Rosalind Skrevet 30. januar 2009 #5021 Del Skrevet 30. januar 2009 Må man bli med på de der champagnegreiene for å være på sanatoriet eller går det greit med rødvin og det der unevnelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. januar 2009 #5022 Del Skrevet 30. januar 2009 Jada. Vi skal nok lære deg opp etterhvert. Acquired taste og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 30. januar 2009 #5023 Del Skrevet 30. januar 2009 Jada. Vi skal nok lære deg opp etterhvert. Acquired taste og sånn. Fint. Jeg lover å kjøre stil på andre områder, da. Glans i håret og røkeringer. Oldemorputer. Etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5024 Del Skrevet 30. januar 2009 Fint. Jeg lover å kjøre stil på andre områder, da. Glans i håret og røkeringer. Oldemorputer. Etc. Nemlig. Du er definitivt kvalifisert. VI skal lage et aldeles superfint opplæringsprogram - da får du nok dreis på champisdrikkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 30. januar 2009 #5025 Del Skrevet 30. januar 2009 Nemlig. Du er definitivt kvalifisert. VI skal lage et aldeles superfint opplæringsprogram - da får du nok dreis på champisdrikkingen! Hihi, jeg gleder meg. Men jeg blir helt sånn av champagne. Alt hvitt egentlig. Heldigvis kan jeg i deres selskap skylde på alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 30. januar 2009 #5026 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tar gjerne MYE rødvin. Sånn cirka neste år på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. januar 2009 #5027 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvem vant i Uno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5028 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hvem vant i Uno? Jeg vant en gang og pøbelprinsessen 4 ganger. Jeg fikk alt for mange æda-bæda-kort! Endret 31. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 31. januar 2009 #5029 Del Skrevet 31. januar 2009 Hmm, er det ikke forsmedelig å bli slått av en seksåring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2009 #5030 Del Skrevet 31. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5031 Del Skrevet 31. januar 2009 Hmm, er det ikke forsmedelig å bli slått av en seksåring? Hmrf. Litt så. Men hun blir fryktelig glad når hun vinner, da. Skal du snart ut på turnè, Shaun? Har du pakket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2009 #5032 Del Skrevet 31. januar 2009 Hmrf. Litt så. Men hun blir fryktelig glad når hun vinner, da. Skal du snart ut på turnè, Shaun? Har du pakket? Nei, jeg har ikke pakket enda. Det er da tross alt to døgn til jeg setter meg på toget. Men jeg har begynt å skrive huskeliste over ting som må være med. Også har jeg plukket fram diverse ladere og sånt. Ja, og klærne jeg plukket ned fra tørkestativet i går ligger i en stol her, ingen vits å legge dem i skapet før jeg har funnet ut hva som skal være med på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5033 Del Skrevet 31. januar 2009 Å - jeg angrer så fælt på at jeg ikke så Krauss/Plant når de var på turne i fjor!! Denne versjonen av When the levee breaks er bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. februar 2009 #5034 Del Skrevet 1. februar 2009 Pøbelsara Står det bra til i Pøbelheimen? Måtte innom en tur å ønske deg en fin dag. Har sittet og mimret gjenom dagboka mi. Har kommet til side 125(ikke alt i dag da). Så koselig å lese bakeover og alt det som dere har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 1. februar 2009 #5035 Del Skrevet 1. februar 2009 Hmrf. Litt så. Men hun blir fryktelig glad når hun vinner, da. Det er gøy å vinne over voksne da. Håper hun ikke er slik jeg var da jeg tapte i spill som barn. Jeg felte gjerne en tåre eller to. Å - jeg angrer så fælt på at jeg ikke så Krauss/Plant når de var på turne i fjor!! Denne versjonen av When the levee breaks er bare helt fantastisk! Jeg skulle gjerne også ha sett dem live! Stemmen hans er som smør (men på den positive måten, ikke i Julio Iglesias-ånd ). Veldig tydelig eksempleifisert http://www.youtube.com/watch?v=AZXN0KHpvUg, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 2. februar 2009 #5036 Del Skrevet 2. februar 2009 Det der Champagnesanatoriet, er det åpnet? Kunne absolutt trengt både hvile og champagne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. februar 2009 #5037 Del Skrevet 2. februar 2009 Hihi, jeg gleder meg. Men jeg blir helt sånn av champagne. Alt hvitt egentlig. Heldigvis kan jeg i deres selskap skylde på alderen. På dette sanatoriet er champagnen symbolsk, mener nå jeg. Alle kan drikke det de liker best, så lenge resultatet er full rekreasjon, restitusjon og sjelespa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 2. februar 2009 #5038 Del Skrevet 2. februar 2009 På dette sanatoriet er champagnen symbolsk, mener nå jeg. Alle kan drikke det de liker best, så lenge resultatet er full rekreasjon, restitusjon og sjelespa. Klokt sagt. Da tar jeg med brus også. Og så kan vi lage blomsterkranser av Mr.Freeze. Og veldig smakfull smoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 2. februar 2009 #5039 Del Skrevet 2. februar 2009 God kveld, Pøbelsara. Endelig oppdatert. Vi drakk champagne på lørdag, etter badstuen, og jeg tenkte på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. februar 2009 #5040 Del Skrevet 2. februar 2009 Klokt sagt. Da tar jeg med brus også. Og så kan vi lage blomsterkranser av Mr.Freeze. Og veldig smakfull smoothie. Herlig! Håper formen er god, pøbel. Håper egentlig at du sover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå