Malum Skrevet 26. februar 2009 #5301 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Mulig, mulig. Men den wikipedia-indigofargen ser lilla ut. Jeg har også en lilla kjole, men den er mer rosalilla. Er indigo mest blålilla? Altfor demokratisk farge, spør du meg. Indigo er blåfiolett. Druene fikk meg til å tenke på et vers sønnen min lærte av en klassekompis da han var liten: Druer er søte, fioler er blå blomstene er så pene at biene får stå. De var i den alderen... Endret 26. februar 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 26. februar 2009 #5302 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg overser at du introduserte enda en lillafarge (fiolett!) i samtalen og slår bare fast at jeg liker fargen. Og formen. Og dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2009 #5303 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har fått pakke i dag. Men det var veldig mye du hadde puttet i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. februar 2009 #5304 Del Skrevet 28. februar 2009 Pøbelsara, hvor er du??? Jeg gikk for å kjøpe sigaretter i Homansbyen, men så ble du borte. Rosalind er inne på den cocky irske baren på hjørnet. Jag är på mobil forståss. Men vär????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5305 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har fått pakke i dag. Men det var veldig mye du hadde puttet i den. Fordi du fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2009 #5306 Del Skrevet 28. februar 2009 Synes du det? Akkurat nå har jeg det ganske pyton, med altfor krevende hund, og ikke det minste lyst til å gå ut. Men jeg må, hvis jeg noensinne skal få fred. For the record: Han har allerede fått gjort sitt fornødne, så nå er det kun kjedsomhet som driver ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2009 #5307 Del Skrevet 28. februar 2009 Synes du det? Akkurat nå har jeg det ganske pyton, med altfor krevende hund, og ikke det minste lyst til å gå ut. Men jeg må, hvis jeg noensinne skal få fred. For the record: Han har allerede fått gjort sitt fornødne, så nå er det kun kjedsomhet som driver ham. Ut på tur aldri sur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2009 #5308 Del Skrevet 28. februar 2009 Ut på tur aldri sur... Joda, det er jo sant. Men han tvang meg opp før åtte for å gå ut, og nå syter han igjen. Jeg vil ha mannen hjem! (Nok nå). Nei, jeg får ta meg sammen og gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2009 #5309 Del Skrevet 28. februar 2009 Joda, det er jo sant. Men han tvang meg opp før åtte for å gå ut, og nå syter han igjen. Jeg vil ha mannen hjem! (Nok nå). Nei, jeg får ta meg sammen og gå ut. Jeg vet hvordan det er. De bikkjene vil som regel ikke det samme som oss. Har hatt mange tidlige turer i både regn og snø jeg også... Men nå har jeg verken hund eller mann lenger, og kan være så lat jeg bare vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. februar 2009 #5310 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for igår, Pøbelsara. Det var så koselig å endelig treffe deg. Håper formen er levelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5311 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for igår, Pøbelsara. Det var så koselig å endelig treffe deg. Håper formen er levelig! Takk for igår til deg også! Det var så hyggelig! Jeg er glad jeg sjanglet meg hjem når jeg gjorde. Og heldigvis var DP i besittelse av noen hemmelige koder som skaffet oss taxi fra vårt eget nærområde. Heldigvis kunne han veien hjem til meg! En ørliten hodepine har jeg dog. Og så fort jeg finner ut at jeg orker, skal jeg senke meg selv ned i velduftende badevann i håp om at den nakken skal bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. februar 2009 #5312 Del Skrevet 28. februar 2009 Høres ut som om gårdagen var fantastisk Håper nakken blir bedre, har all medfølelse med vanskelig nakke for jeg vet hvordan det kan være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. februar 2009 #5313 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for igår til deg også! Det var så hyggelig! Jeg er glad jeg sjanglet meg hjem når jeg gjorde. Og heldigvis var DP i besittelse av noen hemmelige koder som skaffet oss taxi fra vårt eget nærområde. Heldigvis kunne han veien hjem til meg! En ørliten hodepine har jeg dog. Jeg også. Det ble jo åpenbart veldig sent og veldig vått i går. Godt dere hadde vett til å avslutte i tide! Men det må absolutt gjentas. Og så hadde du så fint antrekk. ...og mannen til Kristin. Han var der, han også. Sammen med OJ. Mannen til Kristin? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 28. februar 2009 #5314 Del Skrevet 28. februar 2009 Bare innom og leser. Edit: Her! For bottom-heavy figure - that's me! Vel, jeg er jo litt heavy i de øvre regioner også.... Og så må jeg kommentere kjolen. Den var veldig fin! Jeg ønsker meg også langermet silkekjole. Og aller helst i akkurat den fargen. Jeg kan tenke meg at det er anvendelig kjole som kan passe i mange sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5315 Del Skrevet 28. februar 2009 Høres ut som om gårdagen var fantastisk Håper nakken blir bedre, har all medfølelse med vanskelig nakke for jeg vet hvordan det kan være! Den er helt håpløs. Jeg og de andre kaklehønene ble igår enige om at jeg må gå til legen minog forlange noe skikkelig dop. Alternativet er operasjon, men jeg vet ikke hvor lysten jeg er på at noen skal skjære i nakken min... Jeg også. Det ble jo åpenbart veldig sent og veldig vått i går. Godt dere hadde vett til å avslutte i tide! Men det må absolutt gjentas. Og så hadde du så fint antrekk. Mannen til Kristin? :klø: Takk - og i like måte, Rosalind. Fantastiske vintagesko og nydelig kjole. Så du ikke mannen til finansministeren sammen med OJ? Bare innom og leser. Og så må jeg kommentere kjolen. Den var veldig fin! Jeg ønsker meg også langermet silkekjole. Og aller helst i akkurat den fargen. Jeg kan tenke meg at det er anvendelig kjole som kan passe i mange sammenhenger. Hei Vera! Jeg har sett den kjolen IRL, og den er bare helt lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. februar 2009 #5316 Del Skrevet 28. februar 2009 Den er helt håpløs. Jeg og de andre kaklehønene ble igår enige om at jeg må gå til legen minog forlange noe skikkelig dop. Alternativet er operasjon, men jeg vet ikke hvor lysten jeg er på at noen skal skjære i nakken min... Takk - og i like måte, Rosalind. Fantastiske vintagesko og nydelig kjole. Anbefaler å holde den gående med dop og kiro framover mot innspurten. Takk for igår, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2009 #5317 Del Skrevet 28. februar 2009 Håper du blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 28. februar 2009 #5318 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har også en kranglete nakke, Pøbelsara, som har forårsaket stive fingre/hender med veksling mellom brennende og stikkende smerter. Tilfeldigvis dumpet jeg borti en healer i uka som var - en nesten snuskete gammel gubbe. De jeg var sammen med hadde moro av å sende meg inn til han. Jeg var litt ambivalent, men lot meg presse til å gå inn. Og nå har jeg problemer med å forklare at hendene mine ikke brenner og stikker lenger. Men stive og hovne er de... kan jeg si "heldigvis" ? Håper nakken din blir bedre - kanskje du har noen som kan gi deg litt massasje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 1. mars 2009 #5319 Del Skrevet 1. mars 2009 Så du ikke mannen til finansministeren sammen med OJ? Nope. Var vel for opptatt av å hviske () dere at OJ gikk forbi. Og så han bokormen, da. Visste ikke at de var omgangsvenner. Håper nakken er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. mars 2009 #5320 Del Skrevet 2. mars 2009 Uff, håper nakken din snart blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå