Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med pusten da? Jeg tenkte mer på pneumothorax enn brudd egentlig, siden du først slo deg på benkekanten.

Ha en riktig fin ferie, og god reise. Kos dere masse :)

:blink: Huff!

Det går greit, men jeg har litt vondt. Det går over.

Og :hoppe: - vi reiser i kveld.

Dessuten har jeg hatt slavemammaen på besøk, og hun overtok strykingen - hun påstår at hun synes det er gøy. :overrasket: Jeg må meddele at eplet har falt et stykke fra stammen når det gjelder stryking.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Jeg er klar til å dra! :hoppe:

Alle de nystrøkne kjolene skal nå tilbringe ca. 17 timer nedkrøllet i kofferten, før de blir pakket opp igjen.

@Elastica: Mannen min leverer skjortene sine til et renseri i nabolaget. Han har abonnement. Genialt, rett og slett! :tommelopp:

:sol: :sol: :sol:

Jeg har forresten vondt overalt. Bare jeg legger håndflaten på brystet, gjør det vondt. Men det er jo bare hvile som hjelper, uansett, og det klarer jeg fint i en bungalow ved Adamanhavet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du her ennå, pøbelsara? :ler:

Jeg :skaal: i IBorboni, og regner med at det er litt spenning hos dere nå. :)

Jeg gleder meg til rapport!

Flyet går jo ikke før langt på kveld. Pøbelgemalen og pøbelprinsessen spiller spill på kjøkkenet, og jeg lurer på om jeg skal støvsuge eller henge mer på KG...

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn passe småmisunnelig. Blir ikke bedre av at jeg skal møte en venninne på tirsdag som har vært i de samme traktene i 2 uker nå nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dere har kommet vel frem, og at dere unngår bråket som er i Bangkok nå! Er det noen som vet hvilken reiserute pøbelsara og familien skulle ta?

*Bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte sende SMS og høre hvordan det sto til, og det sto bare fint til. De er langt ute i bushen, og har ikke sett noe til opprør :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife
Jeg måtte sende SMS og høre hvordan det sto til, og det sto bare fint til. De er langt ute i bushen, og har ikke sett noe til opprør :tommelsmil:

Betryggende å høre. Håper de koser seg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyniker som jeg er begymret det meg igrunnen lite. Norske medier er flinke til å hause opp ting som kun angår svært få og egentlig ikke er særlig dramatisk. Men uansett fint at ferien går sin gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...