Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Med sånne champagneflasker med håndleddsrem. Og kjøleelement. :sjarmor:

Selvsagt. :nigo:

Håndleddsremmen er helt essensiell. Man vil vel ikke akkurat miste småflaskene i do, heller. :sjokk:

Den ene utedokurven min er forresten en gammel, dansk sykkelkurv - en slik som man henger på styret og har grønnsakene stikkende dekorativt opp av når man sykler. Altså slik hyggelig dansk sykling, men høyt styre, sittende opprett, gjerne med flagrende sommerkjole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håndleddsremmen er helt essensiell. Man vil vel ikke akkurat miste småflaskene i do, heller. :sjokk:

Den ene utedokurven min er forresten en gammel, dansk sykkelkurv - en slik som man henger på styret og har grønnsakene stikkende dekorativt opp av når man sykler. Altså slik hyggelig dansk sykling, men høyt styre, sittende opprett, gjerne med flagrende sommerkjole på.

:fnise:

Og :hjerte: til sykkelkurv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

Det høres ut som en flott dokurv. :jepp: Og jeg ser for meg syklingen i flagrende gevanter, men jeg vil heller ha piknikmat enn bare grønnsaker i kurven. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne skrevet side opp og ned om hva jeg ville hatt i en sånn sykkelkurv. :sjarmor:

Men ikke hvis den står på do, altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. :nigo:

*plystrer brelettsangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
Jeg kunne skrevet side opp og ned om hva jeg ville hatt i en sånn sykkelkurv. :sjarmor:

Men ikke hvis den står på do, altså. :fnise:

:hoho: Sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører jeg snakk om utedasskurver? Jeg trenger flere tips! :nigo:

Det er vanskelig, det der. Har man utedassbryllup så kan jeg liksom ikke forestille meg at neglelakk-mot-raknede-strømper er det mest vesentlige, lizzm. :lur: Hva med en neverlur? Slik at man kan underholde seg selv og andre - evt. lokke dyrene/gjestene/brura tilbake til setra? Og hva med en tollekniv? Så kan man spikke fine ting mens man utfører sitt ærend.

Hm... :klø: Tom for rustikke dokurvideer, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:fnise: Er det nå jeg skal bli genuint intrisert og vurdere å teste produktet til sommeren?

Jepp. Faren min er selvutnevnt utedoekspert, fordi moren min stadig truer med at de (han) skal bygge innedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...