pøbelsara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1981 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) :bukke: takk for hyggelige kommentarer om de nye klærne. Kjolen var litt dyr, så jeg sliter med litt dårlig samvittighet, som jeg prøver å stagge med L'oreal slogan'en....."fordi jeg fortjener det".... Skoene er faktisk kjempefine, og egentlig alt for høye. Men kilehæl er utrolig mye lettere og mer behagelig å gå med enn tynne stiletthæler, så det funker fint. De passer veldig fint sammen med sleng-jeansene jeg kjøpte for noen måneder siden. Og så passer de til de aller fleste kjolene mine også. Endret 29. april 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. april 2008 #1982 Del Skrevet 29. april 2008 for 100 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1983 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) :juhu: Endelig kan jeg også feire den tradisjonelle 100-sidersfesten inne i min egen bok! :banantroll: Endret 29. april 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. april 2008 #1984 Del Skrevet 29. april 2008 *tjuvstarter på tirsdagsvinen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. april 2008 #1985 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis med 100 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. april 2008 #1986 Del Skrevet 29. april 2008 Offentlig regi, men med privat sponsor Men herligheten ble faktisk tilberedt og servert i offentlig kantine, skulle gjerne jobbet et sted med slike kokker i kantina... Heldiggris!Vi har ikek en gang kantine lenger. Men massasjestol finnes, jeg har bare aldri rotet meg til å prøve den, og etter Rosalinds kommentar om Ulf frister det ikke et knøtt som meg heller. @Papagena: Så fine sko! Jeg kunne veldg godt ha tenkt meg noe lignende - og gjerne i rødt, faktisk . Odd Molly-kjolen var også kjempefin. Jeg har hatt shoppestopp siden jul, men nå kjente jeg det rykke veldig til, her. Og gratulerer med hundre sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. april 2008 #1987 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kokluderer med at jeg er oppussingspingle/vegrer - det blir bare prat, prat, prat og ingen action. All honnør til dere som skrider til verket! Vi har hverken kantine eller massasjestol, men jeg har en sjef som har forstått poenget med IA. Så derfor er Oslo taxi min privatsjåfør for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. april 2008 #1988 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) :banantroll: 100 sider!!! :banantroll: Kjempefine klær, Papagena. Likte virkelig de skoene. Kilehæler er en genial oppfinnelse, jeg føler meg mye tryggere på noe sånt. Tynne stilletthæler gjør jeg mitt beste for å unngå. Resultatet er ikke like stilig når knærne til hun som har de på skjelver som Bambi på isen Endret 29. april 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. april 2008 #1989 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med 100 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 29. april 2008 #1990 Del Skrevet 29. april 2008 Innom for å gratulere med 100 sider, håper jeg rekker det, og ikke havner på side 101. Det blir litt dalmatineraktig... Flotte sko og flott kjole papagena! :-D Jeg kunne godt tenkt meg likedan, skoene dog med noe lavere hel. Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1991 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Innom for å gratulere med 100 sider, håper jeg rekker det, og ikke havner på side 101. Det blir litt dalmatineraktig... Flotte sko og flott kjole papagena! :-D Jeg kunne godt tenkt meg likedan, skoene dog med noe lavere hel. Ha en fortsatt fin kveld. Takker og bukker for 100-sidersgratulasjoner! Dessuten er jeg ikke helt lite smigret over at marimannen nå heter marimannen....:-D Endret 29. april 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. april 2008 #1992 Del Skrevet 29. april 2008 Kule, kule klær og for hundre sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. april 2008 #1993 Del Skrevet 29. april 2008 Kjempefin kjole, og nydelige sko. Gratulerer med 100-siders jubileum. Jeg ser du er bortreist på dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 30. april 2008 #1994 Del Skrevet 30. april 2008 God morgen Hvordan er studenttilværelsen i dag? PS: Jeg har valgt visningsmodus med flere innlegg på hver side, så i min verden er du på side 67 nå. Jeg kommer tilbake og gratulerer når du er på side 100 i min verden, så får du dobbelt opp med festligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 30. april 2008 #1995 Del Skrevet 30. april 2008 Takker og bukker for 100-sidersgratulasjoner! Dessuten er jeg ikke helt lite smigret over at marimannen nå heter marimannen....:-D Har jeg glemt å takke? *gremmes* Det var så absolutt det beste forslaget! :-D Marimannen likte det også,skjønt han lurte litt ang. lovligheten av bigami... Ha en fortsatt fin studentdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1996 Del Skrevet 30. april 2008 Studenttilværeslen er litt lat i dag. Jeg tenker og forbereder helgens utflukt til sommerhuset. Vi skal ha med ett barn i tillegg til vårt eget, og papagenos svigersønn, som skal hjelpe oss å sette opp det nye kjøkkenet. Det krever planlegging i forhold til matinnkjøp.... Også sitter jeg og googler diverse barokkmusikk på youtube, noe som resulterer i en mer eller mindre kontinuerlig tårestrøm - jeg blir så rørt av vakker musikk, og barokkmusikk er så vakkert at jeg nesten ikke kan holde det ut...:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1997 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg vasker hus, og you-tub'er..... den blir spilt litt fortere her enn jeg foretrekker.....men det er jo helt overjordisk vakkert. Jeg skal forresten på denne konserten i den nye operaen. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. april 2008 #1998 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg gleder meg også til å se operaen, men har ikke kjøpt noen billetter ennå. Jeg ønsker meg en fantastisk ballettoppsetning, men har ikke en gang kommet så langt som til å sjekke programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 30. april 2008 #1999 Del Skrevet 30. april 2008 Innom for å si at jeg gleder meg over musikksnuttene du legger ut her. :-D Men kan du ikke hylle Leonard Cohen,Procol Harum og feks.Crosby,Stills,Nash & Young + Billy Joel med en snutt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2000 Del Skrevet 30. april 2008 Kjære mariposa....det kan jeg da gjerne! Her har du en vidunderlig vakker Hallelujah :rødme: ....og en fantastisk Whiter shade of pale..... ...Carry on med Crosby, Stills, Nash and Young.... ......og den fantastiske Heart of gold med Neil Young helt alene. Billy Joels Piano man avslutter denne lille turen ned minneveien.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå