Gjest Elastica Skrevet 11. mars 2009 #5381 Del Skrevet 11. mars 2009 Neste gang du er i Oslo? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5382 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja! Når kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. mars 2009 #5383 Del Skrevet 11. mars 2009 Når kommer du? Aner ikke. Kanskje jeg burde hive meg på datoen visse andre er i Oslo? Problemet er veldig travle tider på jobb om litt. Mulig jeg bør vente til juni. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #5384 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5385 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal snart Det er jo sant! Vil du spise lunsj i Operafoajeen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #5386 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er jo sant! Vil du spise lunsj i Operafoajeen? Tror jeg holder meg unna utespising en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5387 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror jeg holder meg unna utespising en stund Jammen - skal du ha med deg nistemat for tre dager? Det blir mye mat, det. Du må gjerne komme å spise hos meg, forrestenn, men da må jeg ha utførlige instrukser om hva som må fjernes fra hvor først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #5388 Del Skrevet 11. mars 2009 Jammen - skal du ha med deg nistemat for tre dager? Det blir mye mat, det. Du må gjerne komme å spise hos meg, forrestenn, men da må jeg ha utførlige instrukser om hva som må fjernes fra hvor først.... Jeg er i dialog med gutta om hvordan dette skal løses ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 #5389 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er i dialog med gutta om hvordan dette skal løses ennå. Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der? Jeg vet om en restaurant på Løkka som ikke har noe i nærheten av fisk på menyen, forresten. To, når jeg tenker meg om. Kanskje flere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #5390 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der? Jeg vet om en restaurant på Løkka som ikke har noe i nærheten av fisk på menyen, forresten. To, når jeg tenker meg om. Kanskje flere også. Fantastisk. Send meg navn når du får tid og ork Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 #5391 Del Skrevet 11. mars 2009 Fantastisk. Send meg navn når du får tid og ork Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #5392 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei, Pøbelsara, nå har jeg lest alle 270 sidene, det tok litt tid, men nå er jeg omsider oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #5393 Del Skrevet 12. mars 2009 (Nei, det var selvfølgelig ikke sant.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5394 Del Skrevet 12. mars 2009 (Nei, det var selvfølgelig ikke sant.) Men velkommen uansett. Det er stort sett fjas og tøys og klaging (fra meg på alt jeg ikke får gjort) og hyggelige oppmuntringsmeldinger (fra andre) her inne. Sånn - 270 sider sammenfattet med to setninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 12. mars 2009 #5395 Del Skrevet 12. mars 2009 Men velkommen uansett. Det er stort sett fjas og tøys og klaging (fra meg på alt jeg ikke får gjort) og hyggelige oppmuntringsmeldinger (fra andre) her inne. Sånn - 270 sider sammenfattet med to setninger. Du glemte at her er relativt mye Chamagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #5396 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var ordet champagne som lokket meg inn. Jeg har en flaske spart til neste uke, men er det uanstendig å drikke en hl flaske champagne midt i uka? Bør den spares til f.eks. fredag? Jeg antar du kan komme med mange innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #5397 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg kan forresten neppe hjelpe til med oppmuntringsmeldinger, men fjas og klaging kan jeg bidra med, hvis jeg får lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5398 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var ordet champagne som lokket meg inn. Jeg har en flaske spart til neste uke, men er det uanstendig å drikke en hl flaske champagne midt i uka? Bør den spares til f.eks. fredag? Jeg antar du kan komme med mange innspill. Standardsvaret er at champis går til alt - og passer på et hvert tidspunkt! valgfritt, altså. Bortsett fra at det er obligatorisk på fredager, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #5399 Del Skrevet 12. mars 2009 For et genilalt svar. Akkurat det svaret jeg ville ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5400 Del Skrevet 12. mars 2009 For et genilalt svar. Akkurat det svaret jeg ville ha. Jeg vet. Moren min kaller meg for orakelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå