Gjest nextlife Skrevet 18. januar 2009 #4881 Del Skrevet 18. januar 2009 God kjøretur, kjør forsiktig. Vi vil gjerne ha en oppdatering her når du er vel fremme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4882 Del Skrevet 19. januar 2009 Hm. Her er det mye snø. :snø: Jeg aner ikke hvordan det er på sørlandet, så jeg planlegger en telefon nedover - i tilfelle jeg trenger å få måkt opp en parkeringsplass ved sommerhuset. Avreise om at par timer - men før det må jeg forsøke å få gjort unna litt arbeid. Blæ til både skriving og kjøring på møkkaføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. januar 2009 #4883 Del Skrevet 19. januar 2009 Høres ut som en lur plan å vente med kjøring til etter det værste rushet og til etter at de har fått brøytet veiene skikkelig. Problemene oppstår stort sett når man stresser og har det travelt, så lenge du unngår det er jeg sikker på at turen går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. januar 2009 #4884 Del Skrevet 19. januar 2009 Bare man tar det veldig med ro, så går det nok bra, for da er mer brøytet. Pt så snør det ikke, men tror dety skal ta seg opp på ettermiddag/kveld. Kjør forsikitg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4885 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå fant jeg masse web-kameraer med bilder fra sommerhuslandskapet, og det er minimalt med snø der. Ergo bør det gå fint å parkere. *lettet* Jeg kjører jo E18 nesten hele veien, og der er det sikkert både saltet og måkt, så det går nok fint. Jeg skal logge meg på det mobile nettet når jeg kommer frem og gi beskjed om forløpet av turen. Men nå: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. januar 2009 #4886 Del Skrevet 19. januar 2009 God tur, og kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. januar 2009 #4887 Del Skrevet 19. januar 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. januar 2009 #4888 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå er du sikkert på vei, og jeg håper du kjører forsiktig. Mobilt nett er bedre enn intet nett - selvom det går tregt. Ha en fin uke, pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 19. januar 2009 #4889 Del Skrevet 19. januar 2009 Mannen ringte fra bilen litt lenger sørover istad, og det er bare, våte veier. Dette går fint! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. januar 2009 #4890 Del Skrevet 19. januar 2009 God tur! Neste gang vil jeg bli med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4891 Del Skrevet 19. januar 2009 Takk for alle ønsker om god tur! Jeg er fremme, her er det mørkt og vått og ikke helt som om sommeren, men det visste jeg jo. Jeg har jo vært her om vinteren før også. Planen denne gangen er å IKKE snø inne. Jeg har spade strategisk plassert ved døren, så jeg er rustet for de fleste eventualiteter. Det var relativt greit føre, men litt sporete når jeg kom litt sydover. Og de siste 8 kilometerne var ikke måkt, så der var veien dekket av skikkelg snøsørpe. Dessuten er jeg glad for at jeg ikke er husredd, for det knirker og knaker veldig i dette huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 #4892 Del Skrevet 19. januar 2009 Så godt å høre fra deg! Har du varme da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. januar 2009 #4893 Del Skrevet 19. januar 2009 Det høres både koselig og litt skummelt ut. Og godt at du er vel fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. januar 2009 #4894 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det mye snø? (Du er jo ikke de eneste med hus/hytte på de kanter...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. januar 2009 #4895 Del Skrevet 19. januar 2009 Godt at du er trygt fremme. Satser på at du ikke snør inne nå da. :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. januar 2009 #4896 Del Skrevet 19. januar 2009 God at du kom trygt frem, slapseføre kan fort være det værste føret synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. januar 2009 #4897 Del Skrevet 19. januar 2009 Pøbelsara Tøff er du som er helt alene på sommerstedet. Jeg er litt mørkredd når jeg er alene, så det hadde jeg aldri våget. Godt du kom deg trygt fram. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4898 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er varmt her, fordi pøbelgemalen var nedover for et par uke siden og satt på masse varme. Nå har jeg tent masse stearinlys - så det er riktig så hyggelig her. Egentlig burde jeg ha tent opp i peisen, men vi har samme pipeløp til peis og vedovn, og vedovnen rakk vi aldri å sette på plass igjen etter prosjekt oppussing i sommer, så jeg tar ikke sjansen, siden hullet i pipen er dekket med plast. Ergo har jeg tent kubbelys i peisen, og satser på at de oljefylte ovnene klarer å holde det varmt nok her. Og jeg er veldig glad for at vi isolerte stuegulvet på undersiden i sommer. Det er snø her, men ikke i nærheten av de mengdene det var hjemme - her er kanskje 20 cm - i hagen hjemme var det kommet godt over halvmeteren når jeg reiste i dag. Jeg skal avgårde før det blir lyst i morgen, og kommer til å kjøre i sneglefart. Det er ikke skummelt her i det hele tatt. Men det er fint hvis ingen begynner å fortelle skumle spøkelseshistorier... Og DP - vi sees vel her nede til sommeren? Det serveres vanligvis ganske god hvitvin på bryggekanten, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 19. januar 2009 #4899 Del Skrevet 19. januar 2009 Og DP - vi sees vel her nede til sommeren? Det serveres vanligvis ganske god hvitvin på bryggekanten, nemlig. Meget mulig det kan bli noe av ja. Er jo bare ca 10 min kjøring unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. januar 2009 #4900 Del Skrevet 19. januar 2009 Meget mulig det kan bli noe av ja. Er jo bare ca 10 min kjøring unna. Og hvis dere begge slenger dere i bilen, er det ikke langt til oss. Også ganske god vin, det har jeg fra sikre kilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå