Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære alle sammen! Takk for at dere er innom og holder liv i boken min mens jeg hager og plukker bær og ferierer og farter land og strand rundt og kler av og på meg bade- og regntøy. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle sammen! Takk for at dere er innom og holder liv i boken min mens jeg hager og plukker bær og ferierer og farter land og strand rundt og kler av og på meg bade- og regntøy. :smilorange:

Om du har badetøy på, så tåler det vann.... du trenger derfor ikke skifte til regntøy. :ler:

Kos deg masse resten av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å rapportere om at det er helt slutt på skifting mellom badetøy og regntøy. :sur: Nå er det bare regntøy som gjelder. :sur: Tilogmed for en regnværselsker som meg, begynner det å bli litt i overkant nå. :sur:

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Her er det også (naturlig nok) regn og grått. Jeg begynner også å bli lei, men trøsten er at det i morgen er meldt fint vær. Og da venter vi det siste besøket i sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan melde om :sol: , 25 grader og fullstendig stillestående luft :)

Jeg pakker bilen og kommer NÅ! I følge Gule Sider er det 1548 km fra der jeg er til deg - og beregnet kjøretid er 23 timer og 18 minutter. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jeg pakker bilen og kommer NÅ! I følge Gule Sider er det 1548 km fra der jeg er til deg - og beregnet kjøretid er 23 timer og 18 minutter. :nigo:

Hiv deg i bilen, det er meldt samme været hele uka :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye :regn: her også. Men akkurat nå har det vært oppholdsvær noen minutter. Så nå skal jeg ta på meg regnbukse og støvler og ut for å plukke litt bringebær. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...