Fresi Skrevet 30. mai 2008 #2381 Del Skrevet 30. mai 2008 Håper du har en strålende helg i sommerhuset, papagena . Så perfekt å ha et slikt sted - og med dette været! Regner med at lille papagenina er storfornøyd med bursdagen. Til dere som ikke har forsøkt vannballonger: det gjør veldig inntrykk på de små når mammaen pælmer en målrettet ballong på pappaen. Anbefales som intro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. juni 2008 #2382 Del Skrevet 1. juni 2008 Jaja, han brasilianeren deres ser fortsatt ut til å være en lur investering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. juni 2008 #2383 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jaja, han brasilianeren deres ser fortsatt ut til å være en lur investering! Har papagena kjøpt seg en brasilianer? Hva bruker hun ham til... egentlig? Endret 1. juni 2008 av Dalwhinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. juni 2008 #2384 Del Skrevet 1. juni 2008 Har papagena kjøpt seg en brasilianer? ...hva bruker hun ham til egentlig? Voksing av der du vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 1. juni 2008 #2385 Del Skrevet 1. juni 2008 Voksing av der du vet... Skulle til å skrive at jeg også vil ha brasilianer, men nå ombestemte jeg meg! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juni 2008 #2386 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Endret 1. juni 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. juni 2008 #2387 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen synes vel det er litt snobbete å investere i en slik fyr, men på den annen side så synes jeg man skal ha respekt for at vi mennesker er ulike, og derfor også har ulik mengde hårvekst. *dukker for slag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 1. juni 2008 #2388 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg noterer meg at investeringene deres er milevidt fra mine...,heldigvis da mine evner i språket er meget begrenset... Nøyer meg med å gratulere Papagena med 120 sider! Endret 1. juni 2008 av mariposa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. juni 2008 #2389 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå synes jeg at Dalwhinnie og Donpedro har særs skitten fantasi her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. juni 2008 #2390 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå synes jeg at Dalwhinnie og Donpedro har særs skitten fantasi her. Moi????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. juni 2008 #2391 Del Skrevet 1. juni 2008 Voksing av der du vet... Er det mulig å være så hårete at en trenger å kjøpe seg en brasilianer for å holde det i sjakk? Selv nøyer jeg meg med sånn cirka hver 5. uke. Papagena er virkelig ikke slik jeg har sett henne for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2392 Del Skrevet 2. juni 2008 Hjelpe og trøste - her foregår det saker og ting når katten er borte.... Helgen har vært helt fantastisk! Sommerstedet vårt er virkelig vidunderlig når været er slik det har vært i helgen. Jeg hadde ikke det minste lyst til å reise hjem i går, men det måtte vi altså. Nå har jeg rigget meg til med presskanne, vakkert krus og laptop ute i hagen - klar til en arbeidsøkt av det mer effektisve slaget, bare jeg blir ferdig med oppdateringen her inne. Bursdagen var usedvanlig vellykket! Pølsene gikk ned på høykant, det samme gjorde sjokoladekaken, bakt av storesøster2, og muffinsene , bakt av undertegnede. Og vannmelonen, jordbærene og ananasen (mitt matsnobbealibi) fikk jammen ben å gå på de også. Vi hadde hindeløp, sekkeløp og vannballongkasting. Dessuten var jo begge storesøstrene her, så de tok med seg Papagenina inn i huset for å hente en 10 liters bøtte med vann når det viste seg at Papageno slett ikke ble så våt som planlagt av vannballongene. Han ble ganske våt etter å ha fått 10 liter vann over seg, ja. Den unge jubilanten innkasserte en anseelig mengde med nyttige og unyttige gaver, og var riktig fornøyd med feiringen. Fredag dro vi tidlig avgårde til sommerhuset, og helgen der nede var en perfekt innledning på sommersesongen. Vi har vært på flere koseturer i båten, vi har grillet, satt ut garn, fått masse fisk, fjernet den enorme granen som falt over plenen i påsken, og ellers bare kost oss. Min barske mamma har badet mange ganger, vi andre har ikke badet fullt så mye. Men vi har vært uti vannet, da - i går viste badetermometeret 19 grader, så det kommer seg. Og nå skal jeg forsøke å være flink og effektiv student en ukes tid, og så kan jeg ta meg litt fri med god samvittighet. Og for et fantastisk vær vi har akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. juni 2008 #2393 Del Skrevet 2. juni 2008 Nitten grader i vannet er jo deilig! Helga deres høres fantastisk ut! Men hva skal du gjøre nåå når brasilianeren har karantene, da, Papagena? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2394 Del Skrevet 2. juni 2008 Nitten grader i vannet er jo deilig! Helga deres høres fantastisk ut! Men hva skal du gjøre nåå når brasilianeren har karantene, da, Papagena? Hm. Vi må nok klare oss med en svenske, tenker jeg. Men jeg må bare opplyse om at jeg slett ikke er så buskasaktig at jeg har behov for min egen, private brasilianer... (Papageno, derimot.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. juni 2008 #2395 Del Skrevet 2. juni 2008 Papagena :-D Høres ut som dere har hatt en fantastisk helg. Båtturer, bading og grilling høres toppers ut. :-D Hadde et kveldsbad i går. Det lokale badevannet holdt 21 grader og det var herlig. Ikke så store vannet det da, men de sier at det ligger på 17-18 grader i vannet på Solastranda også, og det er uvanlig for årstiden Høres ut som en artig bursdagfeiring for Papagenina. :-D Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. juni 2008 #2396 Del Skrevet 2. juni 2008 Har papagena kjøpt seg en brasilianer? Hva bruker hun ham til... egentlig? Voksing av der du vet... Var ikke Junia effektiv nok? Jeg trodde nemlig det var hun som sørget for friseringen av papagena? Det hørtes forresten ut som en herlig helg, og jeg gleder meg ekstra til å få opp den hytta. Det er bare en god del arbeid som gjenstår før vi kan nyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2397 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Var ikke Junia effektiv nok? Jeg trodde nemlig det var hun som sørget for friseringen av papagena? Det hørtes forresten ut som en herlig helg, og jeg gleder meg ekstra til å få opp den hytta. Det er bare en god del arbeid som gjenstår før vi kan nyte. Joda. Junia er min private akademiafrisør. Og for å ikke kaste bensin på noen ensporede bål her, så snakker jeg om det håret som vokser på hodet! Kvinnens pryd!!! Ikke hår som vokser andre steder! Jeg sa forresten til papageno i helgen at vi må invitere familien Parr til pit-stop hos oss i sommerhuset når dere er på vei til åstedet for byggingen. *frister med bading - grilling - båtur - og vår nyeste attraksjon; - campingvogn fra 1979* Endret 2. juni 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. juni 2008 #2398 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg sa forresten til papageno i helgen at vi må invitere familien Parr til pit-stop hos oss i sommerhuset når dere er på vei til åstedet for byggingen. *frister med bading - grilling - båtur - og vår nyeste attraksjon; - campingvogn fra 1979* Åh, det hadde vært supert! Vi skal være lenge på hytta ikke så langt unna i sommer, så kanskje en dagstur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. juni 2008 #2399 Del Skrevet 2. juni 2008 Joda. Junia er min private akademiafrisør. Og for å ikke kaste bensin på noen ensporede bål her, så snakker jeg om det håret som vokser på hodet! Kvinnens pryd!!! Ikke hår som vokser andre steder! Jeg regner med at dere alle har fått med dere dette nå. Jeg friserer bare fram halsen og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #2400 Del Skrevet 2. juni 2008 Åh, det hadde vært supert! Vi skal være lenge på hytta ikke så langt unna i sommer, så kanskje en dagstur? *frister videre med vannsklie - tre båter - rumperister - vannski - markjordbær - bringebær - velfylt vinkjeller.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå