Ciara Skrevet 4. januar 2009 #4761 Del Skrevet 4. januar 2009 Åh, det hørtes ut som en helt perfekt dag! Jeg har faktisk aldri gått på skøyter på havis, men det må jo være fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. januar 2009 #4762 Del Skrevet 4. januar 2009 Skøyter på havis høres fantastisk ut! Jeg har aldri gått på det selv, men kan bare tenke meg hvor herlig det måtte være å bare gå og gå. Idag så vi mange som gikk på elveis, og det så også veldig morsomt ut. Det er ikke mye snø der vi har hytte, men det er veldig kaldt, og det betyr iallefall at alle vannene blir skikkelig sikre for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. januar 2009 #4763 Del Skrevet 4. januar 2009 Som Fakse har vi også sjelden forhold for blankis på vann/sjø. Det nærmeste vi kommer er sprøyting av en fotballbane Det høres nydelig ut med januarsol og skøyting. Ved optimale forhold har vi sola tilbake om ca. 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4764 Del Skrevet 5. januar 2009 Bilde fra en islagt fjord... Jeg lurer på om jeg skal ta med pøbelprinsessen på blåtime/måneskinnstur på fjorden etter SFO i dag. I følge artikkelen over, så varer ikke denne kulda så mye lenger, og det er jo helt magisk ute nå... Blåtimemåneskinnstur er dessuten helt sikkert noe jeg vil ha godt av etter en dag med intens lesing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. januar 2009 #4765 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har juletrefest for en million småunger å se frem til i ettermiddag Da jeg la meg i natt var det minus 12 grader, og rimete over alt, da jeg våknet i morgest var det pluss tre og sørpe. Hvis værmeldinga holder det de lover skal det bli kaldere fra i kveld. God måneskinnstur, det blir sikkert deilig etter en lang dags lesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. januar 2009 #4766 Del Skrevet 5. januar 2009 Hørtes veldig fint ut med måneskinnstur på fjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 5. januar 2009 #4767 Del Skrevet 5. januar 2009 Det hørtes koselig ut, pøbel. Det er så pent ute nå. Her hos oss er det så tykt lag med rim at det ser ut som det ligger et lag med snø. Regner med det er sånn hos dere også. Da jeg var på senteret i stad gikk jeg forbi Traktøren, og endel av tingene som sto utstilt ved inngangen fikk meg til å tenke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 5. januar 2009 #4768 Del Skrevet 5. januar 2009 Bilde fra en islagt fjord... Jeg lurer på om jeg skal ta med pøbelprinsessen på blåtime/måneskinnstur på fjorden etter SFO i dag. I følge artikkelen over, så varer ikke denne kulda så mye lenger, og det er jo helt magisk ute nå... Blåtimemåneskinnstur er dessuten helt sikkert noe jeg vil ha godt av etter en dag med intens lesing... Det høres helt herlig ut. Herr Utrolig og jeg var på måneskinnstur i går, og hørte isen synge. Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2009 #4769 Del Skrevet 5. januar 2009 Og her har det kommet enda mer snø i dag. Men nede i byen regnet det da jeg var på veg hjem i kveld. Og det skal visst gå over til sludd og regn her også. Det blir "moro" det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4770 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) I dag er det like kaldt, jeg fryser virkelig! Heldgvis har jeg fått gjort litt i dag, jeg har lest masse - og tenkt på ( ) hva jeg skal skrive til neste veiledning. Dessuten har jeg forberedt meg til feltarbeid. I neste uke skal jeg ut i den virkelige verden og se hvordan de gjør ting der ute. Det blir gøy! (Men sikkert kaldt - det pleier å være det der jeg skal...) Pøbelprinsessen er hos en venninne og pøbelgemalen er ute og reiser, men kommer hjem senere i kveld - så nå nyter jeg litt tid for meg selv. Jeg fikk høyttaler til iPoden min til jul. Jeg spiller musikk hele tiden - akurat nå er det Robert Plant som synger "Nothing". Gudbedre så sur jeg er på meg selv for at jeg ikke var på konsert med Robert Plant og Allson Krauss i fjor vår! Jeg gikk for eksempel glipp av dette... Endret 6. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 6. januar 2009 #4771 Del Skrevet 6. januar 2009 Mmm - hmm - mm - vakker musikk, ja! Har du prøvd å gå på skøyter og høre musikk samtidig? Det er da du skjønner hvorfor Skøytevalsen heter nettopp det! Men det finnes jo masse annen musikk som er fin til det bruk også. ..og så med måneskinn til! :happy: Skjønner ikke at det er like kaldt hos deg i dag også, her var det gør-kaldt i går, -20 om morgenen, men i dag var det bare -5. Eller kanskje du er en skikkelig frysapinn' ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4772 Del Skrevet 6. januar 2009 Mmm - hmm - mm - vakker musikk, ja! Har du prøvd å gå på skøyter og høre musikk samtidig? Det er da du skjønner hvorfor Skøytevalsen heter nettopp det! Men det finnes jo masse annen musikk som er fin til det bruk også. ..og så med måneskinn til! :happy: Skjønner ikke at det er like kaldt hos deg i dag også, her var det gør-kaldt i går, -20 om morgenen, men i dag var det bare -5. Eller kanskje du er en skikkelig frysapinn' ? Jeg er bare litt frysepinn... Det var -15 her i morges, og det er jo ganske kaldt til her å være, synes jeg. Men nå er det ikke mer enn -4, og det kan jeg godt tåle. Jeg sitter veldig stille og jobber hele dagen, så det er nok årsaken til at jeg blir litt frossen. Men det hjelper godt med ulljakke, leggvarmere og håndleddsvarmere... Jeg fryser jo ikke når vi er ute og skjøyter rundt på fjorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4773 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Mmm - hmm - mm - vakker musikk, ja! Har du prøvd å gå på skøyter og høre musikk samtidig? Det er da du skjønner hvorfor Skøytevalsen heter nettopp det! Men det finnes jo masse annen musikk som er fin til det bruk også. ..og så med måneskinn til! :happy: Skjønner ikke at det er like kaldt hos deg i dag også, her var det gør-kaldt i går, -20 om morgenen, men i dag var det bare -5. Eller kanskje du er en skikkelig frysapinn' ? Jeg er bare litt frysepinn... Det var -15 her i morges, og det er jo ganske kaldt til her å være, synes jeg. Men nå er det ikke mer enn -4, og det kan jeg godt tåle. Jeg sitter veldig stille og jobber hele dagen, så det er nok årsaken til at jeg blir litt frossen. Men det hjelper godt med ulljakke, leggvarmere og håndleddsvarmere... Jeg fryser jo ikke når vi er ute og skøyter rundt på fjorden. Endret 6. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4774 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) NÅ har jeg vært på e-shopping på iTunes. Jeg har kjøpt http://www.youtube.com/watch?v=5cpSv2mNhhc, http://www.youtube.com/watch?v=VeeQSJ_xDg4, http://www.youtube.com/watch?v=uNnEReAd80w, M83 og Townes Van Zandt. Litt altetende. Og sørgerlig frakjørt. Jeg har jo ikke fulgt med på musikk siden begynnelsen av 90-tallet. Edit: Fordømte pølsefingre!!! Endret 7. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. januar 2009 #4775 Del Skrevet 7. januar 2009 Og sørgerlig frakjørt. Jeg har jo ikke fulgt med på musikk sine begynnelsen av 90-tallet. Hadde litt samme følelsen, men nå har jeg plutselig oppdaget Katzenjammer, så da har jeg vel fyllt kvota for i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 7. januar 2009 #4776 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Og sørgerlig frakjørt. Jeg har jo ikke fulgt med på musikk siden begynnelsen av 90-tallet. Mannen hører stort sett ikke på musikk av band som er dannet etter 1981. Han har imidlertid kommet seg litt nå, så nå er band dannet så sent som på 90-tallet også blant favorittene. *løper ut så jeg ikke cybersmitter pøbelsara* Endret 7. januar 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. januar 2009 #4777 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror du har oversett denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. januar 2009 #4778 Del Skrevet 8. januar 2009 Pøbelsara Innom en tur for å lese litt og legger igjen en liten hilsen Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. januar 2009 #4779 Del Skrevet 8. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. januar 2009 #4780 Del Skrevet 9. januar 2009 God morgen, Pøbel Hvordan går det med forberedelsene til feltarbeid? Er det lenge du skal være ute i felten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå