Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica

Stakkars deg! :troest:

Jeg er enig med Donpedro - ikke glem at du skal ut og reise. Jeg antar at de ikke har samme legetilbud der dere skal. Det er iallefall greit å få avklart om det er ribbeinsbrudd før dere legger avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, det der var ikke noe særlig. Sikkert lurt som de andre sier å få avklart hvorvidt det er brudd eller ikke, men uansett er jo behandlingen for ribbensbrudd bare å ta det med ro, og det kan du like gjerne gjøre der som her.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble godt kjent med fru Lokal Doktor og hennes klinikk når vi var der i fjor. Kjekk dame, som snakker utmerket engelsk. Kun kr. 10,- med mopedtaxi. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg :kose:

Finne på å ramle sånn dagen før du skal reise da. Håper virkelig ikke at det er brudd, og i hvert fall at det ikke lager problemer for turen deres.

kose deg i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men pøbelsara, da. Du må ikke bedrive den slags risikosport rett før den store reisen! Håper det går bra med deg!

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Wow! Thailand! Din lille heldige Pøbelgris!

Håper du bare er forslått og ikke har tatt et ribben, så du får full nytelse og utbytte av turen! Og så gleder jeg meg til du er tilbake! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Her er jeg igang med stryking av alt for mange sommerkjoler. Ikke særlig reisefeber å snakke om - jeg er en kald fisk på den måten, det tar liksom ikke helt av. Men jeg gleder meg veldig, selv om jeg tar livet med ro. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier heller aldri å ha reisefeber, nesten litt for lite. Det er så vidt jeg har rukket noen fly. :sjenert:

Men :hoppe: for ferie! Hvor mange kjoler har du landet på forresten? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier heller aldri å ha reisefeber, nesten litt for lite. Det er så vidt jeg har rukket noen fly. :sjenert:

Men :hoppe: for ferie! Hvor mange kjoler har du landet på forresten? :lur:

Jeg lurer litt på 8... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Jeg tror ikke jeg eier 8 kjoler, engang. Men jeg skal ha med meg en ganske omfangsrik kjole. :lur: Jeg lurer sterkt på å ta den som håndbagasje, på en eller annen måte. Hvis ikke går jo mye av koffertplassen min. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men når vi kommer frem, og jeg ender opp med å ville bruke de samme 3 kjolene hele tiden, kommer jeg til å måtte tåle noen kommentarer, ja. Det er bare ikke så lett å forutsi hvilken av alle de fine kjolene som faktisk blir yndligskjolen heller... Og hvis jeg legger noen igjen hjemme, kan du banne på at det er den kjolen jeg kommer til å savne når jeg er der nede. Å - hvilke valg man utsettes for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror ikke jeg eier 8 kjoler, engang. Men jeg skal ha med meg en ganske omfangsrik kjole. :lur: Jeg lurer sterkt på å ta den som håndbagasje, på en eller annen måte. Hvis ikke går jo mye av koffertplassen min. :forvirret:

Tror jeg ville ha satset på håndbagasje! Jeg mener tilogmed å ha lest en tråd et sted om at det er det lureste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men når vi kommer frem, og jeg ender opp med å ville bruke de samme 3 kjolene hele tiden, kommer jeg til å måtte tåle noen kommentarer, ja. Det er bare ikke så lett å forutsi hvilken av alle de fine kjolene som faktisk blir yndligskjolen heller... Og hvis jeg legger noen igjen hjemme, kan du banne på at det er den kjolen jeg kommer til å savne når jeg er der nede. Å - hvilke valg man utsettes for...

Jeg vet. En sommerferie for et par år siden pakket jeg ørtogførti kjoler, og endte opp med å gnåle over det eneste skjørtet jeg lot være igjen hjemme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Hvordan går det med pusten da? Jeg tenkte mer på pneumothorax enn brudd egentlig, siden du først slo deg på benkekanten.

Ha en riktig fin ferie, og god reise. Kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...