Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo: Men når ble champagne ulovlig? Annet enn for sånne som meg? :tristbla: Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orakelet i pøbelheimen er høy på livet OG champis. :nigo:

Ingen illegale substanser her, nei.

Igår var jeg ganske flink fordi jeg

1) bedrev intens analyse av materialet mitt i timevis. Heldigvis for markeringstusj i forskjellige farger. Jeg hadde en teori-(eller mangel-påteori-)krise underveis, men spolte tilbake og husket hva som ble sagt under veiledning på onsdag, og slapp derfor å sende ut desperate rop om hjelp til kaklehønene.

2) Jeg trente en svett halvtime på spinningsykkelen min, og etter det gjorde jeg styrkeøvelse, før jeg brukte LAAANG tid på strekk og tøy og flex og slapp-av-øvelser.

3) Jeg fant noen rotgrønnsaker (en gedigen søtpotet og tre skorsonerøtter) som måtte brukes opp, og kokte suppe av dem og kyllingkraft fra fryseren. Etter å ha kokt lenge sammen med litt indiskinspirerte krydder, kjørte jeg suppen til pure, og spiste den med en skje matjogurt. Kjempegodt, og veldig sunt.

At jeg også (som vanlig) brukte alt for mye tid på KG, og i tillegg surfet rundt på eBay i timevis, på leting etter det perfekte antrekk til vårbryllup i nabolandet, snakker vi ikke høyt om.

Og nå er det freddan!! :strix:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
Jeg minner på ny om at selveste Oraklet i Delfi gikk på illegale substanser....

Ja, og Pøbelsara går på champagne. :perebrus:

Dette fikk meg til å tenke på studietiden, Orakelveggen og de mange diskusjonene om orakler.

Faerie, har dere barnebursdag neste uke? Man kan nesten trenge alkohol på forhånd når man skal gjennomføre slike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Hva er det du analyserer da, pøbel?

(Når vet man at man er for mye på KG? Når man har TV2 som bakgrunnsstøy, og de snakker om pøbler og drop-outs, og det første man tenker da er PØBELSARA :dåne: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk å lese om dagen din, pøblis! :tommelsmil:

Og suppen hørtes ut som en perfekt prikk over i'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Når vet man at man er for mye på KG? Når man har TV2 som bakgrunnsstøy, og de snakker om pøbler og drop-outs, og det første man tenker da er PØBELSARA :dåne: )

:fnise:

Jeg analyserer data som jeg har samlet. Jeg skriver masteroppgave. :)

Så fantastisk å lese om dagen din, pøblis! :tommelsmil:

Og suppen hørtes ut som en perfekt prikk over i'en.

:Nikke: Det var en fin dag. :) Jeg må slutte å :slår: meg selv for alt det jeg IKKE gjør.

Og suppen var kjempegod! :spise: I dag blir det andeconfitt med linser og noe annet som jeg ikke har bestemt ennå.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
:fnise:

Jeg analyserer data som jeg har samlet. Jeg skriver masteroppgave. :)

:fnise: OK. Prøvde å fiske etter litt mer detaljer, men jeg får slå meg til ro med innsamlet data-svar. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: OK. Prøvde å fiske etter litt mer detaljer, men jeg får slå meg til ro med innsamlet data-svar. :ler:

Jeg sender deg en PM! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pøbelsara

Ja du må slutte å plage deg selv med alt du ikke gjør. Du gjør jo myyye. Døgnet har bare 24 timer for deg også vett du :)

Og jeg har sagt det før, og sier det igjen: Du er superflink :tommelsmil: Kjempeimponert over deg :smilyblomst:

Ha en fin helg Pøbelsara :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pøbelsara

Ja du må slutte å plage deg selv med alt du ikke gjør. Du gjør jo myyye. Døgnet har bare 24 timer for deg også vett du :)

Og jeg har sagt det før, og sier det igjen: Du er superflink :tommelsmil: Kjempeimponert over deg :smilyblomst:

Ha en fin helg Pøbelsara :klem:

Takk, Ulva! :rødme: Jeg er så glad for at jeg har så mange herlige jenter som heier på meg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel

Jeg har ikke fått med meg at du mener du gjør lite, men hvis gårdagens liste er nogenlunde representativ for dagene dine, så ser det ikke ut som du har så mye å klage over, Pøbel! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Skravla har vært der. Men hun er uten nett til søndag kveld. Hun svarer sikkert på det da.

:nigo: Men når ble champagne ulovlig? Annet enn for sånne som meg? :tristbla:

Hvis det er noen trøst, så er det ulovlig for sånne som meg også. :troest:

Min erfaring er vel at man kanskje bør kutte ned på KG når man leser Skravla istedet for Skavland i tv-programmet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ludovie
God fredag, Pøbelsara. Hva er kveldens drikke? :)

Det lurer jeg på også! :hoppe:

Kan du ikke begynne å legge det ut her hver fredag, til inspirasjon for oss andre?

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det I borboni. Kun det beste er godt nok, og fordi jeg fortjener det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Kan du ikke begynne å legge det ut her hver fredag, til inspirasjon for oss andre?

God helg! :)

Enig! På bakgrunn av tittelen er du nesten programforpliktet.

Vi har forresten en eller to flasker I Borboni igjen etter bestillingsraidet mitt. Det får bli lørdagschampis på oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...