Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

:hoho:

Jeg har stavekontroll. Hvis ikke hadde jo dette gått rakt til dundas.

Helt utrolig - jeg så ikke den skrivefeilen, og var faktisk ikke ironisk med lykke til-kommentaren min. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig - jeg så ikke den skrivefeilen, og var faktisk ikke ironisk med lykke til-kommentaren min. :rulle:

:hoho: Jeg var aller mest begeistret for at jeg jo i alle fall hadde klart å stave sportsgymnastikk riktig. Ikke at jeg skriver så mye om det i oppgaven min, men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg var aller mest begeistret for at jeg jo i alle fall hadde klart å stave sportsgymnastikk riktig. Ikke at jeg skriver så mye om det i oppgaven min, men allikevel.

Jeg trodde det var midt i ditt fagfelt? :hoho:

(Ikke at jeg egentlig vet helt hva som er ditt fagfelt, men jeg klarer liksom ikke å se for meg noen skrive en sånn type oppgave om rytmisk sportsgymnastikk. :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kriblefølelsen i magen når jeg leser inne hos deg. Jeg er nok totalt, uforbederlig adrenalinfrik som går best på det tvilsomme drivstoffet som heter "knappe tidsfrister", helst i kombinasjon med "lar seg neppe gjøre". Og en sånn som meg skal formidle dyden å alltid være tidlig ute med oppgavene til studentene? :fnise:

Til gjengjeld har jeg masse entusiasme og humør og interesse for faget. For å skape en viss motvekt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdriftsrapport:

:idesmil::hallo: :hallo: :hallo::sur::bond::idesmil::hallo: :hallo:

....og så KG-pause. Og så er det på'n igjen. :)

Akkurat sånn det skal være, med andre ord. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kriblefølelsen i magen når jeg leser inne hos deg. Jeg er nok totalt, uforbederlig adrenalinfrik som går best på det tvilsomme drivstoffet som heter "knappe tidsfrister", helst i kombinasjon med "lar seg neppe gjøre". Og en sånn som meg skal formidle dyden å alltid være tidlig ute med oppgavene til studentene? :fnise:

Til gjengjeld har jeg masse entusiasme og humør og interesse for faget. For å skape en viss motvekt. :nigo:

Finnes det noen som faktisk er tidlig ute med slike ting, da? Jeg tror jeg har lest et sted at 90% av alle mennesker er mer eller mindre skippertaksmennesker? (Eller er det bare ønsketenkning, kanskje...?)

Jeg er ellers ganske bombesikker på at du er helt rå til å formidle både entusiasme, humør og engasjement, Honesty. Veilederen min er også slik, og det smitter - og da er det virkelig gøy og spennende å være student!

...men nå får det jammen være slutt på Kg-pausen min. :nei: *later som om jeg har selvdisiplin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som er tidlig ute, er de samme som har papirbunker med tellekanter, og duk, stearinlys og fruktkurv på bordet. På kontoret.

Slikt gjør meg skeptisk, og egentlig tror jeg ikke jeg liker slike mennesker. Jeg har det ryddig hjemme, men på kontoret flyter det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jeg. Jeg er så glad for at det finnes andre slike. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Tror dette går veien jeg :duskedame:

Hjelper veldig med entusiastiske veiledere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Slikt gjør meg skeptisk, og egentlig tror jeg ikke jeg liker slike mennesker. Jeg har det ryddig hjemme, men på kontoret flyter det. :sjenert:

Høhø, faktisk gjør det det hos meg også. Tro det den som vil.

Men var det et godt tegn? :sjenert:

:duskedame: for pøbel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høhø, faktisk gjør det det hos meg også. Tro det den som vil.

Men var det et godt tegn? :sjenert:

:duskedame: for pøbel!

Vi kan jo tolke det som et godt tegn? :sjarmor:

Jeg heier også litt på Pøbel, men tror hun egentlig har stålkontroll på alt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom deg på en søndag og legger igjen en oppmuntring til å gå løs på ny uke i morgen. For eksempel :sjokolade: og :kaffekopp: om det kunne falle i smak. Nå er du snart i mål! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...