Fresi Skrevet 19. januar 2009 #4901 Del Skrevet 19. januar 2009 Enn jeg da? Kan jeg gå på omgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #4902 Del Skrevet 19. januar 2009 Så koselig det høres ut i sommerhus på vinteren, med stearinlys og skumle lyder. Håper du får en like utbytterik uke som forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. januar 2009 #4903 Del Skrevet 19. januar 2009 Enn jeg da? Kan jeg gå på omgang? Du kan gå på legd mellom kaklehønene, men fortvil ikke, vi lover ordentlig bespisning og sjampis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. januar 2009 #4904 Del Skrevet 19. januar 2009 Fra sjuske-Fresi til legde-Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4905 Del Skrevet 19. januar 2009 Tar gjerne Fresi på legd nårsomhelst! faktisk kunne jeg godt ha tenkt meg selskap nå, faktisk. *ensom i stormen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 #4906 Del Skrevet 19. januar 2009 Fresi, vår tids Krösa-Maja! Forresten hadde jeg tenkt å skrive legd. Det er et kult ord, men innholdet er jo ikke så kult. Dog tror jeg det blir megakult å være på kakklehønelegd sør i landet. En luksusversjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. januar 2009 #4907 Del Skrevet 19. januar 2009 Fresi, vår tids Krösa-Maja! Så du Emil i går kveld, du også? Hm. Det spørs om vi må be deg sylte eller stryke klær eller noe, en halv time pr dag, sånn for å forsvare sjampisen du heller i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 #4908 Del Skrevet 19. januar 2009 Så du Emil i går kveld, du også? Hm. Det spørs om vi må be deg sylte eller stryke klær eller noe, en halv time pr dag, sånn for å forsvare sjampisen du heller i deg. Jeg så nok ikke Emil i går, men man har da husk. Krösa-Maja har satt sine spor. Jeg stryker gladelig for litt sjampis, men helst ikke noe mer komplisert enn herrelommetørkler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4909 Del Skrevet 20. januar 2009 Hjelpe meg, her får man kjørt seg. I dag morges kjørte jeg 15 km på umåket vei med 15 cm. dyvåt snø. Nå har jeg måkt meg parkeringsplass utenfor sommerhuset- også kom jammen med den fordømte brøytebilen og la igjen brøytekant - så nå må jeg ut igjen. Men jeg får et fantastisk bilde av livet i sørlandsparadis helt utenfor sesongen. Det verste er at jeg ikke akkurat er helt frisk - så nå blir det hvile og restitusjon før jeg begynner å jobbe med studiene - og før jeg orker å måke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. januar 2009 #4910 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke bra. Min kollega som bor i din nabokommune måkte i tre timer i går, med omtrent samme helsetilstand som deg. Ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. januar 2009 #4911 Del Skrevet 20. januar 2009 Huff, snømåking i slapsevær er skikkelig tungt også da! Om det er meldt mildvær i natt også kan du jo kanskje la det ligge, også se hvor mye som har smelta til du skal ut i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 #4912 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg ville ha hørt på Fakse! Jeg følger alltid den strategien selv, nemlig. Her ser det nemlig ut til at alt vil smelte av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4913 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke bra. Min kollega som bor i din nabokommune måkte i tre timer i går, med omtrent samme helsetilstand som deg. Ikke bra. Jeg vet. Men når man er Ensom Kvinne i Ødemarken, så har man jo ikke så mye valg. Huff, snømåking i slapsevær er skikkelig tungt også da! Om det er meldt mildvær i natt også kan du jo kanskje la det ligge, også se hvor mye som har smelta til du skal ut i morgen? Jeg tenkte litt på det der, Fakse - også kom jeg på en lur idé... Jeg ville ha hørt på Fakse! Jeg følger alltid den strategien selv, nemlig. Her ser det nemlig ut til at alt vil smelte av seg selv. Jeg tok med spaden, gikk ned til bilen, satte spaden inntil gjerdet, satte meg i bilen, og kjørte x antall ganger frem og tilbake over snøskavlen. Hvis det ikke kommer mer snø, så kommer jeg meg fint ut i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 #4914 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vet. Men når man er Ensom Kvinne i Ødemarken, så har man jo ikke så mye valg. Jeg tenkte litt på det der, Fakse - også kom jeg på en lur idé... Jeg tok med spaden, gikk ned til bilen, satte spaden inntil gjerdet, satte meg i bilen, og kjørte x antall ganger frem og tilbake over snøskavlen. Hvis det ikke kommer mer snø, så kommer jeg meg fint ut i morgen tidlig. Hå! Det var lurt! Jeg skal prøvegå mine nye, flotte gummistøvler til butikken etterpå, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 20. januar 2009 #4915 Del Skrevet 20. januar 2009 for smart "måking". Som Anna i Ødemarken må man finne sine metoder! Sånn kan du ikke gjøre hjemme, for det blir det en såle som du får slite med til St. Hans. Prøv å gjette hvordan jeg vet det..... også for snarlig tilfriskning - kanskje den friske, sydlige havluften gjør underverker? Tran og ulltrøye er heller ikke å forakte på lang sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4916 Del Skrevet 20. januar 2009 for smart "måking". Som Anna i Ødemarken må man finne sine metoder! Sånn kan du ikke gjøre hjemme, for det blir det en såle som du får slite med til St. Hans. Prøv å gjette hvordan jeg vet det..... også for snarlig tilfriskning - kanskje den friske, sydlige havluften gjør underverker? Tran og ulltrøye er heller ikke å forakte på lang sikt. Jeg var litt stolt av den løsningen der - jeg skal jo bare være her to dager til, så jeg regner med det holder - det er meldt mildvær hele tiden. Nød lærer nøgen kvinde osv. Ellers har jeg fulgt ulltrøyetrikset, men tran har jeg ikke. Tror du ikke konjakk er like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 #4917 Del Skrevet 20. januar 2009 Ellers har jeg fulgt ulltrøyetrikset, men tran har jeg ikke. Tror du ikke konjakk er like bra? Definitivt. Tran er riktignok fisk, men konjakk er druer, og det er jo viktig med fem om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 #4918 Del Skrevet 20. januar 2009 Tran virker jo bare på kjedelig, lang sikt, så det er helt bortkastet nå uansett. Gå for akuttmedisinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4919 Del Skrevet 20. januar 2009 Tran virker jo bare på kjedelig, lang sikt, så det er helt bortkastet nå uansett. Gå for akuttmedisinen! Hm. Når du sier det på den måten, er det nok best at jeg tar 2 cl. til... for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 #4920 Del Skrevet 20. januar 2009 Hm. Når du sier det på den måten, er det nok best at jeg tar 2 cl. til... for sikkerhets skyld. Selvsagt. Vedlikehold. kan ikke bare gi en fattig dose, det holder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå