 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvordan er formen? Jeg ser at FlittigeSara som alltid er pliktoppfyllede og flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. januar 2009 #4988 Del Skrevet 28. januar 2009 God morgen og takk for den virtuelle ingefærbiten jeg fikk i går. Tror den må ha hjulpet, for i dag kjennes halsen bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 28. januar 2009 #4989 Del Skrevet 28. januar 2009 God morgen, Pøbelsara. Et par dagers fravær straffer seg. Men nå er jeg oppdatert. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. januar 2009 #4990 Del Skrevet 28. januar 2009 Innom og for 250 sider Du tar meg snart igjen du. Og hurra for at du er bedre Ha en fin dag Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. januar 2009 #4991 Del Skrevet 28. januar 2009 250 sider gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 28. januar 2009 #4992 Del Skrevet 28. januar 2009 for 250 sider Håper formen er bedre og at du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2009 #4993 Del Skrevet 28. januar 2009 250! Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. januar 2009 #4994 Del Skrevet 28. januar 2009 Bare 125 sider hos meg, såh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. januar 2009 #4995 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg må bare atter en gang gi kudos til deg for dine bidrag i vold-mot-kvinner-debatten. Jeg har selv skrevet noen ganske lange rapporteringer både av innlegg og visse profiler, men har ikke engang mottatt svar. Det virker som at jo flere brukere, jo bedre er det for KG-uansett. Jeg får vondt i magen av hele tankegangen, og da kan man jo bare forestille seg hvordan folk som faktisk har vært utsatt for denslags selv må føle det på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. januar 2009 #4996 Del Skrevet 30. januar 2009 Formen, da? Jeg gjentar: Formen, da? Jeg foreslår at noen sender oss på sanatorium. Champagnesanatorium. Så vi kan samle krefter til Fresi kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 30. januar 2009 #4997 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg foreslår at noen sender oss på sanatorium. Champagnesanatorium. Så vi kan samle krefter til Fresi kommer. Skal det tømmes rett i blodet, slik man gjorde for å fremprovosere insulinsjokk på gamledagers sanatorium? Rimelig effektivt det. Champagnesanatorium var forresten et vanvittig vakkert ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. januar 2009 #4998 Del Skrevet 30. januar 2009 Champagnesanatorium var forresten et vanvittig vakkert ord. Det bærer liksom i seg at champagne er helsebringende og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4999 Del Skrevet 30. januar 2009 Formen, da? Jeg gjentar: Formen, da? Jeg foreslår at noen sender oss på sanatorium. Champagnesanatorium. Så vi kan samle krefter til Fresi kommer. Kan man drikke champis på institutt for sjelesorg? Ellers er formen litt bedre. Jeg var litt oppesen hos legen tirsdag, fordi jeg følte meg så mye bedre enn dagen før, at vi ikke målte hverken CRP eller lyttet på dumme lunger. Da jeg begynte å føle meg mye dårligere igjen på kvelden, angret jeg på det. Men på den annen side tok jeg opp manglende futt og fart med henne, og det ble konstatert behov for en liten Levaxin-økning. Legen min foreslo også at jeg kunne være kommet i overgangsalderen, men det ble sjekket, og resultatet som forelå i går, sa at jeg fortsatt er ung, smellvakker og fruktbar. Forøvrig synes jeg også at champagnesanatorium var et utrolig vakkert ord! Det bringer med seg vakre bilder av rekreerende damer med pledd over knærne, sittende i vakre kurvstoler, mens de drikker champagne. Selvsagt i billedskjønne omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. januar 2009 #5000 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan man drikke champis på institutt for sjelesorg? Vel - trokke det, dessuten er det langt inni skauen, så vi lager jammen meg vårt eget institutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå