Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5081 Del Skrevet 6. februar 2009 Dere har noe spesielt. Skikkelig spesssielt. Jeg kan visst matronisere, jeg også. Hehe. Jeg får nesten lyst til å fyre opp en sigg ned i vognen til en bruker her. Men bare nesten, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5082 Del Skrevet 6. februar 2009 Hehe. Jeg får nesten lyst til å fyre opp en sigg ned i vognen til en bruker her. Men bare nesten, såklart. Strålende ide. Jeg blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5083 Del Skrevet 6. februar 2009 Det var faktisk mye nytt og revolusjonerende i innlegget fra den brukeren. Er det virkelig mulig? Jeg synes tråden tok seg opp skikkelig når jens Stoltenberg ble trukket inn. *full av beundring* Så dumt. En god Fresikommentar hadde vært på sin plass både her og der i den tråden. Jeg er så glad for at de lot meg beholde vettet mitt da jeg fødte de to jentene mine. Etter å ha lest den tråden, oppdaget jeg jo at det slettes ikke er tilfelle for alle. Lurer på hvor mange det er som må legge igjen vettet på barselavdelingen i bytte mot de fantastiske gullungene sine? :klø: Hva tror dere? 20 %? 30%? Jeg registrete også at selveste statsministeren ble et tema. Sånn ellers synes jeg du gjør et beskjedent estimat, i alle fall etter diverse nettforum å dømme. Takk, takk, takk til alle mine småbarnsvenninner (som åpenbart ikke er på forum). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5084 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det var faktisk mye nytt og revolusjonerende i innlegget fra den brukeren. Er det virkelig mulig? Jeg synes tråden tok seg opp skikkelig når jens Stoltenberg ble trukket inn. *full av beundring* Endret 6. februar 2009 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5085 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Og gjett hvem som var gjesten som fikk på pukkelen i nevnte innlegg? Endret 6. februar 2009 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5086 Del Skrevet 6. februar 2009 Og gjett hvem som var gjesten som fikk på pukkelen i nevnte innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5087 Del Skrevet 6. februar 2009 Strålende ide. Jeg blir med. Det kan bli en bra tråd! I virkeligheten ble jeg faktisk litt utilpass av røk i nærheten av mitt lille gull dengang da, men det er jo lenge siden. Når folk snakker om at røyklukt på fingrene uten baby er sidestilt med bæsjebleier blir jeg litt satt ut. Den strålende sammenligningen med bindskifte var jo også en højdare hva argumentasjonsteknikk angår. Men ingenting slår gullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5088 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) E: Tjihi. Endret 6. februar 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5089 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er bare så feig. Men det er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5090 Del Skrevet 6. februar 2009 Tsk, ingen grunn til å utsette seg for ramaskrik på grunn av gullbæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 6. februar 2009 #5091 Del Skrevet 6. februar 2009 Tilgi min uvitenhet, men hva slags tråd er det dere morer dere over nå ? :klø: *Hilse pent til bokeieren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5092 Del Skrevet 6. februar 2009 Tsk, ingen grunn til å utsette seg for ramaskrik på grunn av gullbæsj. Jeg orker ikke dritt på henda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5093 Del Skrevet 6. februar 2009 Tilgi min uvitenhet, men hva slags tråd er det dere morer dere over nå ? :klø: *Hilse pent til bokeieren* Gullbæsjtråden. Dvs opprinnelig om bleieskift på kafé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5094 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg orker ikke dritt på henda. Har du ikke Antibac? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #5095 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du ikke Antibac? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5096 Del Skrevet 6. februar 2009 Tilgi min uvitenhet, men hva slags tråd er det dere morer dere over nå ? :klø: *Hilse pent til bokeieren* *hilser pent tilbake til Toro i natten* Tråden er en utrolig sak inne på Generell debatt. Read and weep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5097 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei. Det er jo reneste pureste gull uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 6. februar 2009 #5098 Del Skrevet 6. februar 2009 Gullbæsjtråden. Dvs opprinnelig om bleieskift på kafé. Jeg har bytta noen bleier i mitt liv men aldri på kafè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 #5099 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har bytta noen bleier i mitt liv men aldri på kafè. Det er visst vanlig i våre dager. *gammel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 6. februar 2009 #5100 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er visst vanlig i våre dager. *gammel* Slik er dagens barnevognmafia, om jeg har forstått det rett ?! *enda eldre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå