Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Hørte jeg noen rope på en :engel:?

Filler'n! Glemte at jeg er en sau og ingen engel... BÆÆÆÆ! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos blomster og bier... :lur: Nå er jeg hjemme igjen. Her er både mann og barn i hus. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du kom deg hjem allerede i dag, så på værmeldinga og tenkte at det nok ikke kom til å bli så veldig bra kjørevær for deg om du skulle kjøre i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å høres sytete ut: Jeg er SYK. :sur: Og, ja - jeg skal til legen - på trisdag.

Men jeg jobber allikevel. I dag har jeg vært på universitetet hele dagen. Først morsom planlegging av Livet etter Oppgaven - så veiledning. Nå litt mer jobbing, så fri og kos og pusling på kjøkkenet og champagne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høres sytete ut: Jeg er SYK. :sur: Og, ja - jeg skal til legen - på trisdag.

Men jeg jobber allikevel. I dag har jeg vært på universitetet hele dagen. Først morsom planlegging av Livet etter Oppgaven - så veiledning. Nå litt mer jobbing, så fri og kos og pusling på kjøkkenet og champagne.

Stakkars syke! :troest: Det er jammen godt du skal til lege, sånn kan du ikke gå. Ønsker deg masse fri, kos, pusling og champagne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Regner med at formen er temmelig dårlig siden du har fått deg avtale hos lege helt uten av vi har maset i dagesvis :troest:

Kos deg med helg og champagne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot meg inspirere av deg i dag og fant champagnehyllen i flaskebutikken. :) Nå venter jeg bare på at akutt irritasjon skal gi seg helt og helgefølelsen ta over.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt litt sjaber her, men ved godt mot. :nigo:

I dag har jeg ikke hatt tid til å henge på KG fordi jeg har skrevet på oppgaven min fra 07.45. :sjokk: Jeg har deilig, god samvittighet! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Fortsatt litt sjaber her, men ved godt mot. :nigo:

I dag har jeg ikke hatt tid til å henge på KG fordi jeg har skrevet på oppgaven min fra 07.45. :sjokk: Jeg har deilig, god samvittighet! :biggrin:

Wow, det får en si. Litt av en insats på en lørdag morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurydike

Huff, jeg skal også tenke og skrive i dag, var planen, men har ikke begynt engang. :sjenert:

Ellers slår det aldri feil: hver gang jeg leser i denne boken, får jeg lyst på champagne! :ler:

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for både god-bedring-klemmer og applaus for innsats. :)

Hvis jeg klarer å få til noen timers aktive arbeidsøkter hver dag, så vil jeg jo klare å få dette ferdig. Dessuten er nå det oppleste og vedtatte målet i veiledningsgruppen at vi skal ha A på oppgaven vår, alle tre - og det er ganske forpliktende, synes jeg. Ergo må man opp i otta for å skrive. Jeg har jo to ukers feltarbeid bak meg nå, så det er mye greier som må skrives ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skal også tenke og skrive i dag, var planen, men har ikke begynt engang. :sjenert:

Ellers slår det aldri feil: hver gang jeg leser i denne boken, får jeg lyst på champagne! :ler:

Fortsatt god bedring!

Jeg har en åpnet flaske fra igår i kjøleskapet... Og flere uåpnede I borboni i kjelleren - så du er hjetelig velkommen når som helst!

Og nå er jeg ferdig med å transkribere intervju nr. 2. Mye jobb - men fantastiske data! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...