ashera Skrevet 10. juni 2008 #2521 Del Skrevet 10. juni 2008 Hmm. Jeg tok den testen en gang og fikk to svært avvikende resultater. Iiik, skal jeg besøke en avviker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 10. juni 2008 #2522 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ordla meg visst litt uklart. Altså, trenger jeg å presisere at den ene var Bree? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. juni 2008 #2523 Del Skrevet 10. juni 2008 Kommer treff-helgen som tv-serie til høsten? Det ville vært Frustrerte fruer-serien jeg hadde sett også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2524 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ordla meg visst litt uklart. Altså, trenger jeg å presisere at den ene var Bree? Det må være ryddinga som slo ut, tenker jeg. Ellers er du vel kanskje mer Lynette? Kommer treff-helgen som tv-serie til høsten? Det ville vært Frustrerte fruer-serien jeg hadde sett også. Youtube, Youtube, trallala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2008 #2525 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg mistenker at jeg ville ha blitt Susan . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. juni 2008 #2526 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg mistenker at jeg ville ha blitt Susan . Samme tenkte jeg, men jeg KAN lage mat da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2527 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg mistenker at jeg ville ha blitt Susan . Du har jo kjoler og tenåringsdatter, i alle fall. Jeg vet jaggu ikke hvem jeg ville ha blitt, jeg, det er jo bare tynne damer der, jo. Dvs. unntatt hun der middelaldrende som presset Susan til å være med på den båtturen og asketømmingen, men hun vil jeg ikke være! Gudbedre for et hår og for en klesstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 10. juni 2008 #2528 Del Skrevet 10. juni 2008 Tadam! Vel, nå ble jeg Gabrielle. Ikke helt som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2008 #2529 Del Skrevet 10. juni 2008 Du har jo kjoler og tenåringsdatter, i alle fall. Jeg vet jaggu ikke hvem jeg ville ha blitt, jeg, det er jo bare tynne damer der, jo. Dvs. unntatt hun der middelaldrende som presset Susan til å være med på den båtturen og asketømmingen, men hun vil jeg ikke være! Gudbedre for et hår og for en klesstil. Jeg tenkte nå mest på manglende husmoregenskaper samt generell vimsing og rot. Nå tok jeg testen for første gang, og jammen ble jeg ikke Susan. Jeg visste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2530 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) OMG, jeg ble også Susan. Men lager vi en metodisk kvalitetssikret test, skal du se at resultatene kanskje blir heeeelt forskjellige fra det vi nå har fått? Papagena? Endret 10. juni 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2531 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) OMG, jeg ble også Susan. Men lager vi en metodisk kvalitetssikret test, skal du se at resultatene kanskje blir heeeelt forskjellige fra det vi nå har fått? Papagena? :klø: Hva skjedde med det jeg hadde skrevet her? I følge det store barnet, så er jeg også Susan - hvis man ser bort fra de manglende matlagingsevnene. Men jeg skal ta testen og berette om resultatet... Endret 10. juni 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2008 #2532 Del Skrevet 10. juni 2008 OMG, jeg ble også Susan. Men lager vi en metodisk kvalitetssikret test, skal du se at resultatene kanskje blir heeeelt forskjellige fra det vi nå har fått? Papagena? Det er nok ett og annet småtteri å utsette på den testen sånn rent metodologisk sett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 10. juni 2008 #2533 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ble også Susan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2534 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå begynner vi å snakke om et (minst) trehodet troll her, tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. juni 2008 #2535 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette kan muligens bli helgen i vest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 10. juni 2008 #2536 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg må innrømme at jeg sjelden bruker trange skjørt, men høye hæler og promille har vel vært en god kombinasjon en del ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. juni 2008 #2537 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vet jaggu ikke hvem jeg ville ha blitt, jeg, det er jo bare tynne damer der, jo. For min del så blir jeg nok Lynette og datteren til Susan. Da tror jeg at regnestykket går noenlunde opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2538 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, det var en god test, gitt!! Jeg ble Susan - og på tross av at jeg svarte "Ja. Veldig." på spørsmål 1; "Er du flink til å lage mat?", så mente testen at jeg altså ikke kunne det.... Litt skummelt at Side 2 har vært på kjøkkenet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. juni 2008 #2539 Del Skrevet 11. juni 2008 Ikke hør på den dumme testen du papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 11. juni 2008 #2540 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble også Gabrielle, men vet i grunnen ikke helt hva det vil si, for jeg har hele tiden unngått den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå