Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Rett og slett fantastisk, papagena :). Jeg kan nærmest kjenne smaken av den provencalske roséen her jeg sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rett og slett fantastisk, papagena :). Jeg kan nærmest kjenne smaken av den provencalske roséen her jeg sitter!

Den provencalske rosevinen er jo mye lysere enn f. eks. Rosaura'en, men det funker utrolig bra med den lys rosa, lette vinen når man sitter der med føttene i varm sand, og ser utover havet..... (Nå ble jeg sulten. Og fikk lyst på rosevin. Igjen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg fikk lyst på både sand og rosé! Herlig refererat! Jeg skal kikke mer på linken til butikken, og tenke på hva jeg hadde kjøpt dersom jeg hadde hatt jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underskriver sistnevnte!

Disse reisereferatene i dagbøkene er virkelig noe jeg setter pris på - også denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem, og takk for en herlig reiseskildring! Har aldri vært på rivieraen, og jeg skjønner at det er på tide å gjøre noe med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg at kampen går på TV2 Zebra i kveld. En liten trøst... Vi skal rigge oss til med brus og popcorn (sistenevnte for gutta, jeg trenger myk og kald mat for tiden) og håpe på det beste. Åkeby har jobbet mye med det psykiske denne uka, og det forstår jeg godt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Velkommen hjem, og takk for en herlig reiseskildring! Har aldri vært på rivieraen, og jeg skjønner at det er på tide å gjøre noe med! :)

Herr Parr og jeg var i Nice for tolv år siden, unge og nyforelskede. Det var en fantastisk ferie, og jeg gjentar den gjerne. Som tidligere sagt digger jeg stranden der, siden den er sandløs. :sjarmor:

Jeg tror faktisk det var første gang jeg skjønte at rosévin var noe annet enn Mateus. Det smakte vi på terrassen til en liten restaurant i St. Paul de Vence, en nydelig liten by ikke så langt fra Nice.

:rødme: Kanskje vi bør reise til rivieraen likevel, på tross av det fantastiske refereratet ditt, papagena?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt småmisunnelig nå, må innrømme det. Enda det er under to år siden jeg var i Antibes. Jaja, jeg skal jo 10 dager på hytta i sommer... *magertrøst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk reisebeskrivelse papagena! :-D

Du skriver slik at jeg som aldri har vært på Rivieraen kunne formelig lukte,smake og se det for meg... :rødme:

Jeg skjønner du koser deg i kveld, og det ser jammen ut til å gå veien også,men en vet jo aldri....*spennende*. Følger spent med fra verandaen. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å fornærme noen; GRATULERER med seieren!

:juhu: :danser::duskedame: :banantroll: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål nr. to var elegant, det må innrømmes.

Men vi skulle gjerne ha hatt det poenget. I det minste ble vi ikke totalt overkjørt denne gangen, det er da noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål nr. to var elegant, det må innrømmes.

Men vi skulle gjerne ha hatt det poenget. I det minste ble vi ikke totalt overkjørt denne gangen, det er da noe.

Det er sant. Vi satt på tribunen og ergret oss over at Stabæk trodde de skulle vinne uten å gidde å spille fotball engang. Men det gikk nå bra til slutt. Alanzino, den lille brasilianeren er et funn!

Og Osloavdelingen til Stormen hadde et flott banner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife

Nydelig reiseskildring, og jeg må bare innrømme at jeg synes skoene til Papagenina var råstilige. (Jeg vil også være 6-7 år, og ha sånne sko) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen papagena. Er du studine i dag?

:Nikke: Skal på veiledning i morgen, og forbereder meg til det. Del to av Frankrikereferatet må derfor vente til i morgen. Eller til jeg er ferdig med det jeg skal gjøre til veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig reiseskildring, og jeg må bare innrømme at jeg synes skoene til Papagenina var råstilige. (Jeg vil også være 6-7 år, og ha sånne sko) :gjeiper:

Jeg skal love deg at de falt i smak! Dessuten fulgte det med en skikkelig bling-bling-veske med en liten plastmobiltelefon som innneholdt glitresminke. Paradis for små frøkner som blir 6 år om 3 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...