kospia Skrevet 22. desember 2008 #4681 Del Skrevet 22. desember 2008 GOD JUL, Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. desember 2008 #4682 Del Skrevet 23. desember 2008 Pøbelsara Alt vel i Pøbelheimen Ønsker deg og dine en god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 23. desember 2008 #4683 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og familien en RIKTIG GOD JUL Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 23. desember 2008 #4684 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei og hopp! Har du pyntet treet ennå, pøbel? Får vi se bilde i år også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #4685 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) GOD JUL, Pøbelsara God jul til deg også, kospia! Pøbelsara Alt vel i Pøbelheimen Ønsker deg og dine en god jul Her har jeg vært travel i dag og har ikke engang vært på KG. Men til gjengjeld har jeg vært på superhyggelig RL-frokosttreff med kjempehyggelige KG-damer. SÅ har jeg vært på pakkeleveringsstur både hit og dit - og på hyggelig lillejulaftentreff hos lillesøsteren min. God jul , Ulva! Jeg håper jeg får tid til å komme innom ulveboken din i morgen. Ønsker deg og familien en RIKTIG GOD JUL Pøbelsara God jul til deg også, Mariposa! Hei og hopp! Har du pyntet treet ennå, pøbel? Får vi se bilde i år også??? Jepp! Her er treet overpyntet, som seg hør og bør. Foreløpig får jeg ikke postet bilder her inne, så jeg nøyer meg med . God jul, Page! Endret 23. desember 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 23. desember 2008 #4686 Del Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk for pakke Nå skal jeg stase meg opp å bli mørk, langhåret og eksotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 23. desember 2008 #4687 Del Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk for pakke Nå skal jeg stase meg opp å bli mørk, langhåret og eksotisk Det trenger du vel ikke stase deg opp for å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 23. desember 2008 #4688 Del Skrevet 23. desember 2008 Det trenger du vel ikke stase deg opp for å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. desember 2008 #4689 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 24. desember 2008 #4690 Del Skrevet 24. desember 2008 Kjære Pøbel Jeg ønsker deg og alle dine en fredfylt og koselig jul. Det er en glede for meg å ha blitt kjent med deg, du har tilført meg mye flott i løpet av året som har gått. Stor fra nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #4691 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk for pakke Nå skal jeg stase meg opp å bli mørk, langhåret og eksotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #4692 Del Skrevet 24. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Takk, Mellomcollie! Håper dere får en fantastisk første jul med lillegutt! Kjære Pøbel Jeg ønsker deg og alle dine en fredfylt og koselig jul. Det er en glede for meg å ha blitt kjent med deg, du har tilført meg mye flott i løpet av året som har gått. Stor fra nextlife Kjære nextlife. I like måte! Jeg synes jeg er så utrolig heldig som har møtt så mange fantastiske jenter her inne. Dessuten har jeg engler rundt halsen hver dag, takker være deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #4693 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Nå er det jul i pøbelheimen. Pøbelprinsessen og jeg har stått opp, de andre to sover. Også har vi ganske høy divafaktor her akkurat nå, vi har matchende rosa slikeslåbrokker på - så på tross av pysj og manglende greing av hår, så ser vi slett ikke verst ut, synes vi. Og når jeg er ferdig med julaftenrunden min her på KG, skal jeg en tur i butikken for å fylle på med litt småtteri - og så kan det godt bli jul. Vi skal ha kalkun, selv om både pøbelgemalen og jeg kommer fra ribbetradisjoner. Det ingen av oss som er spesielt glad i ribbe, så da lager jeg kalkun istedet for. Jeg skal fylle den med spesialstuffingen min, som består av brød i terninger, stekt sopp, kalkunlever, valnøtter og litt portvin. Veldig godt, faktisk. Også skal vi ha mandelpotetmos med hvitløk, candied sweet potatoes og en grønn salat til. Og selvsagt saus på kraften fra innmaten til kalkunen. Til dessert blir det ferdigkjøpt bringebærterte. Kalkunen er forresten fersk og økologisk. Og var ikke helt komplikasjonsfri å få tak i. Men heldigvis har jeg en datter som jobber i en av Norges aller beste matvarebutikker. God jul til alle sammen!! Endret 24. desember 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 24. desember 2008 #4694 Del Skrevet 24. desember 2008 For en koselig julemorgenbeskrivelse, God jul til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. desember 2008 #4695 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå er det jul i pøbelheimen. Pøbelprinsessen og jeg har stått opp, de andre to sover. Også har vi ganske høy divafaktor her akkurat nå, vi har matchende rosa slikeslåbrokker på - så på tross av pysj og manglende greing av hår, så ser vi slett ikke verst ut, synes vi. Dere høres riktig så snasne ut! Jeg har mer gått for: julaften - ingen andre på jobb - jeg er ren og påkledd, det får holde. Riktig god jul til deg og dine, pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 24. desember 2008 #4696 Del Skrevet 24. desember 2008 Til en av de varmeste, klokeste, mest omsorgsfulle kvinnene jeg kjenner. Det har vært en fryd å få dele både alvor og gleder med deg i året som gikk; du har gjort et sterkt inntrykk på meg, og ikke minst den mest fantastiske, romantiske historien jeg har hørt på mange år. Dessuten har du en nydelig datter; sin mor opp ad dage. Jeg håper du får en flott jul med familien, og med barn som rydder opp etter seg og ikke blir høye på for mye godter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #4697 Del Skrevet 24. desember 2008 Til en av de varmeste, klokeste, mest omsorgsfulle kvinnene jeg kjenner. Det har vært en fryd å få dele både alvor og gleder med deg i året som gikk; du har gjort et sterkt inntrykk på meg, og ikke minst den mest fantastiske, romantiske historien jeg har hørt på mange år. Dessuten har du en nydelig datter; sin mor opp ad dage. Jeg håper du får en flott jul med familien, og med barn som rydder opp etter seg og ikke blir høye på for mye godter. Takk, kjære D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2008 #4698 Del Skrevet 24. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. desember 2008 #4699 Del Skrevet 24. desember 2008 Takk for i går pøbelsara! Det var så koselig å se deg igjen! Ha en riktig fin julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. desember 2008 #4700 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå