Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Betyr det at det ikke blir dokurver i LilleMy's bryllup? :lur:

---------------------------------------------------------------------------

På akkurat det stedet tror jeg forøvrig at ferdaskrin med alle nødvendigheter i inne på do nok er mye mer korrekt enn en vanlig Jenny-dokurv, forresten. :nigo:

Har ikke anelse, mulig det står dokurver på en av de 8 A4-sidene! Ferdaskrin var bedre ide, synes jeg. :fnise:

Men må himmelen forby at jeg legger meg oppi hvordan de har tenkt å ordne seg! Jeg har tenkt å 1) mene noe hvis jeg blir spurt, og 2) utføre så godt jeg kan det jeg blir bedt om å gjøre, og 3) smile pent og overlate resten til de det gjelder! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Pøbelsara

Står det bra til i Pøbelheimen? Lenge siden jeg har vært inne hos deg nå. Har lest litt hver dag da :sjenert:

Nå måtte jeg bare innom å hilse på og gratulere med 260 sider :bolledeig::duskedame:

Ha en fin dag Pøbelsara :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen leker veterinær med et utvalg kosedyr, strykebrettet innstil på en 6 1/2 årings høyde, og et ekte stetoskop som hun har arvet av farfar. Den lille bamsen har akkurat fått diagnosen "høydeskrekk", så nå må strykebrettet reguleres ned et hakk. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pøbelsara

Står det bra til i Pøbelheimen? Lenge siden jeg har vært inne hos deg nå. Har lest litt hver dag da :sjenert:

Nå måtte jeg bare innom å hilse på og gratulere med 260 sider :bolledeig::duskedame:

Ha en fin dag Pøbelsara :smilyblomst:

:hallo: Ulva! Jeg har akkurat vært inne hos deg og avgitt den daglige vær- og middagsrapporten. :fnise:

Her er det fint - takk som spør! :) - pøbelprinsessen er litt skral, men koser seg hjemme.

Også 260 sider, da gitt! Utrolig bra! :bolledeig::danser::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Det er engelsk temadag for hele skolen til pøbelprinsessen i dag, med Valentine :hjerte: som fellesnevner. Hun ble derfor sendt avgårde (under tvil, etter bønnfalinger...) for å gå på kino i skolens festsal og synge sammen med de andre før jeg plukker henne opp igjen rundt 11.30. HUn er ikke helt bra enda, men jeg synes det er vanskelig å nekte et barn å gå på skolen når hun så fryktelig gjerne vil.

Vi skal på fjellet i noen dager (i morgen) og jeg må pakke. Og rydde. :tristbla: Og planlegge. :tristbla: Og lage lister. :tristbla:

VI skal ha med to tenårimgsgutter i verste slyngel- og voksealder, så jeg skal på jakt i fryseren - tror jeg har en skikkelig ladning med entrecote der som nok komme vel med når man skal mette 5000 i ørlkenen - eller to fjortiser etter noen timer i skibakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Lykke og hell ønskes med pakking og lister og rydding. To av de tre er det absolutt verste jeg vet. Grusomt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ikke le! Jeg spyr av valentines og vil ha meg frabedt at slikt skal feires i skoletiden. Som om ikke det er ille nok med halloween. Snart innfører vi vel 4. juli og Thanksgiving også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det høres litt pussig ut. Men hvis det er engelsk temadag, så får de vel bare holde på. Etter snart 11 års erfaring med dagens skole lar jeg meg ikke overraske av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres litt pussig ut. Men hvis det er engelsk temadag, så får de vel bare holde på. Etter snart 11 års erfaring med dagens skole lar jeg meg ikke overraske av noe.

Temadagen er kommet istand etter påtrykk fra skolens elevråd. Når vi kom til skolen i dag, hadde en hel 6. klasse tatt oppstilling ved porten, og ønsket alle velkommen til engelsk Valentinedag på **** skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God bedring og god ferie. Med rosa bukser!

Røde. :( De rosa kom aldri - de forsvant etter å ha ankommet Oslo Tollstasjon. Jeg har fått igen alle pengene. PayPal er bra når først uhellet er ute! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Ikke le! Jeg spyr av valentines og vil ha meg frabedt at slikt skal feires i skoletiden. Som om ikke det er ille nok med halloween. Snart innfører vi vel 4. juli og Thanksgiving også.

Jeg er litt enig. Mannen spurte forsiktig om jeg kom til å bli skuffet dersom han ikke feiret Valentines med en blomsterkvast. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor han spurte, og sa jeg hadde blitt fornærmet dersom han hadde kjøpt blomster den 14. februar.

God tur, pøbel. Lister og pakking er kjedelig. Fjelltur er hyggelig. Så det så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er slike dager noe av det verste jeg vet. Det eneste vi feirer er jul og bursdag, dessuten er egentlig planen å gå ut og spise (uten gave) i tilknytning til bryllupsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke mors- og farsdagsfeiringer. (Borsett fra overrekkelse av kort fra barn, når vi har hatt barn i kortlagealder.)

Bryllupsdagen er bursdagen min, så der slålr vi to fluer i en smekk. Og Valentinsdagen? Nope. Ingen feiring - bortsett fra vanlig lørdagsmarkering.

Men fredager, derimot... :lur: de feirer vi - hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...