Fresi Skrevet 19. desember 2008 #4641 Del Skrevet 19. desember 2008 Har du ikke rosa tre, pøbelsara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4642 Del Skrevet 19. desember 2008 Har ikke rosa tre, og ikke syv slag heller. Har ikke et eneste ett, faktisk. Og ha'kke tenkt å bake noen heller. :trassig her-lager-jeg-jul-som-jeg-selv-vil smilley: Jeg har varm gløgg (alkoholfri på denne tuden av døgnet, ja...) og nye jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. desember 2008 #4643 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har jobb, og snart telefonsensur, ja, og en ny lilla topp (link i dagboka), samt nyklippet hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. desember 2008 #4644 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har viktig møte, og glemt å kjøpe hårfarge på formiddagens bytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4645 Del Skrevet 19. desember 2008 ...og jeg har kjøpt hårfarge, men har helt glemt at jeg hadde tenkt å farge i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4646 Del Skrevet 19. desember 2008 ...håret er fortsatt ikke farget, men det ligger oksehaler og grønnsaker i ovnen og bruner seg fint... Dessuten hører jeg på Burst forth, my tears. Famtastisk vakkert - det gir ro i sjelen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. desember 2008 #4647 Del Skrevet 19. desember 2008 Hårfarge har jeg glemt! Og håret er så absolutt på overtid. Hva er sjansen for å få frisørtime før jul, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. desember 2008 #4648 Del Skrevet 19. desember 2008 Hårfarge har jeg glemt! Og håret er så absolutt på overtid. Hva er sjansen for å få frisørtime før jul, tro? Det punktet strøk jeg selv fra listen for en ukes tid siden. Satser på å sette opp håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. desember 2008 #4649 Del Skrevet 19. desember 2008 Det punktet strøk jeg selv fra listen for en ukes tid siden. Satser på å sette opp håret. Oppsett kan gå, men jeg har en meter ettervekst og tør ikke farge selv. Kanskje gråte meg til en time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4650 Del Skrevet 19. desember 2008 Oppsett kan gå, men jeg har en meter ettervekst og tør ikke farge selv. Kanskje gråte meg til en time? Jeg er en modig, modig kvinne, og farger selv - men det er egentlig fordi alle frisører alltid klager over at jeg har alt for langt hår. Men å seg til en time, burde jo være verdt et forsøk. Hårbånd og diverse oppsatte frisyrer er andre alternativer. Jeg vil ha nye sko, forresten - og lilla pologenser. Med matchende strømper. Ergo må jeg handle enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. desember 2008 #4651 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er en modig, modig kvinne, og farger selv - men det er egentlig fordi alle frisører alltid klager over at jeg har alt for langt hår. Men å seg til en time, burde jo være verdt et forsøk. Hårbånd og diverse oppsatte frisyrer er andre alternativer. Jeg vil ha nye sko, forresten - og lilla pologenser. Med matchende strømper. Ergo må jeg handle enda mer. Hvis jeg setter opp håret, kommer de små grå enda mer til sin rett, dessverre. Og jeg tilstår: jeg har mest lyst til å handle til meg selv, og ikke til de andre. Jeg ønsker meg litt av hvert. Sko, støvler, kjoler, kåpe, bukser, topper, det meste, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. desember 2008 #4652 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg trodde jeg skulle finne informasjon om hvorvidt det var nødvendig å lese "billige bobler"-testen her inne, men dengang ei. Her leser jeg bare det som er absolutt mest nødvendig, og dersom det viser seg at denne artikkelen er like god som de andre artiklene her inne, så dropper jeg det. God formiddag forresten! Jeg kan melde om ganske nyfarget hår, hvertfall tilstrekkelig nyfarget. Og sort genser, sort skjørt og knall røde strømper. Edit: Haha, hadde skrevet "billige bibler". Det burde nesten fått stå. Endret 19. desember 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. desember 2008 #4653 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvis jeg setter opp håret, kommer de små grå enda mer til sin rett, dessverre. Hva med en liten hatt, evt lue? Ynnsjyll. Så flinke dere er som tenker antrekk, forresten, der er jeg helt blank. Jeg får skjule det bak et digert, kledelig juleforkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. desember 2008 #4654 Del Skrevet 19. desember 2008 Billige bibler! Ja det må jo være riktig til jul, det. Småbylivet setter sine spor, skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4655 Del Skrevet 19. desember 2008 Testen var grei nok, men ikke akkurat spesielt omfangsrik. På den annen side er det ingen risiko for at yndlingsboblene mine skal bli kjøpt opp av kvinneguidens lesere, heldigvis. Fiine sangen! Takk til nextlife for gode musikktips. Takket være Genius-funksjonen i iTunes har jeg funnet utrolig mye fint. Også vil jeg bare minne om denne fantastiske sangen - http://www.youtube.com/watch?v=lpfHf_X04A0. Den gåt igjen og igjen på min fantastiske, rosa iPod Nano. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. desember 2008 #4656 Del Skrevet 19. desember 2008 Genius-funksjonen har jeg ikke funnet ut av ennå. Den var ikke på den forrige iPoden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4657 Del Skrevet 19. desember 2008 Genius-funksjonen har jeg ikke funnet ut av ennå. Den var ikke på den forrige iPoden min. Den går helt automatisk hos meg - men den må aktiveres i iTunes, da (den funker ikke når bare spilleren er igang) altså når iTunes er åpen. Da kan du klikke på en av sangene i biblioteket ditt, og så trykke på Genius-knappen, så kommer det opp massevis av forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. desember 2008 #4658 Del Skrevet 19. desember 2008 Testen var grei nok, men ikke akkurat spesielt omfangsrik. På den annen side er det ingen risiko for at yndlingsboblene mine skal bli kjøpt opp av kvinneguidens lesere, heldigvis. Jeg har nå sett på testen - og kommet til samme konklusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. desember 2008 #4659 Del Skrevet 19. desember 2008 Det var iallefall nok til at jeg fikk lyst på champagnefredag i dag. Så da blir det vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. desember 2008 #4660 Del Skrevet 19. desember 2008 Mens vi er inne på temaet bobler i selve bobleboken: jeg har denne stående, og lurer på å drikke den på nyttårsaften. Har ikke smakt den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå