mariposa Skrevet 5. mai 2008 #2041 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei papagena! Jeg slutter meg til resten av kjøkkenbeundrerene. Lekkert sommerhuskjøkken! :-D Så flinke dere har vært! Hadde også stor sans for menyskiltet. Ha en fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2042 Del Skrevet 5. mai 2008 Uff. I dag har jeg jobbet så intenst med studiene at jeg har helt vondt i hodet. Jeg skal på foreløpig veiledning sammen med to studenter i morgen. Hvis alt blir som planlagt, kommer jeg til å jobbe ganske tett med disse to og vår felles veileder i et år fremover. Vi har tre vidt forskjellige problemstillinger, men samme metode og teoretiske tilnærming til det vi skal gjøre. De er flinke, smarte jenter begge to, så jeg tror det skal bli et fint samarbeid. :lese: (Og for å bedre hodepinen min, sitter nå papagenina og spiller tromme på matboksen sin. Med en lang pinne. Auuuu!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. mai 2008 #2043 Del Skrevet 5. mai 2008 Uffda. To ibux og litt frisk luft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. mai 2008 #2044 Del Skrevet 5. mai 2008 Får håpe det blir et bra samarbeid. Det hjelper så godt når det fungerer :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. mai 2008 #2045 Del Skrevet 6. mai 2008 Samarbeid kan både dra deg ned og løfte deg opp. Håper dette samarbeidet blir av den siste typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2046 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror nok dette samarbeidet blir bra. Vi skal jo jobbe hver for oss med hver vår problemstilling - men det blir fint å ha noen å kaste ball med når ting stopper litt opp. Den siste delen av eksamen vi hadde før påske var jo et typisk eksempel på all den frustrasjon og forsinking (for ikke å si bråstopp) som kan oppstå når en gruppe ikke fungerer. Men nå er jeg optimistisk, fordi vi bare er tre, og fordi vi tross alt ikke skal levere noe samlet produkt, heller. Her er det forøvrig vakkert vær. Deilig og varmt, jeg sitter ute i t-skjorte, barbent, og hører på fuglene som synger (og bilene som raser fordi på E18....) mens jeg drikker kaffe. I morgen blir det forresten en jobbe hardt i hagen dag. Ugresset har virkelig vokst den siste uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mai 2008 #2047 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hørtes ut som et bra samarbeid, selv for meg som egentlig ikke liker slikt. På høyskolen var vi 4 på gruppe som skulle skrive en stor oppgave. En av de andre var rett og slett helt udugelig faglig sett, i tillegg til å ikke være særlig god i norsk. ALT måtte mao gjennomgås og skrives av oss andre, i tillegg til våre egne ting. det endte med at denne til slutt skrev forordet (som ble ufattelig dårlig, er enda flau over å ha det i oppgaven) og vi andre resten - til en god karakter. Endret 6. mai 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. mai 2008 #2048 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har samme erfaring som Donpedro med gruppearbeid. Jeg husker med gru da vi skulle skrive rapport etter en studietur; en av de andre endte opp med å gråte fordi jeg var litt streng. Men jeg nektet plent å sette navnet mitt under noe jeg ikke kunne stå inne for, hverken faglig eller språklig, så det endte med at jeg skrev en god del av rapporten selv. Men for all del, å jobbe i gruppe kan jo være veldig givende om alle bidrar, så din gruppe høres jo super ut, papagena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mai 2008 #2049 Del Skrevet 6. mai 2008 Lykke til med gruppearbeidet! Og lukingen. Glødende kull på mitt hode. Da jeg var ute og tømte søpla igår så jeg at urtebedet trengte en runde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 6. mai 2008 #2050 Del Skrevet 6. mai 2008 Ønsker deg hell og lykke med gruppearbeidet. Om det blir vellykket avhenger ofte av kjemien i gruppen. Håper du er heldigere nå enn forrige gang. Når det gjelder lukingen, så er jo det noe av sjarmen med hage..., sier jeg som sitter på veranda med sommerblomstene i krukker. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2051 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil ikke høre et ord om hagearbeid . Her ser ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. mai 2008 #2052 Del Skrevet 6. mai 2008 Hagen min trenger krisehjelp. Luftbro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 6. mai 2008 #2053 Del Skrevet 6. mai 2008 Naturtomt, ingen blomsterbed,-bare krukker, og en mann som liker å klippe plenen Ergo,- hagearbeidet tar ca 2 t. en gang på våren. og DivaFresi,- vi vet vel hvem som hagearbeider hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2054 Del Skrevet 6. mai 2008 Naturtomt, ingen blomsterbed,-bare krukker, og en mann som liker å klippe plenen Ergo,- hagearbeidet tar ca 2 t. en gang på våren. og DivaFresi,- vi vet vel hvem som hagearbeider hos deg Korrekt. Jeg skammer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2055 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har forresten hørt at man kan lage deilig mat av skvallerkål. Noen som har oppskrifter? Her er nemlig nok skvallerkål til å mette en hel bataljon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2056 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har forresten hørt at man kan lage deilig mat av skvallerkål. Noen som har oppskrifter? Her er nemlig nok skvallerkål til å mette en hel bataljon... Skvallerkålpai (og mye annet rart). Nei, jeg har ikke prøvd. Dessverre blir den etter det jeg har hørt bedre med spinat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2057 Del Skrevet 6. mai 2008 Takk, Evrydike! Jeg har nok råvarer, og vurderer å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mai 2008 #2058 Del Skrevet 6. mai 2008 På heimkunnskapen ble den strimlet og brukt i omelett med brennesle. Helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2059 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har eksepsjonelle mengder svallerkål. Jeg har dessverre hørt at man bare skal bruke de ferske, nye små Hvordan fjerne? Jeg har luket meg besatt, men det hjelper jo nada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. mai 2008 #2060 Del Skrevet 6. mai 2008 Roundup og giftsertifikat. Eventuelt kjenne noen kjemikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå