Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Hmm. Jeg tok den testen en gang og fikk to svært avvikende resultater. :lur:

Iiik, skal jeg besøke en avviker? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer treff-helgen som tv-serie til høsten? Det ville vært Frustrerte fruer-serien jeg hadde sett også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ordla meg visst litt uklart. :fnise:

Altså, trenger jeg å presisere at den ene var Bree?

Det må være ryddinga som slo ut, tenker jeg. Ellers er du vel kanskje mer Lynette?

Kommer treff-helgen som tv-serie til høsten? Det ville vært Frustrerte fruer-serien jeg hadde sett også. :ler:

Youtube, Youtube, trallala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at jeg ville ha blitt Susan :sjenert:.

Du har jo kjoler og tenåringsdatter, i alle fall. Jeg vet jaggu ikke hvem jeg ville ha blitt, jeg, det er jo bare tynne damer der, jo. Dvs. unntatt hun der middelaldrende som presset Susan til å være med på den båtturen og asketømmingen, men hun vil jeg ikke være! Gudbedre for et hår og for en klesstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo kjoler og tenåringsdatter, i alle fall. Jeg vet jaggu ikke hvem jeg ville ha blitt, jeg, det er jo bare tynne damer der, jo. Dvs. unntatt hun der middelaldrende som presset Susan til å være med på den båtturen og asketømmingen, men hun vil jeg ikke være! Gudbedre for et hår og for en klesstil.

Jeg tenkte nå mest på manglende husmoregenskaper samt generell vimsing og rot. Nå tok jeg testen for første gang, og jammen ble jeg ikke Susan. Jeg visste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, jeg ble også Susan. Men lager vi en metodisk kvalitetssikret test, skal du se at resultatene kanskje blir heeeelt forskjellige fra det vi nå har fått? Papagena?

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, jeg ble også Susan. Men lager vi en metodisk kvalitetssikret test, skal du se at resultatene kanskje blir heeeelt forskjellige fra det vi nå har fått? Papagena?

:klø: Hva skjedde med det jeg hadde skrevet her?

I følge det store barnet, så er jeg også Susan - hvis man ser bort fra de manglende matlagingsevnene. Men jeg skal ta testen og berette om resultatet...

Endret av papagena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ett og annet småtteri å utsette på den testen sånn rent metodologisk sett :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

:hoho:

Jeg må innrømme at jeg sjelden bruker trange skjørt, men høye hæler og promille har vel vært en god kombinasjon en del ganger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dalwhinnie
Jeg vet jaggu ikke hvem jeg ville ha blitt, jeg, det er jo bare tynne damer der, jo.

For min del så blir jeg nok Lynette og datteren til Susan. Da tror jeg at regnestykket går noenlunde opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en god test, gitt!! Jeg ble Susan - og på tross av at jeg svarte "Ja. Veldig." på spørsmål 1; "Er du flink til å lage mat?", så mente testen at jeg altså ikke kunne det.... :fnise: Litt skummelt at Side 2 har vært på kjøkkenet mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Jeg ble også Gabrielle, men vet i grunnen ikke helt hva det vil si, for jeg har hele tiden unngått den serien. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...