pøbelsara Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2501 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg har en uhelbredelig prematur humor. Og virkelig snasen kjole, Papagena! ... .... Og takk! jeg har kjøpt en kjole fra samme forhandler før, og den er helt nydelig, så jeg satser på å bli like fornøyd med denne. Endret 9. juni 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. juni 2008 #2502 Del Skrevet 9. juni 2008 Prematur humor er det forresten flere av oss som har. Selv gamle damer som meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2008 #2503 Del Skrevet 9. juni 2008 Poengløse vitser er morsomme Så fin kjole. Fikk skikkerlig sommerfølelse av den Ha en strålende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 9. juni 2008 #2504 Del Skrevet 9. juni 2008 Morsom! Er virkelig Alle barna vitsene på moten igjen? Gøy! Kjolen var lekker, du matcher Ulvas hage. :-D Ha en fortsatt fim dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. juni 2008 #2505 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) ... .... Og takk! jeg har kjøpt en kjole fra samme forhandler før, og den er helt nydelig, så jeg satser på å bli like fornøyd med denne. Du skulle ha spradet gatelangs i hovedstaden med den en av disse varme sommerkvelder. Men nå er det kaldere! Jeg fryser litt på leggene, og lurer på om jeg må anskaffe meg en strømpebukse på vei hjem idag. Prematur humor er det forresten flere av oss som har. Selv gamle damer som meg..... Å. Jeg føler trang til å fortelle dumme vitser. Men den eneste jeg kommer på er en Alle Barna-vits på rim, og det er kanskje litt passè? Alle barna kikket inn i mikrobølgeovnen, unntatt Knut; han kikket ut. Endret 9. juni 2008 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 9. juni 2008 #2506 Del Skrevet 9. juni 2008 Alle barna var blakke unntatt Frode. Han kunne pappas minibankkode... Kunne ikke dy meg..............! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. juni 2008 #2507 Del Skrevet 9. juni 2008 Alle barna rodde, unntatt Kåre, han var åre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. juni 2008 #2508 Del Skrevet 9. juni 2008 Alle barna spilte fotball unntatt Frode; det var hans hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. juni 2008 #2509 Del Skrevet 9. juni 2008 Alle barna spilte fotball unntatt Frode; det var hans hode. Visste ikke at Frode var et aztekernavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. juni 2008 #2510 Del Skrevet 9. juni 2008 Finfin kjole Dessverre er hodet for øyblikket tomt for vitser, men jeg bøyer meg i støvet for de flotte bidragene som allerede er nedtegnet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2511 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva har jeg satt igang nå? En ny æra for "alle barna" vitsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. juni 2008 #2512 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva har jeg satt igang nå? En ny æra for "alle barna" vitsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2513 Del Skrevet 10. juni 2008 Mere, mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2514 Del Skrevet 10. juni 2008 Mere, mere! På oppfordring: Alle barna spiste biff - unntatt Conni, det var hennes ponni..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2515 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2516 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke synes de er så veldig morsomme de vitsene, med unntak av den om Erling som ikke kunne rime ...... Forresten har jeg akkurat fortalt min eldste datter om den nær forestående småbyferien. Hennes kommentar var: Kult!! Det blir jo akkurat som Frustrerte Fruer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 10. juni 2008 #2517 Del Skrevet 10. juni 2008 Har ingen AlleBarna vitser, men lurer på om du har lest Unni Lindell`s "Skjelettet er et stativ som man kan henge fra seg kroppen på?" Mye morsomt der... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juni 2008 #2518 Del Skrevet 10. juni 2008 På oppfordring: Alle barna spiste biff - unntatt Conni, det var hennes ponni..... Det der var en av de bedre jeg har hørt *var aldri hestejente* Forresten har jeg akkurat fortalt min eldste datter om den nær forestående småbyferien. Hennes kommentar var: Kult!! Det blir jo akkurat som Frustrerte Fruer! Dere har store planer, med andre ord -jeg ser sjelden på, men de gangene jeg zapper innom er det alltid vanvittige historier på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #2519 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Forresten har jeg akkurat fortalt min eldste datter om den nær forestående småbyferien. Hennes kommentar var: Kult!! Det blir jo akkurat som Frustrerte Fruer! Og da er det uunngåelige spørsmålet: Hvem er hvem? Endret 10. juni 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 10. juni 2008 #2520 Del Skrevet 10. juni 2008 Og da er det uunngåelige spørsmålet: Hvem er hvem? Hmm. Jeg tok den testen en gang og fikk to svært avvikende resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå