Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, her har det skjedd mye siden sist jeg var innom. :klem:

:fnise: Jeg er litt skrivesperret fortiden. Jeg tenker på at jeg ,å skaffe meg en ny jobb - og venter spent på sensur. Somleskrivesperrepøblis. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjodor D.
:fnise: Jeg er litt skrivesperret fortiden. Jeg tenker på at jeg ,å skaffe meg en ny jobb - og venter spent på sensur. Somleskrivesperrepøblis. :nigo:

:lur: Har du vurdert...? Sendt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest nextlife

Inspirert av interiørdiskusjonen vi hadde mandag har jeg nå letet frem et nydelig stort sølvbrett jeg har arvet. Det er fylt med glasslysestaker i ulike høyder med hvite telys, hvite roser, hvitt kubbelys, perler, prismer og små speil :hoppe:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inspirert av interiørdiskusjonen vi hadde mandag har jeg nå letet frem et nydelig stort sølvbrett jeg har arvet. Det er fylt med glasslysestaker i ulike høyder med hvite telys, hvite roser, hvitt kubbelys, perler, prismer og små speil :hoppe:

:)

Sånn har pøbelsara. Veldig koselig hos henne.

Og så har hun altså verdens søteste lille pøbelprinsesse som jeg gjerne skulle ha tatt med meg hjem noen dager. Rett og slett til å spise opp. Jeg tilbrakte deler av aftenen nede på rommet mens vi fortalte hverandre hemmeligheter. :fnise:

Du må hilse henne, pøbelsara! Håper hun har hatt en fin Halloween, jeg har jo inspisert kostymet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til dere som er innom her og holder liv i boken min. :)

I morgen reiser jeg til varmere strøk sammen med søsteren mi9n og pøbelprinsessen. Det blir deilig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...