Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Eurydike
Hva er galt med meg? Jeg har ennå ikke fått en eneste visdomstann, bare noen ynkelige, små kuler . Er jeg et misfoster :grine:?

Kanskje du tar ut visdommen andre steder? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

Innom en tur for å si hei. :vinke: Diskusjonen med tenner og tannleger holder jeg meg langt unna. Er kjemperedd tannlegen, og gruer meg uker i forveien :sukk:

Ha en fin kveld Pøbelsara :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Kun innom for å hilse på jeg også. :-D

Jeg kunne bidratt med historien om tenner som vokste innover i ganen...,men siden det allerede er så mange bloddryppende tannhistorier her, lar jeg være.

Ha en fin kveld fortsatt Pøbelsara. :klem:

PS. Glemte å kjøpe inn Il Mimo før helgen. *Grøssende glemsk*

Måtte ty til Chardonnay... , ikke verst det heller da. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod- og gørrhistorieri boken min når jeg tar en helt påkrevet KG-pause for å kjøre opp og ned til byen for å få veiledning? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod- og gørrhistorieri boken min når jeg tar en helt påkrevet KG-pause for å kjøre opp og ned til byen for å få veiledning? :mrgreen:

Man kan ikke få med seg alt, vet du... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jammen 7 kg, da, jente!!!??? Dette er et tips jeg synes du skal legge inn på kropp og helse!

Når man er 185 cm høy er ikke 7 kg på 2 uker såååå mye. man har jo en stor utgangsvekt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har doen fått flere roser. Så da gjenstår bare et strøk maling på stueveggene, før det er kvelden. *skryter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! :klem:

:klem: tilbake - her er jeg. :mrgreen:

Jeg er strålende fornøyd med dagens innsats, og synes at det er veldig velfortjent med en stund her inne og et glass rosa champagne etter en effektiv arbeidsdag.

Men jeg ergrer meg grønn over det utrolig trege mobile kontoret jeg har her nede - det er ikke riktig så kjapt som det trådløse nettverket i heimen. Og noe sier meg at vi er litt for langt ute i huttiheita for å kunne koble oss til noe raskere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Roser, blod og champagne - og grei kombinasjon.

Flinke, flinke Pøbelsara. Jeg er stum av beundring. Heldigvis er det skriftlig kommunikasjon vi bedriver for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, flinke Pøbelsara. Jeg er stum av beundring. Heldigvis er det skriftlig kommunikasjon vi bedriver for øyeblikket.

:hoho:

Jeg er også stum av beundring, forresten. Jeg kan ikke akkurat betegne meg selv som en handywoman, noe jeg veldig gjerne skulle vært - ikke minst fordi det gjør vondt i feministnerven min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roser, blod og champagne - og grei kombinasjon.

Du skjønner det, Helen Parr, at jeg får besøk av en ordenskvinne her nede neste uke. Ergo vil jeg gjerne at det lille sommerhuset skal ta seg så godt ut som overhodet mulig. Jeg har derfor vasket utedoen i dag. (...ikke nedi, da :lur: )

Dessuten har lillesøsteren min og jeg i fellesskap bestemt at riktignok er den nye retrocampingvognen ganske sjarmerende, men vi avgjorde i fellesskap at de orange gardinkappene med frynser på, rett og slett er hinsides både sjarmerende og retro - så de fikk reisepass. Ett sted går grensen. :sjarmor:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har lillesøsteren min og jeg i fellesskap bestemt at riktignok er den nye retrocampingvognen ganske sjarmerende, men vi avgjorde i fellesskap at de orange gardinkappene med frynser på, rett og slett er hinsides både sjarmerende og retro - så de fikk reisepass. Ett sted går grensen. :sjarmor:

Nå bringer du frem lenge glemte barndomsminner her. Men jeg tror våre frynser var flaskegrønne og i fløyel...

Hva er det med campingvogner og frynser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Her har det vært en nydelig sommerdag. Ikke så rart kanskje, siden det er midt på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Her har det også vært en nydelig sommerdag. Her i barteland er det dessverre ingen selvfølge, selv om det er midt på sommeren. Men lyst er det på sene sommerkvelder da. Ute er det lyse dagen og på åskammen på andre siden av den lille dalen vår skinner fortsatt solen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Helen Parr

Jeg tipper pøbelsara koser seg i sommerhuset og har gitt opp den trege internettforbindelsen.

Alternativt har hun druknet i champagne. Jeg skal snart finne ut av det. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...