Gjest nextlife Skrevet 3. mars 2009 #5321 Del Skrevet 3. mars 2009 for vond nakke og annet tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2009 #5322 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. mars 2009 #5323 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. mars 2009 #5324 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal hilse fra fagfellen din og si at det var så hyggelig ha deg til bords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. mars 2009 #5325 Del Skrevet 3. mars 2009 Er du helt fordypet i studiene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5326 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei, alle sammen! Jeg har tilbragt de siste dagene med å kjempe mot vindmøller, - skrivesperre og - selvbebreidelser for manglende progresjon i forhold til en dead-line som nærmer seg med stormskritt. Men jeg jobber nå - og det går fremover. Og dessuten har jeg oppdaget at jeg faktisk er kommet et godt stykke på vei. til meg selv. Slik det ser ut nå, klarer jeg i alle fall nesten å overholde dead-line. Takk til alle som holder dagboken i live når jeg bedriver vindmøllekamp og selvtukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. mars 2009 #5327 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg setter fra meg noen sjokoladecroissanter (de var veldig gode *rap*), litt kaffe latte og ferskpresset jordbær og appelsinjuice. Det fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2009 #5328 Del Skrevet 5. mars 2009 Hey, du kommer i havn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. mars 2009 #5329 Del Skrevet 5. mars 2009 Så flink og KG-disiplinert du er pøbel! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5330 Del Skrevet 5. mars 2009 Så flink og KG-disiplinert du er pøbel! :duskedame: Hm. Nå har jeg valget mellom å sole meg i glansen, eller være ærlig... Jeg har skrevet. Men ikke så mye som jeg skulle ønske. Jeg blir nok ferdig snart. Også har jeg vært en tur på mammutsalg, og kjøpt både kokebøker, en praktbok med bilder fra verdensrommet som pøbelprinsessen og jeg skal kose oss med, og en haug gaver til forestående barnebursdager. Og etter bokhandelen så stakk jeg innom en av mine yndlingsbutikker - de har både en lekker interiøravdeling, parfymeri, sko, lekre klær og Mulberryvesker. Fine butikken! :rødme: Og i dag hadde de besøk av Patrik make-up-artist for Chanel. Helt homo, svensk og veldig flink. Velkledd var han også, med kul dress og blanke, spisse lakksko. Og diskret sminket selvsagt. Han huket tak i slitne, usminkede meg, og la fuktighetsmaske først, og dagligsminke etterpå. Skikkelig kult - og skikkelig deilig på en grå og trist dag. Og siden jeg har skrevet mer eller mindre sammenhengende fra 07.00 i dag, så var det både herlig og litt påkrevet. Jeg så ut som folk etterpå, og det gjorde jeg ikke før. Men nå: Skrive mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 5. mars 2009 #5331 Del Skrevet 5. mars 2009 Det høres aldeles fantastisk herlig ut. Og veldig velfortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mars 2009 #5332 Del Skrevet 6. mars 2009 Godt at du ble skjemt litt bort. Det fortjener du. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mars 2009 #5333 Del Skrevet 6. mars 2009 Homo makeupartister er festlige. Jeg ble hudanalysert av en svenske på Glasmagasinet for noen uker siden. Rasende morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 6. mars 2009 #5334 Del Skrevet 6. mars 2009 Homo makeupartister er festlige. Jeg ble hudanalysert av en svenske på Glasmagasinet for noen uker siden. Rasende morsomt. Var han fra Lancôme? Det er ikke lenge siden jeg og eldstejenta var innom et parymeri og traff på en av arten. I tillegg til hudanalyse hadde han "jätteläkra presenter om man köper två av våra produkter". Vi gikk derfra med 3 "presenter" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 7. mars 2009 #5335 Del Skrevet 7. mars 2009 God morgen Håper du tar deg en velfortjent fridag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5336 Del Skrevet 7. mars 2009 Fridag, ja... Her må ryddes og vaskes og ordnes og fikses. Og handles. Men jeg skal ikke skrive i dag. Men får jeg inspirasjonen, så skal jeg lese litt. Enten kokebøker eller faglitteratur. Ha en fin lørdag, alle sammen! Her :snø: forresten. Skal det aldri ta slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mars 2009 #5337 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg melder solidarisk at her skal det jobbes fag i helgen også. Jeg hadde planlagt fri og ski, men været frister ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. mars 2009 #5338 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal drive dank i dag, hvis jeg klarer (det skjer sjelden). Kjøpesenter med svigermor, deretter handling, hjem, matlaging, bøker, kanskje en runde med moppen oppe.... Det er strålende solskinn her, og jeg har (riktignok under tvang) startet dagen med 45 minutter ute med Dyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mars 2009 #5339 Del Skrevet 7. mars 2009 :snø: er kjipt. Jeg er så klar for vår og snøfritt Oslo nå. I dag skal jeg først på Operabrunch på teaterkjelleren og så på Operakino på Gimle. En dag i operaens tegn med andre ord. Operabrunch er primært operettemusikk i dag og på Gimle er det direkte overføring fra The Metropolitan i New York. I kveld spilles Madama Butterfly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5340 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) :snø: er kjipt. Jeg er så klar for vår og snøfritt Oslo nå. I dag skal jeg først på Operabrunch på teaterkjelleren og så på Operakino på Gimle. En dag i operaens tegn med andre ord. Operabrunch er primært operettemusikk i dag og på Gimle er det direkte overføring fra The Metropolitan i New York. I kveld spilles Madama Butterfly. Åh- det høres flott ut! Jeg skal i operaen på tirsdag, og gleder meg veldig! Jeg elsker barokkmusikk, og programmet er jo helt innertier. :rødme: Endret 7. mars 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå