Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Hallo.

Statusrapport fra DP-heimen:

-morgenkåpe

-nettopp våknet

-gulrotkake til frokost

Hvis du lurte; nei, Junior er ikke hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en herlig lørdag PS. Kos deg videre.

Her har det vært en tur i butikken og posthuset. Nå er det seriøs sofasløving med strikketøy, radio eller tv og pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterpå: Stabækarrangement på Bekkestua.

Undertegnede var så vidt innom. Siden du pleier å henge på polet (hehe) er det mulig du så meg. Jeg er hun som mistet en kasse med 12 vin i bakken, rett utenfor. Stilig. Utrolig nok knuste 0 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede var så vidt innom. Siden du pleier å henge på polet (hehe) er det mulig du så meg. Jeg er hun som mistet en kasse med 12 vin i bakken, rett utenfor. Stilig. Utrolig nok knuste 0 %.

:hoho: Filler'n at vi ikke var der da! Særlig stesønnen ville nok ha satt stor pris på å se deg miste den kassen. :nigo: Vi parkerte i kjelleren der, nemlig. Hele familien er nå innehavere av Stabækhettegensere og pøbelprinsessen kan alle de nye Stabæksangene utenat. :blink:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Pøbelsara

I tilfelle du ikke har tid til kg i morgen så: MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN :ball::danser:

Ha en superduper kveld :klem:

Takk! :ball::duskedame: :bite negler: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::ler:

God lørdag, pøbelsara. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag, og ikke minst; god søndag. Som sagt er vi på pisse-pule-rape-stadiet her (full av faen), men innerst inne ønsker jeg Stabæk en velfortjent cupseier og en fullkommen sesong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste loppis/antikvitetsdiskusjonen inne hos Elastica, og kom på at du må jo være den riktige å spørre. Jeg er nemlig på jakt etter et gammeldags grytelodd, og lurer på om det er noe man kan forvente å finne på loppemarked. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg sett flere ganger. (Gryelodd = slik man setter oppå lokket for å trykkoke?)

Jupp. Om ikke trykkoke, så i alle fall koke raskere opp/spare strøm. Savner det stadig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife

I dag har jeg vært på et lokalt arrangement, med salg av både nytt og gammelt. Jeg kjøpte et nydelig smykke med en liten engel på, med deg i tankene :lur: PM så er smykket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir like fotballglad i morgen som jeg er i dag! :ball::hoppe:

:jepp: Gratulerer! One down, one to go... det går nok rette veien, skal du se. :smilorange:

Her er vi ferdig påkledt våre mørkeblå gensere, med luer og skjerf som forteller med all tydelighet hvilket lag vi heier på i dag.

:digge: Allti-i -id uansett - vi elsker Sta-a-bæk... :digge:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I dag har jeg vært på et lokalt arrangement, med salg av både nytt og gammelt. Jeg kjøpte et nydelig smykke med en liten engel på, med deg i tankene :lur: PM så er smykket ditt.

:hoppe: Så utrolig hyggelig! :smilbla: Jeg skal sende PM så fort jeg er tilbake fra fotballkamp - nå må vi løpe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir like fotballglad i morgen som jeg er i dag! :ball::hoppe:

Måtte bare si at jeg heiet på Ålesund. Ønsker at de fortsetter i tippeligaen. Og det klarer de nå :tommelopp:

Og Pøbelsara: ha en fin dag og lykke til :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rene 17. mai i området, med musikk, "festkledde" folk, både barn, gamle damer eller fine fruer og (blå) flagg. Artig. Vet ikke om dere tok turen innom frokosten, men det var stemingsfullt, dvs helt til Junior sa at han var lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...