Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Pøbelsara, du må sende meg mailadressen din dersom du ahr lyst på bilder. :lur:

Hjelpe meg - nå er jeg trøtt- jeg holdt på å skrive den her, jeg. :lur:

Kommer straks og en kvart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. :lete: Ikke noe "hva har skjedd på KG de siste to ukene"-referat? :cry3:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat:

- jeg er nyforelsket

- Deception er i lykkelige omstendigheter (her ville jeg egentlig ha skrevet "schmelt på tjukka", men det er litt for vulgært)

Det er det viktigste. :sjarmor:

Men vi har engstet oss en del på grunn av urolighetene i Thailand, og vi har laget en del mat. Dessuten har det blitt hyttegulv og disputasdato, men den siste kom vel først i dag. Ja, og så har det vært en del spøker knyttet til adventsstaker, nå har hele kaklegjengen (unntatt meg) Georg Jensen, men ikke (etter sigende, i alle fall) Cecilie Kjenslies utgave (designutstyr på KG's web-TV, bare ta en kikk).

God morgennnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Fresi! Det med Deception hadde jeg fått med meg på min frenetiske oppdateringsrunde i går - resten må jeg lese meg opp på, tror jeg. Også må jeg skrive Thailand-referat, og lete etter Cecilie Kjendslis adventstake. :fnise:

Men her er man jo helt ute av vanlig døgnrytme, og er oppe før fuglene, så det burde være tid til det. Pøbelprinsessen insisterte på å stå opp 05.15. Det har aldri skjedd før - heller ikke da hun var bitteliten. Men jeg er ikke helt i rute igjen selv, heller. :blink:

Vi var forøvrig ganske så forskånet fra alt som lignet uroligheter der ute på den fine øya vår, og tenkte ikke engang over at det kunne se annerledes ut for folk som var hjemme og faktisk leste aviser. Da jeg fikk SMS fra Fakse, fant vi ut at det var best å ringe familien for å fortelle 1) at vi hadde det bra, og 2) at vi ikke fløy via Bankok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mest flyplassen i Bangkok som var rammet? Men her satt vi og ante ikke hvor dere fløy fra. Godt Fakse tok litt ansvar. :fnise:

Jeg håper døgnrytmen retter seg raskt, men det er ikke helt enkelt i mørketiden. Jeg gleder meg uansett til referat! :) Den adventsstaken er basert på at KG-kalenderen i år har noen litt frekke premier, men det er nå likefullt design. Georg Jensen, eat your heart out!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

God morgen! :hoppe: Nå moter jeg meg opp til å ha huset fullt av snekkere som skal skifte vinduer, men egentlig er planen å høre hva som skjer, ta bikkja og stikke over til svigers, så kan jeg jobbe derfra i dag. Hunden er verdens snilleste, men han har en tendens til å ta bordbiter og løpe gjennom rommet med dem, så det spørs om han vil bli populær i lengden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :hoppe: Nå moter jeg meg opp til å ha huset fullt av snekkere som skal skifte vinduer, men egentlig er planen å høre hva som skjer, ta bikkja og stikke over til svigers, så kan jeg jobbe derfra i dag. Hunden er verdens snilleste, men han har en tendens til å ta bordbiter og løpe gjennom rommet med dem, så det spørs om han vil bli populær i lengden. :fnise:

God morgen til deg også! :smilorange:

Jeg kan godt tenke meg at snekkkerne mer enn gjerne klarer seg uten assistanse fra en plankebærende skrullehund, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

God morgen, Pøbelsara. Her er huset er de også særdeles tidlig på beina om morgenen. Og det kommer rett og slett av at de er så spente på grunn av adventskalenderen. Det er nå litt søtt, da, selvom "søtt" var et fraværende ord i tiraden jeg sendte eldstemann da han stod opp halv seks i dag for å vekke de andre så de kunne åpne i fellesskap.

De ble sendt i seng igjen, for å si det sånn. :sjenert:

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde også å sende vår i seng i 0530-tiden, men tror du han hørte på oss?

"Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nå skjønner jeg! Døgnrytmen min er rett og slett forvirra i ren sympati med døgnrytmen til pøbelprinsessen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis en mann med kontraster, det der! :fnise:

Ellers er "*ult på seg en unge" et uttrykk som ikke er uvanlig der jeg kommer fra. Ekkelt.

Ah, nå skjønner jeg! Døgnrytmen min er rett og slett forvirra i ren sympati med døgnrytmen til pøbelprinsessen :ler:

Haha, min døgnrytme er mer solidarisk med folk som Nextlife og Fresi, tror jeg. :ler:

Ha en fin dag, Pøbel!

Endret av eilan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

:ler:

Nå sitter jeg og ler høyt her, og det er litt pussig, ettersom det ikke er særlig festlig det vi holder på med rundt omkring på kontorene. :fnise:

Det er ypperlig med kontraster, Donpedro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Kontraster har jeg sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Her går mannen rundt og sier at han har "krut i brallorna". :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går mannen rundt og sier at han har "krut i brallorna". :sprettoy:

:dån:

(Hva i all verden er det med den gruppen av befolkningen?)

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...