Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

:Nikke:

Dere har noe spesielt.

Skikkelig spesssielt. :filer:

Jeg kan visst matronisere, jeg også. :fnise:

Hehe. Jeg får nesten lyst til å fyre opp en sigg ned i vognen til en bruker her. Men bare nesten, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Jeg får nesten lyst til å fyre opp en sigg ned i vognen til en bruker her. Men bare nesten, såklart.

:rulle: Strålende ide. Jeg blir med. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk mye nytt og revolusjonerende i innlegget fra den brukeren. :overrasket: Er det virkelig mulig? Jeg synes tråden tok seg opp skikkelig når jens Stoltenberg ble trukket inn. *full av beundring*

Så dumt. En god Fresikommentar hadde vært på sin plass både her og der i den tråden. Jeg er så glad for at de lot meg beholde vettet mitt da jeg fødte de to jentene mine. Etter å ha lest den tråden, oppdaget jeg jo at det slettes ikke er tilfelle for alle. Lurer på hvor mange det er som må legge igjen vettet på barselavdelingen i bytte mot de fantastiske gullungene sine? :klø: Hva tror dere? 20 %? 30%?

Jeg registrete også at selveste statsministeren ble et tema. :hoho:

Sånn ellers synes jeg du gjør et beskjedent estimat, i alle fall etter diverse nettforum å dømme. Takk, takk, takk til alle mine småbarnsvenninner (som åpenbart ikke er på forum).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Det var faktisk mye nytt og revolusjonerende i innlegget fra den brukeren. :overrasket: Er det virkelig mulig? Jeg synes tråden tok seg opp skikkelig når jens Stoltenberg ble trukket inn. *full av beundring*

:jepp:

Endret av Eurydike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rulle: Strålende ide. Jeg blir med. :smoke:

Det kan bli en bra tråd! :sjarmor:

I virkeligheten ble jeg faktisk litt utilpass av røk i nærheten av mitt lille gull dengang da, men det er jo lenge siden. :fnise: Når folk snakker om at røyklukt på fingrene uten baby er sidestilt med bæsjebleier blir jeg litt satt ut. Den strålende sammenligningen med bindskifte var jo også en højdare hva argumentasjonsteknikk angår. Men ingenting slår gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgi min uvitenhet, men hva slags tråd er det dere morer dere over nå ? :klø:

*Hilse pent til bokeieren*

:vinke:

Gullbæsjtråden. Dvs opprinnelig om bleieskift på kafé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilgi min uvitenhet, men hva slags tråd er det dere morer dere over nå ? :klø:

*Hilse pent til bokeieren*

:vinke:

*hilser pent tilbake til Toro i natten*

Tråden er en utrolig sak inne på Generell debatt.

Read and weep. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...