Sauen Shaun Skrevet 10. mars 2009 #5361 Del Skrevet 10. mars 2009 Gled deg til konserten i kveld. Jeg har jo vært i operaen, og det var bare helt fantastisk. Det var vel tidenes overraskelse fra Skravla og Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. mars 2009 #5362 Del Skrevet 10. mars 2009 Operaheldige pøbelsara. Den som kunne ha vært der! Ikke for det, jeg har også vært på konsert i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5363 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Operaheldige pøbelsara. Den som kunne ha vært der! Ikke for det, jeg har også vært på konsert i dag. Åh. Det var helt fantastisk i Operaen i går. Det var utrolig vakkert - et fantastisk orkester, og unge sangere som sang overjordisk vakkert. Og morsom konsert - solistene sparket av seg skoene innimellom, og spaserte barbent rundt på scenen, flørtet med publikum og skapte en herlig dynamikk. De ble møtt med stående ovasjoner og jubelrop - det er gøy når et voksent publikum gir utrrykk for begeistring på en slik måte. Og dessuten har jeg heldigvis kyndige KG-venninner som kan svare på spørsmål om bibelhistorien som dukker opp underveis, via SMS. Snart: Veiledning. Jeg gleder meg, fordi jeg føler meg ganske fortiden. Endret 11. mars 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2009 #5364 Del Skrevet 11. mars 2009 Åh. Det var helt fantastisk i Operaen i går. Det var utrolig vakkert - et fantastisk orkester, og unge sangere som sang overjordisk vakkert. Og morsom konsert - solistene sparket av seg skoene innimellom, og spaserte barbent rundt på scenen, flørtet med publikum og skapte en herlig dynamikk. De ble møtt med stående ovasjoner og jubelrop - det er gøy når et voksent publikum gir utrrykk for begeistring på en slik måte. Og dessuten har jeg heldigvis kyndige KG-venninner som kan svare på spørsmål om bibelhistorien som dukker opp underveis, via SMS. Snart: Veiledning. Jeg gleder meg, fordi jeg føler meg ganske fortiden. Jeg håper denne sms'ingen foregikk i pausen...... hvis ikke får PS aldri være meg meg i operaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5365 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg håper denne sms'ingen foregikk i pausen...... hvis ikke får PS aldri være meg meg i operaen. Selvsagt! Man har da manerer! Utdrag fra Carissinis oratiorium om Jefta var siste punkt på programmet før pause, og da den av oss som burde ha greie på slikt, ikke visste hvem Jefta var, måtte vi jo finne ut av det. Og selvsagt fikk vi utfyllende svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2009 #5366 Del Skrevet 11. mars 2009 Selvsagt! Man har da manerer! Utdrag fra Carissinis oratiorium om Jefta var siste punkt på programmet før pause, og da den av oss som burde ha greie på slikt, ikke visste hvem Jefta var, måtte vi jo finne ut av det. Og selvsagt fikk vi utfyllende svar. Hadde ingen tvil om dine manerer. Og jeg vet at du ikke ville ødelegge en sånn opplevelse hverken for deg selv eller andre med sms. Men på den annen side... sist jeg var i operaen så ringte det en mobiltelefon, som etter litt tid ble stoppet men ikke slått av - så det tikket inn en melding også. Jeg kan fort bli voldelig av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2009 #5367 Del Skrevet 11. mars 2009 Og jeg er behørig "grønn" og missunnelig over gårsdagen. Men jeg må begrense min kulturelle aktivitet og har bestemt at 1 gang i uken (i gjennomsnitt) får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5368 Del Skrevet 11. mars 2009 Og jeg er behørig "grønn" og missunnelig over gårsdagen. Men jeg må begrense min kulturelle aktivitet og har bestemt at 1 gang i uken (i gjennomsnitt) får holde. Jeg synes du har et fantastisk høyt kulturelt aktivitetsnivå, Skravla! Og den konserten var virkelig noe å misunne alle oss som var der. :rødme: Når jeg blir rik, skal jeg reise rundt i verden og nyte tidligmusikkfremførelser. (Og drikke champagne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mars 2009 #5369 Del Skrevet 11. mars 2009 Den der turnéen blir jeg også med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2009 #5370 Del Skrevet 11. mars 2009 Den turneen melder jeg meg på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2009 #5371 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg synes du har et fantastisk høyt kulturelt aktivitetsnivå, Skravla! Og den konserten var virkelig noe å misunne alle oss som var der. :rødme: Når jeg blir rik, skal jeg reise rundt i verden og nyte tidligmusikkfremførelser. (Og drikke champagne.) Akkurat det er nok lommeboken enig i, men jeg elsker teater, opera og konserter og prioriterer dette fremfor andre ting. Men listen over aktiviteter øker kjapt ja. Er litt moro å ha oversikt over hva man har vært på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mars 2009 #5372 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vil også være med på den turneen. Må bare vinne i lotto først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 11. mars 2009 #5373 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vil bare advare om at noe jeg regner med er den lengste PM som er skrevet i KG`s historie ligger i innboksen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5374 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vil bare advare om at noe jeg regner med er den lengste PM som er skrevet i KG`s historie ligger i innboksen din Mottatt og lest! Takk! Du er en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. mars 2009 #5375 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har ikke energi til så mye mer, siden jeg fortsatt sliter med hodepinen fra helvete, og siden telefonen måtte ringe akkurat idet jeg holdt på å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2009 #5376 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har ikke energi til så mye mer, siden jeg fortsatt sliter med hodepinen fra helvete, og siden telefonen måtte ringe akkurat idet jeg holdt på å sovne. Man må alltid skru av lyden på telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mars 2009 #5377 Del Skrevet 11. mars 2009 Hørtes ut som en fantastisk opplevelse Håper veiledningen gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. mars 2009 #5378 Del Skrevet 11. mars 2009 Den der turnéen blir jeg også med på. Jeg kan også gjerne tenke meg det. Jeg føler meg nemlig litt understimulert på denslags kulturelle aktiviteter. Lokalrevy gjør liksom ikke susen på samme måte. Desstuen skulle jeg gjerne spist på restauranten i Operaen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mars 2009 #5379 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kan også gjerne tenke meg det. Jeg føler meg nemlig litt understimulert på denslags kulturelle aktiviteter. Lokalrevy gjør liksom ikke susen på samme måte. Desstuen skulle jeg gjerne spist på restauranten i Operaen også. Neste gang du er i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 11. mars 2009 #5380 Del Skrevet 11. mars 2009 Det hele hørtes ut som en fantastisk kveld, pøbelsara - fra ende til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå