Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så fært å være sliten når man samtidig er fornøyd! :hoppe:

Travle tider her også, men regner med at det roer seg litt etter påske. Og når man har bedre tider i sikte er det utholdelig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pøbelsara!

Dette er den første KG-dagboken jeg har havnet på, og det gjorde jeg rett og slett fordi jeg er så glad i det Rebecca West-sitatet. Trivelig.

Jeg ser dere diskuterer modereringen på forumet, og har lest deler av Ris og ros-tråden dere omtaler. Må si meg enig i den originale posten og støtteerklæringene der. Jeg skjønte ikke hvem dere siktet til før nå, og må innrømme at jeg ikke har sett noe til fyren (waco?) i det siste.

Jeg er bare innom Kvinneguiden i perioder, og husker at jeg hadde et par dumme diskusjoner med ham rundt juletider eller noe. Utrolig irriterende å diskutere med folk som konstant endrer ordlyden og meningsinnholdet i andres argumenter for å få dem til å passe inn i deres vrangforestillinger (som i dette tilfellet var at kvinner som tør si seg uenig med menn, og det i et så viktig tema som intimbarbering, er stygge "mannehatere". Jeez.).

Vel, det er vel ingen vits i å fortelle det her, det er bare godt å se at andre har reagert på fyren. Uansett, artig å lese dagbok. Jeg tror jeg kommer til å stikke innom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til denne håpløst forsømte dagboken.

Jeg prøver å jobbe, det er derfor jeg ikke skriver her inne. :cry3: Hvor vellykket det er, gjenstår å se. Etter å ha holdt på med denne oppgaveskrivingen i mange måneder, vet jeg jo at det går opp og ned med effektiviteten. men tiden tikker ubønnhørlig mot starten av juni, så snart må jeg komme igang med innspurten...

Dagens champis er nok engang I borboni. Jeg bare liker den SÅ godt, og i dag skal jeg kjøpe inn litt diverse salami, skinke, ost og så skal jeg lage en god, smakfull salat - kanskje en Tabuleh-variant, og litt tzatziki - også skal vi kose oss med det ikveld.

@Visiter: Velkommen hit! Jeg liker også det Rebecca West-sitatet veldig godt. Noen ganger tror at signaturen min hisser opp og irriterer enkelte her inne mye mer enn noe av det jeg kan få meg til å skrive. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pøbelsara

Innom for å ønske deg en god og avslappende helg. Skjønner godt at du er sliten sånn som du står på. Kos deg skikkelig i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for en hyggelig ettermiddag. Du var virkelig så nydelig som jeg hadde trodd :)

Det er hun! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Juni er ikke lenge til nei... Ser det på lillegutt, ikke lenge igjen til han er 1 år og Pøbelprinsessen er 7. Det året har gått fort.

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tusen takk for en hyggelig ettermiddag. Du var virkelig så nydelig som jeg hadde trodd :)

:klemmer: Takk. Du også!

Hun er virkelig den høyeste og flotteste dama i mils omkrets, dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hun! :Nikke:

Signeres. :Nikke:

Jeg er også enig! :Nikke:

Jeg også! :)

:flau:

Dere, ass!!!

:klemmer:

:kyss2:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Juni er ikke lenge til nei... Ser det på lillegutt, ikke lenge igjen til han er 1 år og Pøbelprinsessen er 7. Det året har gått fort.

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Huff, ja! Hver gang jeg ser tickeren din, tenker jeg på at jeg må ha ferdig oppgaven min omtrent på den tiden de søte små har bursdag. Jeg gruer meg vekdig til tiden før, og gleder meg veldig til tiden etterpå....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...