Gjest Elastica Skrevet 8. desember 2008 #4461 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei Pøbelsara, du må sende meg mailadressen din dersom du ahr lyst på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4462 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei Pøbelsara, du må sende meg mailadressen din dersom du ahr lyst på bilder. Hjelpe meg - nå er jeg trøtt- jeg holdt på å skrive den her, jeg. Kommer straks og en kvart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4463 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hm. Ikke noe "hva har skjedd på KG de siste to ukene"-referat? Endret 9. desember 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. desember 2008 #4464 Del Skrevet 9. desember 2008 Referat: - jeg er nyforelsket - Deception er i lykkelige omstendigheter (her ville jeg egentlig ha skrevet "schmelt på tjukka", men det er litt for vulgært) Det er det viktigste. Men vi har engstet oss en del på grunn av urolighetene i Thailand, og vi har laget en del mat. Dessuten har det blitt hyttegulv og disputasdato, men den siste kom vel først i dag. Ja, og så har det vært en del spøker knyttet til adventsstaker, nå har hele kaklegjengen (unntatt meg) Georg Jensen, men ikke (etter sigende, i alle fall) Cecilie Kjenslies utgave (designutstyr på KG's web-TV, bare ta en kikk). God morgennnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4465 Del Skrevet 9. desember 2008 Takk, Fresi! Det med Deception hadde jeg fått med meg på min frenetiske oppdateringsrunde i går - resten må jeg lese meg opp på, tror jeg. Også må jeg skrive Thailand-referat, og lete etter Cecilie Kjendslis adventstake. Men her er man jo helt ute av vanlig døgnrytme, og er oppe før fuglene, så det burde være tid til det. Pøbelprinsessen insisterte på å stå opp 05.15. Det har aldri skjedd før - heller ikke da hun var bitteliten. Men jeg er ikke helt i rute igjen selv, heller. Vi var forøvrig ganske så forskånet fra alt som lignet uroligheter der ute på den fine øya vår, og tenkte ikke engang over at det kunne se annerledes ut for folk som var hjemme og faktisk leste aviser. Da jeg fikk SMS fra Fakse, fant vi ut at det var best å ringe familien for å fortelle 1) at vi hadde det bra, og 2) at vi ikke fløy via Bankok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. desember 2008 #4466 Del Skrevet 9. desember 2008 Det var vel mest flyplassen i Bangkok som var rammet? Men her satt vi og ante ikke hvor dere fløy fra. Godt Fakse tok litt ansvar. Jeg håper døgnrytmen retter seg raskt, men det er ikke helt enkelt i mørketiden. Jeg gleder meg uansett til referat! Den adventsstaken er basert på at KG-kalenderen i år har noen litt frekke premier, men det er nå likefullt design. Georg Jensen, eat your heart out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. desember 2008 #4467 Del Skrevet 9. desember 2008 God morgen! Nå moter jeg meg opp til å ha huset fullt av snekkere som skal skifte vinduer, men egentlig er planen å høre hva som skjer, ta bikkja og stikke over til svigers, så kan jeg jobbe derfra i dag. Hunden er verdens snilleste, men han har en tendens til å ta bordbiter og løpe gjennom rommet med dem, så det spørs om han vil bli populær i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4468 Del Skrevet 9. desember 2008 God morgen! Nå moter jeg meg opp til å ha huset fullt av snekkere som skal skifte vinduer, men egentlig er planen å høre hva som skjer, ta bikkja og stikke over til svigers, så kan jeg jobbe derfra i dag. Hunden er verdens snilleste, men han har en tendens til å ta bordbiter og løpe gjennom rommet med dem, så det spørs om han vil bli populær i lengden. God morgen til deg også! Jeg kan godt tenke meg at snekkkerne mer enn gjerne klarer seg uten assistanse fra en plankebærende skrullehund, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. desember 2008 #4469 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) God morgen, Pøbelsara. Her er huset er de også særdeles tidlig på beina om morgenen. Og det kommer rett og slett av at de er så spente på grunn av adventskalenderen. Det er nå litt søtt, da, selvom "søtt" var et fraværende ord i tiraden jeg sendte eldstemann da han stod opp halv seks i dag for å vekke de andre så de kunne åpne i fellesskap. De ble sendt i seng igjen, for å si det sånn. Endret 9. desember 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. desember 2008 #4470 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi prøvde også å sende vår i seng i 0530-tiden, men tror du han hørte på oss? "Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 9. desember 2008 #4471 Del Skrevet 9. desember 2008 "Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. desember 2008 #4472 Del Skrevet 9. desember 2008 Ah, nå skjønner jeg! Døgnrytmen min er rett og slett forvirra i ren sympati med døgnrytmen til pøbelprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. desember 2008 #4473 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Vi prøvde også å sende vår i seng i 0530-tiden, men tror du han hørte på oss? "Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium. Tydeligvis en mann med kontraster, det der! Ellers er "*ult på seg en unge" et uttrykk som ikke er uvanlig der jeg kommer fra. Ekkelt. Ah, nå skjønner jeg! Døgnrytmen min er rett og slett forvirra i ren sympati med døgnrytmen til pøbelprinsessen Haha, min døgnrytme er mer solidarisk med folk som Nextlife og Fresi, tror jeg. Ha en fin dag, Pøbel! Endret 9. desember 2008 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 9. desember 2008 #4474 Del Skrevet 9. desember 2008 Ellers er "*ult på seg en unge" et uttrykk som ikke er uvanlig der jeg kommer fra. Ekkelt. Jult? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. desember 2008 #4475 Del Skrevet 9. desember 2008 Jult? Ja, for de som driver med SM, så, kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. desember 2008 #4476 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå sitter jeg og ler høyt her, og det er litt pussig, ettersom det ikke er særlig festlig det vi holder på med rundt omkring på kontorene. Det er ypperlig med kontraster, Donpedro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4477 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi prøvde også å sende vår i seng i 0530-tiden, men tror du han hørte på oss? "Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium. Kontraster har jeg sansen for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. desember 2008 #4478 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi prøvde også å sende vår i seng i 0530-tiden, men tror du han hørte på oss? "Smelt på tjukka" er for øvrig begrepet min ellers så veltalende mann brukte da han skulle fortelle den store nyheten til sin mor. At det er samme person som i går sendte meg en mail der han foreslo å "omberamme familiemiddagen" er et vitenskapelig mysterium. Her går mannen rundt og sier at han har "krut i brallorna". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. desember 2008 #4479 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Her går mannen rundt og sier at han har "krut i brallorna". :dån: (Hva i all verden er det med den gruppen av befolkningen?) Endret 9. desember 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. desember 2008 #4480 Del Skrevet 9. desember 2008 Jult? Jeg trodde hun mente at man bare ulte høyt til man fikk en. *uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå