Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elastica
:strix: Når kommer du?

Aner ikke. :fnise: Kanskje jeg burde hive meg på datoen visse andre er i Oslo?

Problemet er veldig travle tider på jobb om litt. Mulig jeg bør vente til juni. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart :hoppe:

Det er jo sant! :hoppe: Vil du spise lunsj i Operafoajeen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg holder meg unna utespising en stund :filer:

Jammen - skal du ha med deg nistemat for tre dager? Det blir mye mat, det. Du må gjerne komme å spise hos meg, forrestenn, men da må jeg ha utførlige instrukser om hva som må fjernes fra hvor først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jammen - skal du ha med deg nistemat for tre dager? Det blir mye mat, det. Du må gjerne komme å spise hos meg, forrestenn, men da må jeg ha utførlige instrukser om hva som må fjernes fra hvor først....

Jeg er i dialog med gutta om hvordan dette skal løses ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dialog med gutta om hvordan dette skal løses ennå.

Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der?

Jeg vet om en restaurant på Løkka som ikke har noe i nærheten av fisk på menyen, forresten. To, når jeg tenker meg om. Kanskje flere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Hva med den frisksporten som Hellstrøm ordnet opp med? Noen som har vært der?

Jeg vet om en restaurant på Løkka som ikke har noe i nærheten av fisk på menyen, forresten. To, når jeg tenker meg om. Kanskje flere også.

Fantastisk. Send meg navn når du får tid og ork :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Nei, det var selvfølgelig ikke sant.)

:fnise:

Men velkommen uansett. :) Det er stort sett fjas og tøys og klaging (fra meg på alt jeg ikke får gjort) og hyggelige oppmuntringsmeldinger (fra andre) her inne. Sånn - 270 sider sammenfattet med to setninger. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
:fnise:

Men velkommen uansett. :) Det er stort sett fjas og tøys og klaging (fra meg på alt jeg ikke får gjort) og hyggelige oppmuntringsmeldinger (fra andre) her inne. Sånn - 270 sider sammenfattet med to setninger. :nigo:

Du glemte at her er relativt mye Chamagne :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Det var ordet champagne som lokket meg inn. Jeg har en flaske spart til neste uke, men er det uanstendig å drikke en hl flaske champagne midt i uka? Bør den spares til f.eks. fredag? Jeg antar du kan komme med mange innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Krynkel

Jeg kan forresten neppe hjelpe til med oppmuntringsmeldinger, men fjas og klaging kan jeg bidra med, hvis jeg får lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ordet champagne som lokket meg inn. Jeg har en flaske spart til neste uke, men er det uanstendig å drikke en hl flaske champagne midt i uka? Bør den spares til f.eks. fredag? Jeg antar du kan komme med mange innspill.

Standardsvaret er at champis går til alt - og passer på et hvert tidspunkt! :hoppe: valgfritt, altså. Bortsett fra at det er obligatorisk på fredager, da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et genilalt svar. Akkurat det svaret jeg ville ha. :sjarmor:

Jeg vet. :nigo: Moren min kaller meg for orakelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...