pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5121 Del Skrevet 6. februar 2009 Du tuller nå? Ikke vet jeg - men jeg regner med at Rosalind har det fra sikre kilder...men du burde virkleig unne deg litt av den "skifte bleie på kafe"-tråden, Ulva. I små posjoner. Det er utrolig fascinerende hvordan enelte presterer å miste gangsynet totalt når de får barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 6. februar 2009 #5122 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tror vi legger litt feil premisser til grunn, rett og slett, når vi snakker om å MISTE gangsynet. For å kunne miste noe, forutsettes det at man hadde det i utgangspunktet, og i enkelte tilfeller begynner jeg å tvile sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. februar 2009 #5123 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tror vi legger litt feil premisser til grunn, rett og slett, når vi snakker om å MISTE gangsynet. For å kunne miste noe, forutsettes det at man hadde det i utgangspunktet, og i enkelte tilfeller begynner jeg å tvile sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. februar 2009 #5124 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke vet jeg - men jeg regner med at Rosalind har det fra sikre kilder...men du burde virkleig unne deg litt av den "skifte bleie på kafe"-tråden, Ulva. I små posjoner. Det er utrolig fascinerende hvordan enelte presterer å miste gangsynet totalt når de får barn. Jeg har vært inne og lest i den tråden nå. Takk for tipset Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 6. februar 2009 #5125 Del Skrevet 6. februar 2009 Du tuller nå? Nope. Hun fikk igjen for det av en lettere psykopatisk Agnar da han i sine gamle dagers vrede skrev mange festlige brev. Og av beibitråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5126 Del Skrevet 7. februar 2009 *leseleseleselese* *rydderydderydderydde* Mitt liv i et nøtteskall - kun avbrutt av litt matlaging innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. februar 2009 #5127 Del Skrevet 9. februar 2009 God morgen Så stille som det har vært fra deg på KG i helga regner jeg med at du har fått unna både det ene og det andre på studiefronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 9. februar 2009 #5128 Del Skrevet 9. februar 2009 Bare innom for å ønske god morgen, pøbel. Så gøy med skryt! Det er tydelig at du har funnet din greie, og det må føles veldig bra, antar jeg. Gullbæsjtråden orker jeg rett og slett ikke å ta itu med. Det er mye gøyere å lese kommentarene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. februar 2009 #5129 Del Skrevet 9. februar 2009 Lese og rydde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5130 Del Skrevet 9. februar 2009 Jupp. Her er det lesing og rydding på programmet. Og skriving. Dagens utførte gjøremål: Smurt matpakke Redd senger Kjørt Pøbelprinsessen på skolen Handlet mat Hjulpet den store pøbelprinsessen med noe (Det tok 1 3/4 time...) Lest kapittel 3 i yndlingsmetodeboken Det som gjenstår: Lese kapittel 8 i metodeboken Lese 4 artikler Støvsuge Sette på en vaskemaskin Hente pøbelprinsesse og venninne på SFO Lage pasta carbonara til middag Transkribere det siste intervjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 9. februar 2009 #5131 Del Skrevet 9. februar 2009 Pøbelsara Innom for å for studieiveren din, i tillegg til rydding og matlaging! Flinke og disiplinerte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 9. februar 2009 #5132 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken liste! Flinka! Jeg er også listefreak. Lister er uhyre motiverende, enten de blir laget før eller etter utførelsen, synes jeg. Helst før, så man kan ha tilfredsstillelsen av å stryke punkt for punkt. LilleMy har arvet listegenet, så nå har hun en liste på åtte (8) A4-sider med ting som skal ordnes til bryllupet deres. Er det ikke noe særlig snø hos deg, eller? Jeg fikk bare med meg leseleselese og rydderydderydde, ikke noe måkemåkemåke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 9. februar 2009 #5133 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hei Pøbelsara! Så flink du er! LilleMy har arvet listegenet, så nå har hun en liste på åtte (8) A4-sider med ting som skal ordnes til bryllupet deres. Hun lånes vel ikke tilfeldigvis ut? Jeg kunne trengt et ørlite spark i baken for å strukturere bryllupsplanleggingen vår. Jeg som vanligvis er så glad i lister har fått litt listefobi i forbindelse med bryllupet vårt. Endret 9. februar 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. februar 2009 #5134 Del Skrevet 9. februar 2009 Bare innom og oppdaterer meg! Du skal ikke til campus en dag da? :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #5135 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei Pøbelsara! Så flink du er! Hun lånes vel ikke tilfeldigvis ut? Jeg kunne trengt et ørlite spark i baken for å strukturere bryllupsplanleggingen vår. Jeg som vanligvis er så glad i lister har fått litt listefobi i forbindelse med bryllupet vårt. Jeg har generell listefobi, det ble derfor ikke skrevet ei liste til bryllupet vårt (som ble bestemt, planlagt og avholdt på 7 uker). Jeg ordnet alt selv, fra invitasjoner til mat og kaker, og både min mann og min mor som skulle trø til dse siste dagene var fortvilet over at alle lister kun fantes inne i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #5136 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har også lister i hodet - for det meste. De er detaljerte og lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5137 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg må bare innrømme at noe av det som sto på den listen i går, er overført til dagens liste. jeg er så listeuerfaren at jeg gjør litt feil noen ganger. Men, men... Jeg laget carbonara i går. Vanligvis lager jeg mat etter usynlige oppskrifter som jeg har i hodet, men i går tok jeg frem kokeboken - fordi jeg ikke kunne huske hvor mange egg jeg burde spandere.... Pøbelprinsessen kommer inn på kjøkkenet, ser kokeboken, og sier: "Bruker du BOK?!? Pappa! - Mamma jukser! Hun kikker i boken for å finne ut hvordan man skal gjøre det!" @eilan: Jeg kan da kjøre inn til campus for en ! Når passer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #5138 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg elsker lister! *står frem* Nå har jeg gått til innkjøp av en liten notisbok til fjellet. Der noterer jeg ned alle ting vi trenger fra gang til gang. Kjempesmart. Svigermoren min fnyser imidlertid av meg. Men jeg ser jo resultatet av innkjøp etter innfallsmetoden som hun praktiserer når hun skal til sin hytte; det ender med et lager med 120 toalettruller, men ikke noe kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #5139 Del Skrevet 10. februar 2009 @eilan: Jeg kan da kjøre inn til campus for en ! Når passer det? *også kaffetørst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5140 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg elsker lister! *står frem* Nå har jeg gått til innkjøp av en liten notisbok til fjellet. Der noterer jeg ned alle ting vi trenger fra gang til gang. Kjempesmart. Svigermoren min fnyser imidlertid av meg. Men jeg ser jo resultatet av innkjøp etter innfallsmetoden som hun praktiserer når hun skal til sin hytte; det ender med et lager med 120 toalettruller, men ikke noe kaffe. *noterer: Ta med toalettpapir til sommerhuset* Jeg er enig med deg, Elastica. Jeg har ikke speiselt god husk, så jeg trenger lister. Jeg er ikke en pasjonert listeskriver slik som deg, men noen ganger innser jeg nødvendigheten av det - rett og slett for å unngå opphopning av toalettruller og mangel på kaffe. Hvor kult er det å være eksentrisk kunstner når man ikke har kaffe, lizzm? Dopapir gjør rett og slett ikke samme nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå