Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

:)

Jeg har kjøpt en gedigen salvie til halv pris hos Mester Grønn. Nå fundere jeg på hvor den skal plantes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Jeg har kjøpt en gedigen salvie til halv pris hos Mester Grønn. Nå fundere jeg på hvor den skal plantes.

:opplyser: Den skal jo selvsagt stå i et gammelt emaljert bekken. Det trodde jeg da at alle visste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emaljerte bekken er det dårlig med. Men jeg har et gedigent, spraglete afrikansk emaljert etellerannent (tror de bruker det til gryteretter) som kan passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt frem spaden, men jeg har foreløpig vært opptatt med å klippe ned stygge Tromsøpalmer både i grøftekanten utenfor gjerdet og på feltet der staudene skal få danne en vakker øy i plenen med tiden. Etterpå har jeg sprayet stengelen som sto igjen etter dusteTromsøpalmen med Roundup.

Når Tromsøpalmen kommer med nye blader (den gir seg nemlig ikke så lett ;)) venter du litt til den er i god vekst. Så pensler du bladene med litt ublandet Roundup en dag det ikke er ventet regn. La bladene stå til de har visnet helt ned, og pensle eventuelt på nytt på blader som kommer opp. Rouncup virker nemlig ved at det trekker inn gjennom bladverk i vekst, så det har overhode ingen hensikt å ha det på den lille stubben som står igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da ser det ut som du kan lage en jente julestrømpe likevel ;) Men jeg tror ikke jeg tør å stole helt på det før vi har vært på 3D ultralyd i august ;)

Håper du har det fint, og nyter sommeren.

Enig med deg, jeg er også veldig glad i tordenvær. Spesielt når du virkelig ser lynene flerre himmelen, utrolig fasinerende.

Ha en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da ser det ut som du kan lage en jente julestrømpe likevel ;) Men jeg tror ikke jeg tør å stole helt på det før vi har vært på 3D ultralyd i august ;)

Håper du har det fint, og nyter sommeren.

Enig med deg, jeg er også veldig glad i tordenvær. Spesielt når du virkelig ser lynene flerre himmelen, utrolig fasinerende.

Ha en fin dag :hug:

:hoppe: Jentestrømpe!! Jeg har såå mange fine motiver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du ferierer i det skjønne hvite huset, og får dagene til å gå med HAGING (flott ord!) ...

Selv er jeg snart klar for fagbrev i snekring... :)

Edit: Skrivefeil, treffer ikke tastene så seint på kvelden.... :lol:

Endret av mummi53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jentestrømpe!! Jeg har såå mange fine motiver. :)

:bolledeig: Jeg vil helst ha det dobbeltsjekket først da, siden dette i tilfelle blir første jenta på over 30 år i Kjæres familie. Men jammen så det sånn ut ;)

Gleder meg til å se resultatet :hoppe:

Lillegutt sin er i hvertfall kjempefin og jeg gleder meg til å henge den opp i desember :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg har ikke bedrevet haging eller vært i det nydelige, hvite huset mitt i det siste. :) Jeg har vært i mine forfedres dal, vært på slektsstevne, gjemt hemmelig amerikagjest og vært fotograferende vitne til hans gjenforening med en lykkelig ektefelle. Også har jeg feiret at pappaen min har blitt en ganske gammel mann. :hjerte: Nå er jeg hjemme i huset mitt helt alene. I morgen skal jeg være sammen med verdens hyggeligste og søteste amerikagjester. Også må jeg til tannlegen. :tannverk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tannverk: har fått antibiotika og smertestillende. Er skikkelig lei av dustetenner. :sur:

Men snart skal jeg på tur! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme igjen etter å ha kjørt mer enn 1000 km på to dager. :) Gjestene var overstadig begeistret for vakker natur. :tannverk: er mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 mil er mye på to dager, og attpåtil med :tannverk: Godt at gjestene synes det var supert "all the way". Håper dere fikk kost dere litt innimellom regnet i byen vår.:)

Kos deg med Haging og den hvite vakre sommeridyllen din videre. Og god bedring med ikkesamarbeidsvillige tenner.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kaffen, Shaun! Jeg har tatt litt ferie fra nettet, men er innom innimellom! :)

I dag har vi supert vær med :sol: - ergo kan jeg ikke være på nett, akkurat. Sommeren kommer i små, tilmålte posjoner i år, og må derfor nytes maksimalt. :baderingsmiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...