Fresi Skrevet 12. juni 2008 #2601 Del Skrevet 12. juni 2008 Det minner meg på at jeg må finne det siste paret med linser før i morgen . Jeg gjør det unevnlige jeg også, dessuten tør jeg knapt legge meg i frykt for forsovelse. Men det høres veldig hyggelig ut med den delte champagneflasken . Selv smugdrikker jeg litt hvitt mutters putters alene i håp om at det skal funke som sovemedisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. juni 2008 #2602 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg forventer jevnlige rapporteringer uanderveis!! Ha en god togtur (dere har kanskje alt begynt?) Synes turen nedover er fin, men aldri reist lenger med tof enn Gjerstad (hytte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. juni 2008 #2603 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå sitter dere vel på toget. Håper turen går fint og uten forsinkelser. Er en flott strekning, men etter å ha pendlet strekningen en gang i uken i nesten ett år, var lettelsen stor når jeg endelig kunne flytte for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. juni 2008 #2604 Del Skrevet 15. juni 2008 Håper dere koser dere masse i........... Været har jo ikke vært så aller verst i helga og kanskje ennå bedre der du er Papgagena. Ofte det, når vi drar på tur med gliset i den retningen så er det mildere og mer sol der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 15. juni 2008 #2605 Del Skrevet 15. juni 2008 Kjære papagena. Takk for en morsom og flott helg. Jeg har tenkt på den nydelige historien du fortalte i morges, og tenkte jeg skulle få med herr Parr i badekaret i kveld. Jeg håper dere kommer dere vel hjem, og at vi kan gjenta dette en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2606 Del Skrevet 15. juni 2008 Håper dere koser dere masse i........... Været har jo ikke vært så aller verst i helga og kanskje ennå bedre der du er Papgagena. Ofte det, når vi drar på tur med gliset i den retningen så er det mildere og mer sol der. Gjett om! Vi har hatt det supermorsomt. Dessuten var..... helt fantastisk. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2607 Del Skrevet 15. juni 2008 Kjære papagena. Takk for en morsom og flott helg. Jeg har tenkt på den nydelige historien du fortalte i morges, og tenkte jeg skulle få med herr Parr i badekaret i kveld. Jeg håper dere kommer dere vel hjem, og at vi kan gjenta dette en gang. Jeg er vel hjemme, og er lykkelig og sliten. Mannen likte ølgaven, og håper på besøk på sommerstedet av den av meg høyt anbefalte familien Parr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 15. juni 2008 #2608 Del Skrevet 15. juni 2008 Tuuusen takk for en flott helg, og en fantastisk innledning til det hele. Den historien du fortalte fikk oss alle til å sitte med tårer i øynene og klump i halsen, og det beviser atter en gang at du er et raust menneske som deler så mye av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 15. juni 2008 #2609 Del Skrevet 15. juni 2008 (Neida, blir ikke særlig nysgjerrig....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2610 Del Skrevet 16. juni 2008 (Neida, blir ikke særlig nysgjerrig....) Kjære DP! Jeg er jo så heldig at jeg har et yrke hvor jeg får møte mange mennesker, og jeg slutter aldri å la meg røre av menneskelig styrke og pågangsmot. Noen ganger har jeg vært så heldig å møte folk som på tross av at de har opplevd helt grusomme ting, klarer å reise seg igjen, og leve et liv hvor man gir uendelig mye til andre, og klarer å bevare troen på at verden er et godt sted å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. juni 2008 #2611 Del Skrevet 16. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. juni 2008 #2612 Del Skrevet 16. juni 2008 Det blir GOD tid til å sove på toget. Heldigvis. Særlig. Sjutimers syklubb. Svært hyggelig syklubb. Jeg er vel hjemme, og er lykkelig og sliten. Mannen likte ølgaven, og håper på besøk på sommerstedet av den av meg høyt anbefalte familien Parr. Samma her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 16. juni 2008 #2613 Del Skrevet 16. juni 2008 Skriver under på Lacunas innlegg. Det var faktisk flere historier og mange tårer etterhvert. Særlig. Sjutimers syklubb. Svært hyggelig syklubb. Grisemisunnelig. Ja, ja. Jeg gjorde det jeg liker nest best. Nemlig å rydde opp og vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 16. juni 2008 #2614 Del Skrevet 16. juni 2008 Hejsann svejsann! Jeg misunner dere helga, selv om jeg har hatt ei flott uke i Hellas med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. juni 2008 #2615 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei papagena Tusen takk for en flott helg, og for at vi fikk bo hos deg på tur til småby-skravle-helgen! Jeg er hes, trøtt og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 16. juni 2008 #2616 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg tror faktisk jeg fortsatt er høy på impulser etter helga, men jeg er også en smule (mer enn vanlig) hyper. Sikkert greit, for jeg har middagslaging, klesvask og enda en omgang med pakking foran meg. Jeg har ikke orket å pakke alt ut av kofferten, for mye av det blir sikkert med på neste tur, også, nemlig de 90% av klesberget som ikke ble brukt i helga. Dessuten er jeg veldig spent på en viss kjole. Endret 16. juni 2008 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2617 Del Skrevet 16. juni 2008 Kofferten min står fortsatt uutpakket, og jeg skal ikke videre noe sted på noen dager, så jeg må vel til pers. Jeg er fylt av hyggelige inntrykk etter en fantastisk helg med noen helt fantastiske kaklehøner. Lille Papagenina dro av gårde med store forventninger, og et nytt, rosa skrin fyllt med nyspissede rosa blyanter i dag morges. Hun skulle på skolebesøk, og gledet seg veldig. Jeg håper inderlig hun har fått hjemmelekser, det var hennes høyeste ønske for denne dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 16. juni 2008 #2618 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Lille Papagenina dro av gårde med store forventninger, og et nytt, rosa skrin fyllt med nyspissede rosa blyanter i dag morges. Hun skulle på skolebesøk, og gledet seg veldig. Jeg håper inderlig hun har fått hjemmelekser, det var hennes høyeste ønske for denne dagen. Så spennende! Og lekser er jo alt en 6-åring ønsker seg. Håper bare ikke de er like rause med leksene som de er på min lille niese sin skole. Hun gledet seg stort til skolestart og hjemmelekser, men gleden og motivasjonen tok en brå slutt da de presterte å pøse på med åtte sider matte og ti sider lesing i ukelekse fra dag en... Hadde minsten vår gått i den klassen ville han vært en skoletaper fra førsteklasse av. Heldigvis har læreren vært fornuftig og gitt dem en myk start på hjemmeoppgavene, med tilpasset mengde og oppgaver etter elevenes nivå. Og mengden er fortsatt ikke oppe i det kusinen har. Endret 16. juni 2008 av Page Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. juni 2008 #2619 Del Skrevet 16. juni 2008 Takk for en strålende helg, papagena Det var så morsomt å møte alle sammen og jeg er sår i halsen etter all skravlingen. Dessuten slutter jeg meg helt til Lacunas innlegg. Jeg håper papagenina får et godt møte med skolen - hun virker jo veldig forberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 16. juni 2008 #2620 Del Skrevet 16. juni 2008 Dessuten er jeg veldig spent på en viss kjole. Takk for en strålende helg, papagena Det var så morsomt å møte alle sammen og jeg er sår i halsen etter all skravlingen. Dessuten slutter jeg meg helt til Lacunas innlegg. Jeg håper papagenina får et godt møte med skolen - hun virker jo veldig forberedt. Det var en vesentlig ting du glemte å fortelle i helgen, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå