Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

Hei Pøbelsara :)

Leste at det skulle :snø: mer hos dere :troest: Her sår vi i drivhuset, klosterklokker og snøklokker har blomstret lenge, tulipanene stikker opp av jorda og gresst er grønt. Rart å tenke på at det er samme landet.

Får håpe det snart er slutt på snøværet hos dere også og at våren snart gjør sitt inntog der øst.

Ha en fin lørdag Pøbelsara :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder solidarisk at her skal det jobbes fag i helgen også. Jeg hadde planlagt fri og ski, men været frister ikke.

Foreløpig har vi ryddet i klær til den store gullmedaljen i dag. Harrytur var planlagt, men utgikk pga. været. Etterpå skal jeg lese. Og lage mat. OG lese litt til.

:sol: Jeg skal drive dank i dag, hvis jeg klarer (det skjer sjelden). Kjøpesenter med svigermor, deretter handling, hjem, matlaging, bøker, kanskje en runde med moppen oppe.... :lur:

Det er strålende solskinn her, og jeg har (riktignok under tvang) startet dagen med 45 minutter ute med Dyret.

Honesty - du trenger selvhypnoseprogram for avspenning. :kose: Og ett til hunden. :Hehe:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Pøbelsara

Så herlig du har det med klesrydding i dag, må være en frydefull avkobling fra studiene. :nigo:

Ha en fin lørdag. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, misunnelig på konsert med Les Arts Florissants! :hjerter_rundt:

Ellers skal jeg også sløve i helgen, var planen (muligens med unntak av litt nattjobbing :sjenert:).

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh- det høres flott ut! Jeg skal i operaen på tirsdag, og gleder meg veldig! Jeg elsker barokkmusikk, og programmet er jo helt innertier. :rødme:

Å, for en konsert! Der skulle jeg virkelig ha vært....

Og jeg bare elsker navnene på ensemblene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pøbelsara :)

Leste at det skulle :snø: mer hos dere :troest: Her sår vi i drivhuset, klosterklokker og snøklokker har blomstret lenge, tulipanene stikker opp av jorda og gresst er grønt. Rart å tenke på at det er samme landet.

Får håpe det snart er slutt på snøværet hos dere også og at våren snart gjør sitt inntog der øst.

Ha en fin lørdag Pøbelsara :klem1:

Du vet jo hvor misunnelig jeg er på både været, drivhuset og hagen din, Ulva. Eller altså ikke misunnelig i den forstand at jeg ikke unner deg den - men i betydning av at slik vil jeg også ha!!

Ha en fin lørdag du også. :klem:

:hallo: Pøbelsara

Så herlig du har det med klesrydding i dag, må være en frydefull avkobling fra studiene. :nigo:

Ha en fin lørdag. :hug:

Jeg tenkte nok at du ville likt lørdagsaktiviteten vår, ja, Mariposa. :lur: Heldigvis har det aldri vært så rotete her som hos dem som var på fakta på laurdag forrige uke - men strøkent er det ikke alltid/noen gang. Men nå er det orden i klesskapene, i hvert fall. (...men dessverre en trommel full av tøy som skal brettes og legges på plass - og en vaskemaskin full av klær som vil inn i trommelen. Det tar aldri slutt. :(

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med ryddige skap! Jeg sliter fremdeles med å komme ovenpå etter de siste ukenes bravader, og har mye å ta igjen. Nå skal jeg legge sammen to fulle IKEA-poser med klær, og få alt på plass i skuffer og skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, misunnelig på konsert med Les Arts Florissants! :hjerter_rundt:

Ellers skal jeg også sløve i helgen, var planen (muligens med unntak av litt nattjobbing :sjenert:).

Kos deg!

Å, for en konsert! Der skulle jeg virkelig ha vært....

Og jeg bare elsker navnene på ensemblene.......

Ja, jeg gleder meg - jeg har ikke vært i den nye operaen heller, så det blir en opplevelse.

Jeg må bare huske på å ta med lommetørkle - jeg griner av denne type musikk, fordi jeg synes det er så vakkert. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg - jeg har ikke vært i den nye operaen heller, så det blir en opplevelse.

Jeg må bare huske på å ta med lommetørkle - jeg griner av denne type musikk, fordi jeg synes det er så vakkert. :lillesky:

Jeg leste "lommelerke". :sjenert: Hva sier det om meg?

Jeg har forresten også ustyrtelig lyst til å gå i operaen. :)

Ja, og Purcell er vidunderlig. :strix:

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med operabesøk. Kos deg massevis. Sterk musikk rører ofte følelsene i meg også. Og jeg kan også gråte litt under applausen. Så jeg har alltid lommetørkle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten også ustyrtelig lyst til å gå i operaen. :)

Du kan jo sjekke om det er noe ledig den helgen du er i sentrale østlands-strøk. Finnes av og til enkeltseter ledig, om man ikke er avhengig av å kjenne de som sitter ved siden av seg.

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin sang!

Fikk denne kantaten med Bernarda Fink forrige helg, men den ligger ikke på youtube, dessverre.

En annen komponist jeg er glad i er Caldara. Har noe veldig fin julemusikk av ham. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen komponist jeg er glad i er Caldara. Har noe veldig fin julemusikk av ham. :hjerte:

Jeg også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...