Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. juni 2008 #2761 Del Skrevet 26. juni 2008 Men Prada-kjole, Dalwhinnie! Kjempeskjønn! Prada er skikkelig over the top, men Agatha de la Ruiz-serien er så fin. Fargesterke plagg med fine applikasjoner og god kvalitet. Og på ebay kan en finne dem til en ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. juni 2008 #2762 Del Skrevet 27. juni 2008 God retur til sommerhuset Håper du unner deg å slappe litt av nå snart, for det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #2763 Del Skrevet 27. juni 2008 God retur til sommerhuset Håper du unner deg å slappe litt av nå snart, for det har du fortjent! Takk, Fakse - jeg er fremme nå, og ser at gulvet trenger et tredje strøk maling... Men fuglene synger, det er 17 grader og solen har akkurat tittet frem. Og jeg har oppdaget at jeg glemte å legge putene til hagemøblene oppi kassen sin før jeg dro herfra sist - så de er søkkvåte. Og selvsagt skal jeg slappe av innimellom! (Men nå har jkeg vært innom bloggen din og lest litt, og kan bare si i like måte til din kommentar om å slappe av litt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 27. juni 2008 #2764 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Pøbelsara! Så heldig du er som er på plass i sommerhuset. Og så flinke dere er til å bruke det. Om halvannen uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #2765 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Pøbelsara! Så heldig du er som er på plass i sommerhuset. Og så flinke dere er til å bruke det. Om halvannen uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. juni 2008 #2766 Del Skrevet 27. juni 2008 Prada er skikkelig over the top, men Agatha de la Ruiz-serien er så fin. Fargesterke plagg med fine applikasjoner og god kvalitet. Og på ebay kan en finne dem til en ok pris. Jeg kjøper alltid storpakke med leppebalsam på taxfree. Har et fadderbarn som er veldig glad i dem... og jeg blir glad av designet også. Her males det også, pøbelsara. Det nye kjøkkenvinduet samt listene der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. juni 2008 #2767 Del Skrevet 27. juni 2008 Høres så deilig ut på sommerhuset deres. Kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. juni 2008 #2768 Del Skrevet 28. juni 2008 Synd med Stabæk, da! Her er det foreløpig smil og glede, men vi får se - det er en omgang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. juni 2008 #2769 Del Skrevet 29. juni 2008 Synd med Stabæk, da! Her er det foreløpig smil og glede, men vi får se - det er en omgang igjen. Det ble vel fortjent borteseier. Kremt. Igjen fortrylles jeg av tanken på sommerhuset ditt. Jeg lurer på om jeg må begynne å spare til et selv. Så kan jeg i alle fall tilbringe pensjonisttilværelsen i landlige omgivelser med passende cherry og en sånn sittekøye som jeg ble forelsket i som barn. Jeg har glemt hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. juni 2008 #2770 Del Skrevet 29. juni 2008 Her i huset var det en som var meget fornøyd med fotballresultatet, hvis man skal dømme fra kommentarene. Jeg liker ikke at det kommenteres til TVen, men så lenge det foregår i noenlunde siviliserte former, overlever jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #2771 Del Skrevet 29. juni 2008 Hm. Ja, det var litt landesorg her nede i går, ja. Men det går over. Det er mange kamper igjen, heldigvis. Her er det ganske greit vær, gemalen har reist hjem, mens pøbelprinsessen, lillesøsteren min og jeg, er igjen her nede. I morgen skal jeg kjøre opp til hovedstaden for veiledning, og rett ned hit igjen. Lillesøsteren min lever et luksusliv her nede uten barna sine, så hun har trukket seg tilbake til gjestegemakkene for en liten lur. Hun skal være barnevakt for pøbelprinsessen i morgen, og trenger litt oppladning, tenker jeg. Dessuten har jeg en flaske Il Mimo i kjøleskapet, som vi damene skal avnyte om ikke så alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. juni 2008 #2772 Del Skrevet 29. juni 2008 Hils søsteren. Luksusliv er vel fortjent og vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2008 #2773 Del Skrevet 29. juni 2008 Aha, er det slik man lader voksne slektninger til barnepass,-med Il mimo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #2774 Del Skrevet 29. juni 2008 Aha, er det slik man lader voksne slektninger til barnepass,-med Il mimo Dessuten skal hun få grillet laks og scampi, med salat og tzatziki til, hadde jeg tenkt. *veldig-snill-storesøster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. juni 2008 #2775 Del Skrevet 29. juni 2008 Men har du glemt det med alkohol og barn til stede? Tenk om en meteor skulle ramme huset, og hun ikke kunne kjøre til legevakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2008 #2776 Del Skrevet 29. juni 2008 Men har du glemt det med alkohol og barn til stede? Tenk om en meteor skulle ramme huset, og hun ikke kunne kjøre til legevakten? Og jeg lurer på om hun har tenkt på om søsteren kanskje er gravid,- eller tilogmed prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2008 #2777 Del Skrevet 29. juni 2008 Men har du glemt det med alkohol og barn til stede? Tenk om en meteor skulle ramme huset, og hun ikke kunne kjøre til legevakten? Ja, jeg vet, det er for jævlig. Burde igrunnen ringe inn bekymringsmelding på meg selv, i og med at jeg hadde Juniormarken på fanget mens vi nøt deilig helgrillet indrefilet og en nydelig Beaujoulais Village George Duboeuf. (Som ryktene nå sier at kan bestilles på papp!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. juni 2008 #2778 Del Skrevet 29. juni 2008 Og jeg lurer på om hun har tenkt på om søsteren kanskje er gravid,- eller tilogmed prøver. Jeg lurer på om jeg skal juge på meg en graviditet, for å slippe unna tannlegen til uka. Jeg gleder meg ikke akkurat, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2008 #2779 Del Skrevet 29. juni 2008 Tro hva barnevernet ville sagt til SnillTanteSomLotAmerikansknevøSmakeCognac? (Gutten er 15 år, var kjempe nyskjerrig, synes det smakte grusomt,-og vil nok ikke drikke det igjen før lenge etter han har lov) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2008 #2780 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg lurer på om jeg skal juge på meg en graviditet, for å slippe unna tannlegen til uka. Jeg gleder meg ikke akkurat, for å si det sånn. Gjør det, gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå